😢 כתבתי פה סיפור...הגיבו לי והכל היום החלטתי להגיב לו כי לא היה לי זמן ממש להיכנס...ואני לא מוצאת אותו בשום מקוםםםםםםםםם 😠
מאמי תכתבי בחיפוש את השם של הסיפור אולי תמצאי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי תכנסי לדף מספר 2 שם הסיפור שלך
תודה נשמות שלי
שלך_תמיד
ונאפי
אגבב כתבתי תגובות אז..אם בא לכם תקרא..מקווה שתאהבו 😁
מתה עליכם
נטי