זה שיר שכתבתי על כל האהבות שאי פעם היו לי ולא על מישהו מיוחד, ובגלל זה זה נראה לי
שיר שיתאים להרבהההההההה
אתה יודע מה הכי כואב?!
הכי כואב זאת האהבה שלי- הרגש הקטן שאוכל אותך , כשאני מנסה לקבל את היחס שלך ואתה לא מסתכל , זה הרגע הכואב שהעיניים דומעות בלי רצון , זה החלק שבו אני פוחדת לישון , זאת האהבה שהורגת אותי מבפנים כי אני רואה ולא יכול לקחת , כי אני ידידה ולא יותר מזה , כי אהבה זה רגש חרא ואני מקנאה במי שלא מרגישה את זה , להיות נאהבת זאת מתנה משמיים אבל מה הכי נורא ... שזה לא הדדי!!
שלוש מילים שיוצאת מהפה כמו מים...אבל בנתיים..שום דבר אני לא שומעת...אני שומעת רק את הלב שלי שאומר וזועק וקם וצועק:"אני אוהבת אותך"...
זה החלום המתוק הזה שלנו בתור זוג , זה הנשיקה הקטנה לשלום שאני מקווה שתגדל...
זה אני..אני....ואתה!!
תהנו!! 😊





