שלום אנשים..!
יש היום לידיד שלי יומלדת הקשר ביינינו הוא קצת יותר מידידות והייתי רוצה לרשום לו ברכה יפה ומרגשת..אבל קשה לי ואני לא מוצאת את המילים המתאימות...מישהו יכול לעזור לי..?
מאמי זאת ברכה שכתבתי לא ממזמן למישהי מקווה שתאהבי:
יפה שלי יום חלום, יום הולדתך זהו היום!
לפני -- שנה אל העולם את הגעת
והשמיים איבדו את המלאך הכי יפה שאי פעם היה!
אך אני את המתנה הזאת קיבלתי
ומישהו כמוך מצאתי!
שיהיה לך יום הולדת מושלם,
עם הרבה כיף והמון טוב מכל דבר!
מאחלת אני לך את כל הברכות שבעולם,
שתמיד תמשיך לחייך עם אותו החיוך המיוחד,
תמיד תביט באותו המבט,
תמיד תהיה חופשי בחייך,
אף פעם אל תאבד את תקוותיך,
תמיד תצחק באותו צחוק מתגלגל,
תמיד תשמח ואף פעם לא תזיל דמעה על לחייך,
תמיד תזכור שאני פה איתך
כי באמת שאני אוהבת אותך!
בשבילי אתה הכי הכי
והלוואי שלנצח תישאר איתי!
כי לי אתה חשוב יותר מכולם
ועלייך אני לא אוותר בשום מצב!
גם ברגעים קשים אתה איתי,
אף פעם לא השארת אותי לבדי,
תודה לך על הכל יפה שלי!
כשבכיתי מעיניי את הדמעות מחיית,
כשצחקתי תמיד שמחת שם איתי,
כשהייתי צריכה לדבר תמיד הקשבת לי
ועל כך אני מודה לך מעומק ליבי!
שיהיה לך יום הולדת מקסים
אוהבת אותך בכל כוחי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי...אין לי ת'קישור אבל אני יכולה פשוט להגיד לך..שיש אתר הברכות הישראלי הכלללללל
על הכלללללל ואם לא תמצאי שמה משהו חמוד...אז הנה משהו מהמם, שיותר מתאים ליום האהבה:
אתה יודע מה הכי כואב?!
הכי כואב זאת האהבה שלי- הרגש הקטן שאוכל אותך , כשאני מנסה לקבל את היחס שלך ואתה לא מסתכל , זה הרגע הכואב שהעיניים דומעות בלי רצון , זה החלק שבו אני פוחדת לישון , זאת האהבה שהורגת אותי מבפנים כי אני רואה ולא יכול לקחת , כי אני ידידה ולא יותר מזה , כי אהבה זה רגש חרא ואני מקנאה במי שלא מרגישה את זה , להיות נאהבת זאת מתנה משמיים אבל מה הכי נורא ... שזה לא הדדי!!
שלוש מילים שיוצאת מהפה כמו מים...אבל בנתיים..שום דבר אני לא שומעת...אני שומעת רק את הלב שלי שאומר וזועק וקם וצועק:"אני אוהבת אותך"...
זה החלום המתוק הזה שלנו בתור זוג , זה הנשיקה הקטנה לשלום שאני מקווה שתגדל...
זה אני..אני....ואתה!!
אני כתבתי, אבל אני לא יודעת אם זה בסדר!!
יווו
אני אהבתי מה שמורן כתבה!
יפפההה
נאפי יא מוכשרת אחת!