טוב אז ככה..
אני בכיתה ח'
בל"ג בעומר שנה שעברה הייתי עם חברות והיו עוד כמה בנים מהשכבה שלי אצלהם במושב...
גם אור היה שמה..ואני התאהבתי בו באותו ערב...אחרי כמה זמןןן דיברנו במסנג'ר ואמרתי לו שאני אוהבת אותו.....כמעט כל פעם שאני מדברת איתו אני אומרת לו אתזה........ אבל לי ניראה שהוא לא ממש שם עליי וזה כבר חצי שנה........... מה אני צריכה לעשות?!??
בבקשה תגיבוו... 😊 😍
קודם כל לדעתי את לא צריכה כל הזמן להגיד לו שאת אוהבת אותו כי, כמו שאת רואה,
זה לא מוביל לשום מקום..
דבר שני, אם הוא לא רוצה כלום הפסד שלו! מי שלא רוצה אותך לא שווה אותך!
ועוד משהו, ילד אחד היה דלוק על אחותי מלא זמן! (היא גם כיתה ח') והוא כל הזמן אמר לה את זה..
יום אחד נמאס לו והוא הפסיק להגיד לה וכנראה גם ההדלקות עברה לו.. עכשיו, אחרי שהוא הפסיק לרדוף אחריה,
היא רודפת אחריו..!
מוסר השכל: בנים הם כמו צל, תרדפי אחריהם, הם יברחו, תברחי מהם, הם ירדפו אחריך!
(במקרה של אחותי.. זה הפוך.. נראה לי... 😕 )
מאמי לדעתי את לא צריכה לוותר על האהבה שלך
תלחמי והזמן יעשה את שלו
תשאלי אותו אם יש סיכוי בינכם וכל זה
בהצלחה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמה עצות:
1. אל תגידי לו שאת אוהבת אותו יכול להיות שזה סתם יגרום לו להתנשא.
2. עם טוב לך לאהוב אותו אז תמשיכי לאהוב עם לא תנסי להסתכל גם על אחרים.
3. תראי עם גם הוא מתחיל שיחות, יוזם, כי אולי בכל זאת הוא מעוניין בך ופשוט שומר את זה.
4. תשדלי כמה שפחות להראות לו שאת רוצה אותו !!
שיהיה לך המון בהצלחה !!!!
*+* אוהבת אותך *+*
QUOTE (ל*ר!ני @ 22/01/2005) קודם כל לדעתי את לא צריכה כל הזמן להגיד לו שאת אוהבת אותו כי, כמו שאת רואה,
זה לא מוביל לשום מקום..
דבר שני, אם הוא לא רוצה כלום הפסד שלו! מי שלא רוצה אותך לא שווה אותך!
ועוד משהו, ילד אחד היה דלוק על אחותי מלא זמן! (היא גם כיתה ח') והוא כל הזמן אמר לה את זה..
יום אחד נמאס לו והוא הפסיק להגיד לה וכנראה גם ההדלקות עברה לו.. עכשיו, אחרי שהוא הפסיק לרדוף אחריה,
היא רודפת אחריו..!
מוסר השכל: בנים הם כמו צל, תרדפי אחריהם, הם יברחו, תברחי מהם, הם ירדפו אחריך!
(במקרה של אחותי.. זה הפוך.. נראה לי... 😕 )
חחחחחח לירוני אני איתך בובה..!!
משפט חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק..!!
ונכוןןןןןןןןןןןןןןןןןן =] 😂 😁 😛
תודה רבה רבה רבה רבה.....
אוהבת המון המוןן......
מואאאאההה 😍
איזו חמודה אין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דבר ראשון- איזה קטע! גם אני ב-ח'..
אבל לעניין-
אני חושבת שהוא מתעלם מזה כי יכול להיות שהוא אוהב מישהי אחרת או שיש לו חברה... גם יכול להיות שהוא חושב שאת סתם אומרת את זה כמו "חולה עליך" ו- "מתה עליך" וכול זה... כי יש כאלה שאומרים 'אני אוהבת אותך' כלומר 'אני אוהבת אותך...אתה ידיד טוב' או משהו כזה..