יש לי ידיד שאנחנו כל הזמן יורדים אחד על השני.. בצחוק
הוא קורא לי שמנה, דבה וכאלה
ואני קוראת לו גמד ננס וערבי כי הוא לא מתגלח ומשאיר זקן
אנחנו תמיד רבים בצחוק ואני רוצה להמציא עליו שיר
אני ממש צריכה עזרה מהמוכשרים פה כי אני ממש לא כזאת!
תיאור הידיד : אפשר לרדת עליו בשיר בזה שהוא לא מתגלח שהוא קטן, ננס, מכוער וכד'
וכמו שאמרתי הוא קורא לי שמנה, גלגלים של טרקטור וכד'
אני ממש לא כזאת שלא תחשבו לרגע פשוט הוא מחפש ואין לו על מה לרדת עליי
טוב תודה לכל מי שיעזור זה ממש דחחוף לי..
אוהבת אותכם
ביי
חחחחחחח קודם כל אני רואה שאת חדשה בובה אז ברוכה הבאה
כתבתי לך עכשיו מקווה שתאהבי:
ננס שלי אתה גמור,
כל השנה מתגלח רק פעם בשבוע!
קורא לי שמנה ושלא נדבר עלייך גמד משוגע!
למרות הכל אתה יודע שאני אוהבת אותך!
זקן כמו של ליצן חושב את עצמך גבר לעניין!
חיוך כמו של בבון מצחיק אבל שרוט!
אין עלייך טוב טוב הגמד
אתה יחיד ומיוחד וכמוך יש רק אחד!
מאמי מקווה שעזרתי לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
m1787 קודם כל ברוכה הבאה לאתר..!! סורי בובה אני לא טובה בדברים האלה.. =]
מורנו'ששששש חחחח פששש איזה מוכשרת..!!
אוהבת אתו'ש 😛
אתה גמד אין מה לעשות
וזקן לך כמו לחיות
אתה ננס ומכוער
אז תעוף מפה י'חתיכת חיזר
ברוכה הבאה לאתר מתוקה...!!
וונאפי....קרעעת אותי......חחחח... 😊
ברוכה הבאה מותקק...
חחחחח נראה לי שמה שמורנוש וsweetly רשמו לך זה מהמם!
חחחחחחחחח אהבתי נשמותת
תנסי לשלב אפילו את שניהם😊
מואהההההההה
תודה נשמות יפות שלייי
עזרתם לי
ועוד משהו
מורן את מחולון?
אתיסקסית חחחחחחחחחחחחח תודה כפרה מתה עלייך
buster חחחחחחחחחחח קרעתי גם את עצמי עד עכשיו אני צוחקת חחחחחח חולה עלייך
מ-י-ט-ל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה מאמי מואההה
m1787 אין בעד מה נשמה ואני לא מחולון בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*