[B]למישהו יש רעיון בשבילי???
מחפשת בנרות דרך מקורית, יפה ומפתיעה להציע נישואין לחבר שלי אחרי 4 וחצי שנות חברות....
מי מתנדב לייעץ?
תודה מראש על כל התגובות...
לחבר שלך???.. תפרט מאמי...
אפשר קצת יותר פירוט?!
אהההה....ו.....ברוך הבא לאתר...!! 😊
אני בחורה.... 🙄
והוא בחור מקסים ואנחנו בזוגיות מדהימה כבר למעלה מ-4 שנים...
כבר דיברנו על זה... וחסרה רק הצעה רשמית!
יש לך רעיון?
מאמי את יכולה לעשות שלט ענק בים של האם תנשא לי?
אממ או עם מסוק שקושרים אליו שלט וכתוב משהו כזה זה רומנטי
אממ או לכתוב על החול בים
אין לי עוד רעיונות סורי מאמי מקווה שעזרתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מציעה שתלכי לפורום מתנות-
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...s&act=SF&s=&f=4
כאן בטוח תצאי דרך יפה, ואם לא אז יעזרו לך!!!
רומי.
הרעיון הקלאסי....
תגידי לו משהו כזה:" התינשא לי? "
ואז הוא ישיב כן כן לא לא
ואז יגמר הסיפור
אהההמ הייתי מציעה לך לעשות לו ארוחה רומנטית..
שבסופה יהיה קינוח
והקינוח יהיה ביצת הפתעה..
ולפני זה את הביצת הפתעה תפתחי עם סכין בעדינות...
ובמקום ההפתעה שבפנים תשימי את הטבעת.. ותסגרי ככה שזה יראה כמו מקודם(:
ואז כשתגיעו לקינוח.. תחכה לו הפתעה מתוקה(:
מקווה שעזרתי בובה(: בהצלחה(:
וואייי איזה מרגגגגש....קודם כל המון בהצלחה..
וואיי יש כ"כ הרבה רעיונות, שזה מדהייים!
אמממ.. את יכולה ללכת איתו להופעה של זמר/ת/ קומיקאי/ת (מה שאתם אוהבים)
ואו שלבקש איכשהו מהזמר או מי שממונה מעליו שישיר שיר כמו "התנשאי לי"
או שפשוט תעלי לבמה..
יש מלא דברים אמממ וואי ארוחת ערב רומנטית. שירי לו שיר. אמממ יש 1001 דברים
העיקר שזה יבוא מה=ל=ב!!! זה הכי חשוב לפי דעתי, לא משנה באיזה דרך תבחרי.
חיחיחיחי חשבתי שאת בן... אופס... אמממ ואני הולכת על הכיוון של נאפי.. =]
ממ...אין לי רעיון..
אבל מזל טוב מאמי!!! בהצלחה!!.. מואאה
דבר ראשון ברוכה לאתרר..!!
דבר שני מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבב..!! (הוא בטוח לא יסרב 😛 )
ו.. אני רואה עזרו לך פה..
וגם לי יש רעיון..
תצרבי לו אל דסיק ת'שיר "התינשאי לי"
ותכתבי לו מכתב ותסבירי לו שהשיר מופנה אליו.. =]]
אוהבת אתו'ש
אני אהבתי ת'רעיון של הביצת קינדר!!! 😁
🙄
[B][SIZE=7] וואו איזה חמים כולם פה!! איזה כייף!!!
דבר ראשון תודה רבה רבה על העצות המגניבות!! אני באופן אישי אהבתי ממש ממש את הרעיון של ביצת ההפתעה.... הבעיה שהבחור מקבל ארוחות רומנטיות שכאלו כל שני וחמישי.... אז כנראה אשלב עם זה עוד משהו 😁 . הבעיה שלי זה שהתקציב שלי בימים אלו די מצומצם ולכןם אעדיף לרכז את ההצעה במסגרת המשאבים הקיימים שלי (אעדיף להוציא מלא כסף על טבעת יפה למשל... מאשר על שלט חוצות. למרות שזה אחלה רעיון שכל אחד/ת היו שמחים לקבל), או במשהו הדורש הוצאה לא גדולה ובכל זאת משלב הרבה רגש...
תודה רבה לכולכם אשמח לשמוע עוד הצעות 😊 ובוודאי שאעדכן אתכם מה הוא אמר .... (ליתר דיוק - נראה לי שפשוט אעדכן אתכם בתאריך.... 😊 )
אוהבת.
א. 4 שנים פששש..
יפה לכם/ן בהצלחה!!!
ב. נתנו לך פה מיליון ומשהו רעיונות,
ואני אתן לך עוד אחד,
אפשר לעשות את זה אפילו בארוחות מקדונלס,
לקנות לו ולך ארוחה,
ובלי שהוא ישים לב תשימי ת'טבעת בהמבורגר שלו,
וכשהוא ינגוס בו אז הוא ימצא ת'טבעת ואז תציאי לו נישואים,
מקווה שעזרתי ובהצלחה עוד פעם 😁