פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי נראה לי שאני אנורקסית=(((...

נראה לי שאני אנורקסית=(((

✍️ nuritshovaly 📅 21/01/2005 18:49 👁️ 406 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
undefined ל[FONT=Arial][SIZE=1][SIZE=1][FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=red]
אוקיי......לאדעת מאיפה להתחיל כלכך..
אני נכנסתי לדיכאון..תקופה קשה כזאת בחיים...והתחלתי לחשוב שאני שמנה..אני עדיין חושבת שאני שמנה..שקלתי 49..עכשיו 45..וירדתי בפחות מחודש.. אממ בהתחלה הפסקתי לאכול כל מיני דברים ואח"כ הפסקתי לאכול בכלל..אני עושה ספורט..ועכשיו התחלתי חוג ק.מ.י
הכל הכל בשביל לרדת..אני שוקלת עכשיו 45..וזה לא מספיק לליי!!!!אני רוצה לרדת עודדדדדד
ואז קניתי כדורים לדיאטה..קניתי בנתיים משו קל...אבל זה גורם לי להרבה יציאות..ואני שמחה..ואני גם מרזה..העניין הוא שחברה שלי אמרה שהיא רוצה להלשין עלי..ושאני אפסיק לקחת כדוריםםם
אבל אני לא רוצה!!!אני רוצה לרזות רק לרזות וכמה שיותר מהרררר....הקטע הוא שהייתה לנו הרצאה בביצפר בדיוק על אנורקסיה ובלומיה ואספרו על ילדה שגם עשתה כמוני..אבל היא עכשיו מאושפזת במחלקה להפרעות אכילה..ואני לא רוצה להתאשפזזזז כי אם אמא ש'לי תגלה היא תאשפז אותי!!!מצד אחד לא טוב לי בבית ועוד יותר טוב לעוף מפה מצד שני מחלקה פסיכיאטרית??..קיצר אני צריכה עזרההה דחוףףףףףף=((((((
מאמי כדי שתספרי למישהו על הבעיה שלך ויעזרו לך לפני שזה יהיה מאוחר... 😢
איזה גובה את?חוץ מזה אנורקסית לא יודעת שהיא אנורקסית עד שלא אומרים לה מומחים!
אנורקסיות בטוחות שהן שמנות ומכחישות את כל שאת אמרת עכשיו
יש לך הפרעת אכילה..אבל דחוף דברי על זה עם מישהו
חחח... זה קצת מוזר שאת חושבת שאת אנורקסית..
בדרך כלל כל הבנות שיש להן בעיות אכילה שומרות את זה בסוד ולא מספרת את זה ..
אם יש לך איזהשהי בעיה.. לצום ולא לאכול זה הפיתרון..
דברי עם חברות/הורים/יועצת בצפר/ פסיכולוגית.. (אפילו פה בפורום) העיקר שיהיה לך את מי לשתף.

תלוי גם מה הגובה שלך..
לפי דעתי 45 זה כבר מפחיד..
לא נכון זה לא כזה מפחיד אני למשל 155 וכל הזמן זזה חורף קיץ בין 45 ל49 ואני בסדר גמור
זה תלוי מה איתה
טוב אז הנושא הזה של אנורקסיה/ הפרעות אכילה, קרוב אליי, לא אליי ספציפית אלא זה קרה ל2 חברות טובות שלי. תראי אם את מודעת לסיכונים שכרוכים בכך, אם זה להתאשפז או שילשינו עלייך..זה הזמן שלךך לעזור לעצמך לפני שיהיה מאוחר מידיי. לפי דעתי לספר לאמא זה דבר חשוב, אבל עוד פעם זה תלוי בכל אחת ואחת. אם את מרגישה שאת לא מסוגלת לספר לאמא, פני למקום עם יותר ניסיון שיוכל להנחות אותך!
לפי דעתי דבר ראשון תפסיקי עם ה-כ-ד-ו-ר-י-ם!.
והשאלה שנשאלה פה לפני, מה הגובה שלך? ובת כמה את?. תעני על כך..והתשובות גם יהיו בהתאם..
מאמי קודם כל יש תקופות קשות ולא טובות בחיים
אבל את חייבת להתמודד
עכשיו אם את באמת חושבת ככה
כדאי שתעשי בדיקות או משהו וחברה שלך צודקת זה לא טוב
ואם היא תספר זה רק בשביל לעזור לך!
מצד שני אני חושבת שאם היית אנורקסית עדיין אמא שלך או מישהו מהמשפחה שלך
היו רואים את זה שאת לא אוכלת ומתחילים לדבר איתך וכל זה
כי בד"כ רואים את זה!
לדעתי את צריכה בעצם חייבת לדבר עם מישהו בוגר
ואפילו עם אמא שלך!
45 זה בכלל לא הרבה זה קצת וגם תלוי מה הגובה שלך!
את חייבת להפסיק עם הכדורים כי זה רק יפגע בך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש חוק בחיים
שיכור לעולם לא יודה שהוא שיכור
ומכאן נובע
אנרוקסית לא תגיד שהיא אנורקסית, כי אם את אנורקסית ואת יודעת שאת אנורקסית, סימן שאת יודעת שאת רזה, כי אין אנורקסיות שמנות, אז איך את חושבת שאת שמנה וגם אנורקסית? אני חושב שלא צריך לאשפז אותך עם הפרעת אכילה, אני חושב שאת צריכה להתאשפז במחלקה כירוגית להפרעות נפש ורוח, כי נורמלית את לא נראת לי.

שלום ושבת שלום.
[QUOTE]חוץ מזה אנורקסית לא יודעת שהיא אנורקסית עד שלא אומרים לה מומחים!
אנורקסיות בטוחות שהן שמנות ומכחישות את כל שאת אמרת עכשיו
יש לך הפרעת אכילה..אבל דחוף דברי על זה עם מישהו
יש חוק בחיים
שיכור לעולם לא יודה שהוא שיכור
ומכאן נובע
אנרוקסית לא תגיד שהיא אנורקסית, כי אם את אנורקסית ואת יודעת שאת אנורקסית, סימן שאת יודעת שאת רזה, כי אין אנורקסיות שמנות, אז איך את חושבת שאת שמנה וגם אנורקסית? אני חושב שלא צריך לאשפז אותך עם הפרעת אכילה, אני חושב שאת צריכה להתאשפז במחלקה כירוגית להפרעות נפש ורוח, כי נורמלית את לא נראת לי.[QUOTE]

שתי התשובות האלה יחד הן בדיוק מה דאת צריכה@!!!!!!! 😊
דבר ראשון בובה..
את צריכה לבדוק מה הגובה שלך ולראות אם זה מתאים למשקל שלך..
זה דבר מאוד חשובב..!!
אני למשל 152 ואני שוקלת בסיבבות ה-45 משהו כזה..
המשקל של 152 אמור להיות בין 43 ל- 47..
גם אני חושבת שאני שמנה למרות שאני יודעת שאני לא..
אבל.. בכל מקרה תבדקי ת'עניין..!!
אוהבת אתו'ש
טוב שאת יודעת!!
ולמה את רוצה להרזות?? לא שמעת על אנורקסיה ובולמיה?? זה מזההההה מסוכן!!!
דבר ראשון- תוציאי מהראש שלך שאת שמנה! תגידי לעצמך 'אני רזה..אני רזה'
דבר שני- כמו שהתחלת להפסיק לאכול.. תתחילי לאכול- קודם תפסיקי עם הכדורים.. אחר כך תתחילי לאכול ירקות ואז לדברים יותר רציניים.. בהדרגה!

גם לי עשו היום הרצעה על מה שגורמת האנורקסיה! את רק בהתחלה.. את עוד לא ממש חולה וטוב שאת יודעת מה את עושה! כי אם היית מרזה איזה 20 ק"ג אז היית מפסיקה לאכול ומהרמה הזאת כבר אי אפשר לאכול כלום כי הגוף לא מקבל את האוכל... ואז את מקיאה...

אולי כדי שתספרי למישהו מבוגר ואחראי.. אולי תלכי לפסיכולוג.. הוא יעזור לך! הם יעזרו לך לחזור לשיגרה!! אל תתבישי כי הם מבינים יותר ממנו!!
סלחו לי אבל אם אתם באמת חושבים שזה מה שנקרא נורקסית אתם טועים
אוקיי..
אני כבר התאשפזתי פעם בחיים..בגלל שהתעלפתי כי לא אכלתי מלאא זמן...וזה היה סיוט סיוט...
ואמרו לי להתחיל לשמור על עצמי..ונתנו לי כדורים שייתנו לי קצת רעבון..שאני אוכל
אניי שונאת את עצמי על שלקחתי את הכדורין האלה כי אז לא הייתי משמינה כלכך!!
אני בת 15...והגובה שלי הוא מטר 60..אני עושה ביקורת כל חודשיים בבית חולים שניידר בגלל שאני אסמטית והרופא חושד שיש לי הפרעת אכילה..הוא אמר לי שאני רזה מדי!!!ואבא שלי סיפר לאמא שלי ..אבל אני בריב עם ההורים שלי אני בכאסח איתם והם חושבים שאני לא אוכל כדי לעשות להם דווקא..בגלל זה הם לא שמים לב..ואמא שלי ואבא שלי חושדים..!!ואז כשהתאשפזתי זה היה כשהייתי בת 12..אני התמוטטתי בבית והבהילו אותי לבי"ח ושם אמרו לאמא שלי שאם לא אתחיל לאכול אני אמות תוך זמן קצר..או שיתנו לי מנות דם דרך עירוי..אני עברתי שם דברים איומיםםםם... ההמוגלבין שלנו צריך להיות בין 12-16 שלי היה 6..!!!ואז התחלתי לאכול..והשמנתייי..אני חושבת שאני שמנהה.. וחברות שלי אומרות לי בשביל מה להפסיק לאכול את רזה ובלה בלה בלה...אבל ת'אמת..אני לא מרזה בשביל אפחדד אני מרזה בשביל עצמי שאני ארגיש טוב עם עצמי..כי אני שונאת את עצמי כלכךך..!!ונמאס לי מהביתת ש'לי ההורים שלי רק הורסים אותי כל הזמןןןן
תודההה לכוולם..על העזרה!!!
אוהבתתת מאודיםםםםםםםםם נוריתו'שששש=]]]מוואה..=((
מאמי את חייבת לקחת את עצמך בידיים ולהתחיל לאכול אחרת שוב יאשפזו אותך
ואת תעברי סבל
זה לא אומר שאת צריכה לאכול ולהיות שמנה
אבל זה לא טוב שהמשקל שלך כל כך נמוך
תעזרי לעצמך את חייבת לעשות משהו
קודם כל תפסיקי לקחת את הכדורים ותתחילי לאכול
הבעיות בבית יסתדרו מאמי יש תקופות כאלה
אבל זה עובר!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמממ.. מאמי עם היה לך כבר שהתעלפת בגלל הפרעות אכילה את צריכה לספר למישהו ולהבדק..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך