דניאלוש בובה!!!!
זה ממש ממש ממש יפההה!!
את מזה עזרת לי כי...:
אתמול חברה שלי באה אלי ואמרה לי שהילד שאני אוהבת מכיתה ח'
אמר שהוא כבר יודע שאני אוהבת אותו אבל הוא לא מעוניין..
ואז מזה היצטערתי שסיפרתי לאנשים את זה.... וביקשתי שיעבירו לו..
אז עכשיו אני לא מתחרטת..!!!
והכל בזכותך!!!
חולה עליךך יפיופההה מואהההההההה הכי ענקיתת בעולםם
לאפ יו נונה שלייייייייי
בת אלווושש איזה מתוקהההההה!!
וואאיייי איך אני שמחה שעזרתי לאנשים שהבאתי את הסיפור הזההה!!
תמיד תזכרי נשמה שלי שכל מה שיוצא לך מהפה בקשר לאהבות שלך אין לך מה להתחרט עליו...
כי את עשית את הדבר הנכון שסיפרת לו!!!
הלוואי והכל יסתדרר בינכםם!! בעזרת השםם!!
אוהבתתתתתתת אותךךךך המוווווווןןןןןןן
דניאלוש 😊
דניאלוש מאמי זה סיפור אלוףףףף והוא כזה עצובבב..
באמת לא צריך להתבייש וואי לפני שקראתי את הסיפור הזה חשבתי שזה לא טוב להגיד למישהו שאת אוהבת מה שאת מרגישה אליו...יענו זה תלוי למי את הולכת להגיד את זהה...
אבל באמת עזרת לי להבין שלא צריך לחשוב פעמייםם..כי בסופו של דבר מי שמתבייש -->מתייבש!