יצא נחמד לא כל כך אהבתי אותו...המון זמן לא כתבתי.
הקשיבו לדממה
היא אתכם לא מבינה
בובה כל כך יפה
אולם אין בה דבר מה
תלויה היא על חוטים
עם כל המבטים.
רוקדת ושרה הבובה
מנידה רגליה לקול השממה
אומרים לה כולם מה עושים
אומרים הרוב שאותה מנצלים.
אבל היא בסך הכל בובה קטנה
עם 2 ידיים,חוט ושמלה.
המשיכה ככה עוד מספר שנים
למרות הדעות של החברים
וזה היה סופה של הבובה
נשארה בלי תשובה,ללא הדממה.
וזה שיר יותר ישן שאני אוהבת:
עצובים השמיים
הכוכבים נדמו
אהבתנו לא התממשה
כרגע אני רק יושבת ובוכה
חולמת עלייך יום וליל
חולמת על הרגע שתדבר
שאבין את הכל ואולי נסתדר
לא יודעת מה קורה לי
אבל זה תמיד בתוכי
אתה-אהובי





