כשהייתי בת 10 והייתי עדיין ברומניה,
כתבתי ת'שיר הקצר הזה,
ריספקט!!,
זה היה כתוב ברומנית ,
ועכשיו פירשתי לכם/ן הכול בשביל שכולם/ן יבינו,
מקווה שתאהבו,
לא היה לי ממש כישרון...
למרות שגם עכשיו אין לי מי יודע מה
-*-חלום ליל קיץ-*-
חלום ארוך ומעייף,
חלום אשר נראה כמו מציאות,
מרגישים בו הכול,
אין בחלום הזה סבל ודמעות,
ובזה החלום הזה שונה מהמציאות,
יש בחלום הזה רק תקוות ומשאלות,
אין אכזבות,
דמעות,
כאב וסבל...
-*-חלום ליל קיץ-*-
***************************************
נכון מתוקי כזה?!...
מה דעתכם/ן?!
יאאאא איזו חמודהה
כפרה עלייך יפה שלי
כישרונית מגיל צעירר
מהמם אהבתי מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפהההההה
את ממש כישרונית!!
כישרון מלידה אה..?!! חחח 😉
מתה עליך בובה!!!
כתבי לנו עוד סיפוריםםם בקשההה בקשההה 😢
אוהבתתת
בתאלוששששששש
מאמי את יכולה לפרסם את זה פה ברומנית??
פליזושש!!
דורית!
וואי השם של הסיפור חזזק ביותר...
זה עפ"י שם המחזה "חלום ליל קיץ",
נכוווןן!?!?!?!??!!?
ת' נשמות שלי,
ואני לא מצליחה לפרסם אותו פה ברומנית,
מצטערת
ורעות מאמי רשמתי את זה בגיל 10 כשגרתי עוד ברומניה,
לא ידעתי על המחזה הזה באותו הזמן,
ולא זה לא על פי שם המחזה "חלום ליל קיץ",
והמקור של השיר הקצר הזה בכלל ברומנית,
כתוב ברומנית
מצטערת אבל ת'אמת אין לי ממש כוח לפרסם סיפורים אבל יהיו בקרוב,
אל תדאגי,
ו-ת' 😁
ת' מאמי,
כפרה עלי כישרונית הייתי בצעירותי 😁