אוף אני לא יכולה, אני כל כך נישברת מיפניםםם!!
אני לא יכולה לשכוח את עומר ואת כול הדברים שעברנו
ועכשיו אני מבינה שהוא סתם צחק עליי
אני לא יכולה אני לא מבינה איך הוא היה יכול לפגוע בי כל כך...!!!!
אוף אני לא מבינה את זה..
לא מבינה
😢 😢 😢
למה?!! למה אני???????????????????????????????????????
אני לא יכולה לסבול את זה יותר הכאב הזה..
אין לי כוח להמשיך..
חמודונת.. אל תהיה עצובה..
בחיים יש הרבה נפילות והרבה משברים.. אבל תמיד .. תמיד הגלגל מסתובב ואת תראי יהיה לך שמח וכיף בחיים האלה..
זה נורא שהלב נשבר בגלל אהבה.. אני יודעת איך זה.. ובגלל זה אני מבינה מה שאת חשה..
אף אחד.. ואני אומרת את זה בשיא הרצינות... אף אחד לא שווה את העצב שלך ואת הדמעות ..
צאי למסיבות/ סרטים/ בתי קפה עם חברים/חברות..
נסי כמה שפחות לחשוב על הבחור ההוא.. אני יודעת שזה סופר קשה..
גם אני שונאת את המשפט הזה (אלוהים יודע כמה אני שונאת את זה) אבל זמן הוא התרופה הכי הכי טובה שיש
אז קחי את הזמן.. ותבריאי
תרגישי טוב בובי 😊
אוהבת שירני
מאמי שירן צודקת!
תנסי להעסיק את עצמך בדברים שהמחשבות שלך לא יהיו עליו!
ובאמת הזמן מרפא! מניסיון אני אומרת לך!
לאב יו..
תודה נשמות, אני מנסה להתגבר,
היום ראיתי אותו,
והוא לא ראה אותי כי התחמקתי
אבל הוא ראה את חברה שלי ושוב בלעדיי (הוא חושב שלא הלכתי לבצפר 5 ימים, אבל לא הלכתי 3 ועכשיו אני מתחמקת לא לראות אותו)
אז הוא הסתכל על חברה שלי בהלם כזה..
אוף...אני לא מבינה במה אני לא טובה בשבילו?
מאמי איך אני מכירה את ההרגשה שמישו שיחק בך........ תאמיני לי שזה בדיוק מה שאני עוברת עכשיו ואני ידעת שזה קשה אש, אבל את לא צריכה להיות בדיכי בגלל מישו כל כך זבל! את בובה מאמי את לא צריכה לחשוב עליו או על אפחד אחר שגורם לך כאב! יש לך כמה דברים לעשות,
1.להפסיק לדבר איתו וכל זה ולהתחמק ולהיות בדיכי...
2.להיות ידידה שלו ולהמשיך לקוות שהוא ישים עליך
3.זה מה שאני תמיד עושה-להיות כזה יחסית ידידה שלו, כזאת אחת של הי בי, אבל תוך כדי שיראה שאת מסתובבת עם בנים, ותתחילי עם בנים אחרים מולו וכל מני כאילה!
מקווה שעזרתי!
כן יש אולי איזה מסיבת יום הולדת שאני עושה..
אני רוצה שיבוא יראה איך אני נהנת בליעדיו...
חמודה שלי... אני מבינה שכואב וקשה ואת בייסורים עכשיו.. אבל תביני.. דברים כאלה הם לא הפיתרון..
לשאול את עצמך שוב ושוב.."למה אני טובה.." "למה הוא לא אוהב אותי.." בלה בלה ..
את צריכה להגיד - אני יפה.. אני חכמה.... אף אחד לא שווה את הדמעות המלוחות שלי..
אני לא מציעה שהוא יבוא למסיבה שלך.. הרי שתינו יודעות שכל הזמן תהיה עסוקה ב-
"איך אני נראית".. "למה הוא עם מישהי אחרת.." לא תוכלי להנות באמת.. והרי המטרה שלנו היא שתהני .. תצחקי , תקפצי ות-ש-כ-ח-י.. !!!
עכשיו.. תקראי את המילים האלה ואפילו תצעקי אותם - "אני יפה.. אני חכמה !!! אני מצחיקה וטובה ואני יכולה בלעדייך .. !!!" חחח בהצלחה מותקה !!!
אמ... את מכירה את השיר "strong enaght" של שר... אני מציעה לך להוריד אותו.. להקשיב למילים ולשיר אותם בקול גדול !!!!
ייואיו בובהה...
בסוף זה נגמר.. ככה.. =[[
אמרתי לך אל תאהבי אותו כל כך את תפגעי..
אבל בכל מקרה תמיד תזכרי שאני פה בשבילך..!!
מזל טוב ליום הולדת שבקרוב..
ותמיד תזכרי שיש עוד הרבה דגים בים עומר הוא לא היחידי..
ואם הוא עדין לא הבין מה הוא הפסיד הוא דפוקקקקקקקקקקקקקקקקקקק..!!
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אתו'ש
אתו'ש תודה כפרונה
love-to-love
תודה מאמי אבל לא איכפת לי מי שאיך אני ניראת כי אני יודעת שאני יהיה מהממת
(בלי לחוש..)
ושיהיה עם מישי אחרת שימות
אני רוצה שיראה איך אני מסתדרת בלעדיו
אבל טנקיו
אני חולה עליכם עזרתם לי מלאאא מללאאא
ואגב הכרתי מלא נחמדים שאוהבים אותי כמו שאנייי!!
זאת הגישה מאמיי...!! מזה בהצלחה!! אל תשימי עליו אני גם עברתי את זה.. והיה לי מזה קשה! כל הזמן הייתי עסוקה באיך אני נראית ומה הוא עושה עם ההיא ומה אם הוא חושב עלי ככה וככה.. והיה לי ממש קשה.. אבל בסוף אני התגברתי עליו.. ועכשיו אני לא שמה עליו זין ומצידי הוא יכול למות!! כי אני יודעת שהוא לא שוה לא אותי ולא את הדמעות שלי!
אז מאמייי תקחי ת'גישה האופטימית !! ואל תשימי עליווו כמה שזה קשה!!
רק בהצלחה!!
אוהבת
שני
טוב תראי אני אומנם לא הכי במצב רוח של לתת עידוד...כי אני עצמי במצב כזה..טוב עזבי...
צ'מעי פשוט תראי לו שאת יכולה בלעדיו (למרות שזה לא הכי נכון..) ותהני ותתחילי עם בנים וכל זה בשביל שייראה שיש לך חיים גם בלעדיו. ואל תחמקי ממנו כי הוא יחשוב שאת לא רוצה לראות אותו. כשאת רואה אותו תלכי בגב זקוף ותכייכי אליו ותראי לו שלא ממש אכפת לך ממנו...
אוה2ת..
אתם חייבים לגלות לי איך אתם עושים את החתימות שלכם עם הכתב הנוצץ......
יש איזו תוכנה??
יפה שלי אל תהיי עצובה,תשכחי ממנו...-->רק הזמן יעזור לך!
וכל הדמעות שאת בוכה בגללו לא שוות אותוו בגרושש
למדתי את הלקח הזה ממזמן..😢
תהיי חזקה מאמי יהיה טוב