טוב סיפור קצר...לבנות שלא מאמינות בעצמן
נטלי אמרה לי שכל הבנים אותו חרא
לא האמנתי לה כי הייתי מאהובת בילד הכי מושלם בעולם
הוא עבר לידי כל יום בביצפר,במסדרון,בכיתות, ולא הסתכל עליי אפילו
באותו תקופה הייתי שבורה ,הייתי ילדה של בכי כל לילה
הייתי אחת שפשוט רוצה למות
אהבתי אותו כלכך
אהבתי את האופי המקסים שלו
אהבתי את היופי הנוצץ שיש לו
הריח,הטעם,כל דבר שהוא עושה
אהבתי
הייתי מסתכלת עליו כל היום
רק בוחנת מה הוא עושה?,עם מי מדבר?,לאן הוא הולך?
לא הייתי אומרת לו מילה לא הייתי מראה לו את זה
וכך זה התחיל
יום חמישי היה לו בגרות בהיסטוריה והוא לא בא לביצפר לפני זה כי היה לו חופשת מתכונת
כל הימים האלו דיברנו באייסי הייתי פתוחה איתו דיברנו על כל דבר שיש הוא היה כזה מתוק ושיתף אותי בהרבה דברים
הבעיה שלי היא שבאייסי אני יודעת לדבר שזה בא למציאות פנים מול פנים אני דפוקה ,כמו ילדה קטנה משתתקת נעמדת מולו ולא מוציאה הגה...
עד אותו יום שכבר היה נמאס לי די החלטתי שאני לא יבכה יותר על בנים אני לא שווה אף אחד שלא מסתכל עליי אפילו אני ילדה יפה יש לי אופי טוב מי הוא בכלל שאני יהרוס את החיים שלי בשבילו??
החלטתי שאני עושה לידו מה שבא לי ולא איכפת לי בכלל מה הוא חושב עליי!
מאז אותו יום נטלי אמרה לי שאני צודקת וזה צעד חכם לעשות...
וכמו כל יום הלכתי לביצפר וכמו שאני עושה כל הזמן נכנסתי לכיתה שלי במרץ בשמחה ,לא הראתי לאף אחד מה יש לי בפנים מה כואב , כל השיעור רק חשבתי עליו מה אני יעשה שאני יראה אותו בהפסקה במבנה שלהם...הייה צילצול כל החברות שלי באו לכיתה שלי וירדנו למטה..הוא היה שם!הוא ישב על הספסל עם כל החברים שלו חש דוגמן..ואני כמו ילדה טובה התחלתי להסתכל עליו ואל להפסיק מה איכפת לי...הוא הסתכל בחזרה אני ראיתי..אני ראיתי ת'חיוך!!!
היתי מאושרת..החלטתי לעשות לו דברים דווקא
הלכתי לכל החברים שלו התחלתי להתיידד איתם..מה רע בלדבר ולהכיר ילדים חדשים ?
והנה הצליח לי הוא הצטרף לשיחה..וכמו חמודה התחלתי לדבר איתו והתגברתי על כל מה שהיה לי על כל הביישנות והרעדה והפרפרים בבטן..כי החלטתי להיות אמיצה...עם אני הייתי יושבת בבית ומחכה לסימן מאלוהים הייתי כבר מתה מרוב דמעות כאב ודיכאון...אם אני רוצה משו אני צריכה לגרום לו לרצות גם וזה מה שעשיתי...עשיתי הכל שיראה שאני רוצה אותו שאני אוהבת אותו שהוא כל הזמן רק במחשבות שלי...אבל מצד שני התיחחסתי אליו כמו לכל ילד רגיל..רציתי לגרום לו שהוא יפנה אלי וכך זה קרה..הוא פנה אלי..הוא דיבר איתי..אחח זה רגע המאושר שהיה לי אי פעם...!!
בזכות אותו רגע קטן שהתחלתי לעשות כל מה שבא לי לא לחשוב לפני..אני מה שאני וכפרה עלי למי שיש בעיות איתי יכול מצידי לא לדבר איתי...!
שלחתי לו הודעה באייסי ( מובן הוא ילד שלא שולח לאחרים..אפילו לחברים שלו ואת זה אני יודעת)
אני: אתה בא למסיבה של רון?
הוא: וואלה כן נראה לי יהיה כיף את?
אני: כןןןן אני מתה כבר להיות שם
הוא: כן גמני נהיה ביחד לא כי נטלי באה עם בן נכון?
אני: כן חחח יהיה כזה כיףף
באותו רגע שהוא אמר נהיה ביחדדדד החיים שלי נהיו ורודים אמרתי יש לי תקווה
אני אלחם על הכל ואני לא יפסיד בזה הוא יהיהישלי בסוף! אתם תראו!
טוב אנשים נראה מה יהיה במסיבה חיחי 😊





