איזה סיפור 100מםם ממש אהבתי את קולטת אותי עוד שנייה בוכה חיחיחיחי...
כול הכבוד יש לך את כישרון...! תמשיכי ליכתוב סיפורים את טובה מאוד בזה!!..
בהיי אוהבת אותך המון אילנו'שש..!!
תודה בננות אתן ממש מתוקותתת לאב אותכןןןןן!!!
ומי ששאלה למה הכל עצובב.....
כי..
סתם ככה..אני כותבת מה שאני מרגישה למרות שבחיים דברים כאלו עוד לא קרו ליי..
אני סה"כ בת 13 עוד כמה ימים........
ו.....זה לא כישרון..כל אחד יכול ליכתוב אם הוא רוצהה...=)
אבל תודה בכל זאת!!
ולכולכןןן יש סיפורים מהממייםםם!!
אוהבתת אותכןןןןן!!
אולי מממחר כבר לא תישמעו ממני יותר..=(( ולא תיראו אותי באתר..=((
😢
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😮 😮
אוהבת עד איןן סוףףףףף......בתאלוששששששש
מה? למה שלא נראה אותך באתר??=\
[B]
romami- לא תיראו אותי יותר באתר...כי......התחלתי להידרדר בלימודים..ואני אמורה לקבל מחר תעודה.....
אבא שלי אמר לי שאם אין ציונים טובים..אין מחשב...=(
שזה כולל האינרטנט האייסיקיו הכללל......האתר...שאני הכי אוהבת בעולם!!
אני מקווה שהציונים לא כאלה גרועים בכל זאת..=((
אוהבת אותכןןן מאודדדדדד!!!!!1
ואתן הילדות הכי מתוקות בעולםםם!!
בתאלושששש
וואי אבא קשוח אה?
חח סתם
😊
הוא רוצה לטובתך! שהבת שלו תצליח ולא תדרדר בלימודים, אז אל תכעסי עליו... 🙄
בהצלחה מחר עם התעודה!!!!
מה זה..יאקקק אני שונאת אותו!!
חושב אני הכלבה שלו יותר מידי מישתלט עלי!! אוףף!! מעצבןןן חחח
ותודה מאמי!!! הממצוע שלי זה בערך 70........=((
בשנים הקודמות זה היה 85
אבל ירדתי קצת..חח
טוב מתה עליכןןן
בייוששששש =)
אל תגידי שונאת על אבא או אמא!
אני מבינה אותו, הוא רוצה שתצליחי.
את לא תדרבני את עצמך, אז הוא מדרבן אותך! תוכיחי את עצמך עם הציונים וזהו😊
וואי מאמי איזה סיפור יפה!!
תמשיכי לכתוב סיפורים!!!
😊😊
בת-אלוש שלייייייייייי
כמה מושלמת אפשר להיות אה!@!???!?!
כפרע עליךךך איזה יפה יאווווווווווווווווו
זה ממש ממש ממש ממש יפההה
איךךך אני אוהבת את מה שאת כותבת זה כזה מושלם יאווווווו
אוהבת אותך פולללללללל נונה שליייייייייייייי
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
איך יפהההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!
אבל תיכתבתי המשך או עוד סיפור!
התעודה שלי היא 80 90 70 65 ו-55
איכססס אבא שלי יתלה אותייייי..=(((
אמאא...אם אני לא ניכנסת יותרר..אני יכתוב לכםםם..
ואם כןן אני יכנסס ואני ישים לכם עוד סיפורר..
אבל תחזיקו לי אצבעות!!!
טוב?!?!?!
מתה עליכןןן
ותודה על כל התגובות!!
אוהבת אותכןןן מאודדדדדד
בתאלוששששש 😢
אין לי יותר מחשב...
בייוש לכם..
בתאלוששששש