אני וחבר שלי עוד מעט חצי שנה חברים...
אני עושה לו איזה משהו יפה....ואני רוצה ברכה יפה...יש לי איזה משהו שראיתי פה באתר..לפני הרבה זמן, אבל בא לי עוד רעיונות יפים....בבקשה תרשמו לי ברכות יפות..משהו שקשור לחצי שנה ...
תודה רבה.... 😁
יש לי כמה..
אבל זה לא ממש קשור לחצי שנה...
מי היה מאמין שביום שנפגשנו כך זה יתגלגל,
תמיד אמרו לי שזהו גורלו של אותו אחד מזלזל
הכרתי אותך ובעפעף של שנייה
פרחה ביננו כזו אהבה
אני כ"כ אוהבת אותך... כ"כ שממש בא לי לצעוק
אתה הוא האחד שגורם לי כל בוקר לצחוק
האחד שמעלה את החיוך על השפתיים
ואת האודם הסמוק על הלחיים
הרגישות שבך, הנדיבות ושאר מעלותייך
לו רק היית יודע מה רבות הן תכונותייך
אהובי, אתה כה צנוע ועניו
אמור לי איך מצאתי כזה חבר חם ואוהב???
אני מאחלת לנו לצעוד יחד בשבילי הזהב
שלעולמי עד נצחק ונאהב
שתמיד נהיה כתף ומשענת זה לזו גם כשלא צריך
ואת האהבה נדע לשמר ולהעריך...
אוהבת אותך עד כלות הנשמה
וזה לא עוד משפט קלישאה
זו האמת לאמיתה
שלך באהבה
אני אוהבת אותך יותר מכל,
יותר מאשר הדימיון יכול.
אוהבת אותך ביום,
אוהבת אותך בליל.
אוהבת אותך בשמש,
אוהבת אתך בצל.
אוהבת אותך בעת סופה,
אוהבת אותך בכל שפה.
אוהבת אותך בכל דקה,
אוהבת לתת לך נשיקה.
אוהבת אותך כל השנה,
אוהבת אותך יותר בכל עונה.
אוהבת אותך בכל מזג אויר,
אוהבת אותך כי לצידך הכל מאיר.
אוהבת אותך כי הנך איתי,
אוהבת אותך כנשמתי.
אוהבת אותך ללא תנאים,
אוהבת אותך כי אתך תמיד נעים.
אוהבת אותך כחלק מתוכי,
אוהבת אותך הכי הכי.
מקווה שאהבת אותם עם את צריכה עוד רק תבקשי..
אויי קצפת עם תות.. איזה ברכה משגעת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😊
אני לא יודעת אם ימצא חן בעינייך ..אבל ננסה::
מלאך יפה שלי..חצי שנה אנחנו ביחד מי היה מאמין?
איך שהזמן חולף לו..
איתך יש לי את הדברמושלם..
א=ה=ב=ה..
חצי שנה כבר אני מרגישה את החיבוקים שלך את השפתיים שלך את החמימות שבך והכי חשוב::
את האהבה שלך..!!
תודה,תודה לך שאתה עושה לי ת'חיים מ=ו=ש=ל=מ=י=ם!!
"....אני זוכרת את היום הראשון שהכרנו,ישר נדקלתי על היופי שלך על האופי שלך..את היום הזה אני לא אשכח לעולם אהוב יקר..!!
😊 נסיך שליייי..הלוואיייי שנחגוג את הימים המאושרים ביחד..נחגוג את השנה שלנו ביחד את השנתיים והשלוש ואולי אפילו ת'חתונה..אהבתי,אוהבת ויאהב לנצחחחח"
מקווה שאהבתתתת
אוהבת אותך:: בתאל..
וואי יפה הברכה הזאת!!
אהבתי נורא.....כזאת ברכה רציתי....שיהיה מדובר על החצי השנה שעברה לנו...
תודה רבה!! אני יעשה את זה...
אם יש לך עוד רעיונות יפים כאלה אז תרשמי לי פ ה...
תודה!!
😊