היום ב: 1:00 הידיד הכי טוב שלי עלה על מטוס עם המשפחה שלו לרומניה,
הוא עובר לגור שם לתמיד,
אני מתגעגעת עליו 😢 ,
כתבתי גם סיפור עליו,
פה,
אוף!!,
הוא כתב לי שיר פרידה ומכתב פרידה
וגם קנה לי מתנת פרידת,
ואני כמובן כתבתי לו שיר פרידה ומכתב פרידה כנ"ל ,
וקניתי לו מתנת פרידה ,
אוףףףףףףףף!!,
אני רוצה שהוא יחזור!!!,
אבל אין מצב!! 😢
יאא חיים שלי אני מבינה מה את מרגישה
כי גם עלי זה עבר אבל תשמרו על הקשר למרות המרחק בובה
אני לצערי לא מצליחה לתפוס את ידיד שלי שטס 😢
בכל מצב יפה שלי אני בטוחה שידיד שלך יחזור תהיי חזקה מלאכית שלי
אוהבת אותך ואם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא מתוקה שלי כמו שנאפי אמרה תיהי חזקה מאמי
אולי בכל זאת הוא יחזור מתישהו וגם תיהיו בקשר טלפוני כזה
זה בטוח יותר טוב מאשר בכלל לא לדבר איתו מאמי
מקווה בשבילך לטובה נשמתי חולה עליך מואה בייו'ש
נאפי:
ת' חיים מושלמים שלי ומצטערת בשבילך,
ולא הוא לא יחזור לפה אף פעם,
הוא עבר לגור לשם לתמיד,
וכן דיברנו אתמול בט"ל איך שהוא נחת שם אז הוא התקשר עלי ועושה לי שהדבר הראשון שהוא טפס שם זה שפעת נוראית חחחחחח ושהוא חצי מת ,
אבל יאללה נשמור על קשר דרך הט"ל וה-פ"ל,
גם אני אותך חיים צ'ווים צ'לי,
מווווואהההההההה!!
********************************************************************
המתוקה_שלך:
ת' נישמתי,
וכן אני והוא נשארים בקשר טלפוני,
זה יותר טוב מכלום באמת,
ולא הוא לא יחזור