אני וכמה חברות שלי מתווכחות כבר הרבה זמן על השאלה "מאם הפכים משלימים זה נכון?" ואפעם לא מגיעות לתשובה אחת, כי מדי פעם זה ככה ומדי פעם זה לא וכל מני כאילה, כי מצד אחד אנחנו רוצות שבבן גוז שלנו יהיו תכונות שהרבה פעמים אין לנו (הפכים משלימים) ומצד שני אחרי זה אנחנו מתלוננות שאי אפשר לדבר איתו על כלום, שאנחנו בחיים אל נבין אחד את השני וכל זה.....
אז מה אתם חושבים על זה?!
תאמת אין לי כל כך תשובה כי תיראי מאמי זה כיף שהוא יהיה בדיוק עם אותם דברים שאני אוהבת
אבל זה כיף לגלות בו דברים חדשים וטובים שאין בי חח קשה להסביר מקווה שהבנת 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את רואה!
זה בדיוק מה שאנחנו מנסות להבין כבר טונה זמן!
איך זה שמצד אחד אנחנו רוצות שנבין אחד את השניה בלי בעיה ומצד שני רוצות שנהיה שונים!?
אוף עם למישו יש תשובה אז דחוף לגלות לי אותה!
חחחח אני חושבת שלרוב פה אין תשובה
אבל בכל מצב מה שחשוב זה שאתן יודעות מה אתן רוצות!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמ.. גם אני שמעתי הרבה פעמים את הביטוי הזה- הפכים נמשכים..
אולי נמשכים.. אבל בהחלט לא מחזיקים הרבה זמן ביחד..
אני מאמינה שאם אין לבני הזוג קווים משותפים לקשר אין בסיס יציב והכל יכול להרס..
אבל זו רק דעה שלי חחח... אם יש כאלה שיכולים להוכיח לי אחרת אשמח לשמוע ..
Jחחחחחח זה בדיוק מה שהתכוונתי!
שכל אחד יגיד מה שהוא חושב ויתן דוגמה!
למשל הקשר שלי ושל עופר האקס שלי משנה שעברה היה של הפכים משלימים:
אני הייתי הסיסי הטיפוסית, מפונקת אש רציתי שהכל יעשו בשבילי ושאני רק יגיד מה שאני רוצה
הוא היה אחד כזה טוף גאי, אחד שאהב כזה לישון בחוץ וכאילה, ותאמת הוא הרגיל אותי להיות פחות סיסי ופחות מפונקת!
מואההה על המאמי שלי!
הפכים לא תמיד משלימים ... 😢
סמכי עלי
חוויתי, ניסיתי, לא הלך!!! ונשבר לי הלב לתקופה מאוד ארוכה
אל תנסי קשר כזה אם לא התחלת עדיין... חבל עליך
סמכי עלייי
ותזכרי את זה
הפכים מושלמים או שישי הרבה שוני בין בני הזוג... זה ל-א ט-ו-ב ! ! !
יש לזה 2 צדדים...
מצד אחד כשזה הפכים אז יש בבן זוג/בת זוג מה שאין בך ויעני זה משלים את החסר בעצמך וככה יוצא שילוב בן זו**
אבל גם לפעמים כשזה הפכים אז יש הרבה חילוקי דעות ריבים ויכוחים וזה אז זה לא תמיד מסתדר....
QUOTE (Ocean @ 21/01/2005) הפכים לא תמיד משלימים ... 😢
סמכי עלי
חוויתי, ניסיתי, לא הלך!!! ונשבר לי הלב לתקופה מאוד ארוכה
אל תנסי קשר כזה אם לא התחלת עדיין... חבל עליך
סמכי עלייי
ותזכרי את זה
הפכים מושלמים או שישי הרבה שוני בין בני הזוג... זה ל-א ט-ו-ב ! ! !
דווקא היה לי כמו הפכים משלימים אני ועופר היינו שונים לגמרי, כמעט 2 קצוות שונים, אוכמעט שלא רבנו, רק פעם אחת.... אוווצ' כואב להזכר בזה תאמת-->איזה פדיחה זה הייתה! אבל כל מצב היינו ביחד 7 חודשים והוא היה יותר גדול ממני בכמעט 3 שנים וניראה לי שהיינו מחזיקים יותר אבל ההורים שלו עברו לצרפת........
אני עם מורנו'שששש (נאפי)
איאפשר להסביר ת'שאלה הזאת..
יש שאלות שאין להם תשובותת..
אוהבת אתו'ש 😛
ל]פי דעתי מאמי..
הכי מתאימים זה הפכים....אבל שיש להם תחומי עניין משותפים...
שיהיו להם דברים בסיסים משותפים...
אבל שלא יהיו דומים...אלה שונים...זה מה שעושה את הקשר יותר מעניין..
😊
אני אתן לך לדוגמה אותי ואת החבר שלי,
יש בינינו אותם דברים כמעת,
תחומיי עניין משותפים וכנ"ל טעם,
אנחנו אוהבים את אותם הדברים,
וכנ"ל נמשכים לאותם הדברים,
ויש לנו גם כמה דברים שבהם אנחנו מאוד שונים,
וזה מה שטוב בקשר כזה,
לגביי קשרים אחרים אני לא יודעת להגיד לך ב-100% כי אצל כול אחד/ת זה שונה,
מקווה שעניתי לך על השאלה שלך