אנשים ...
נדלקתי רצח על אחד בן 24!!!!!!
ואני בת 16!!!!!!!
סעמקקק אני לא יודעת מה לעשות כבר...
מאמי את בבעיה רצינית מאוד!
קודם כל, יש לכם הפרש של 8 שנים! את מבינה מזה אומר?!
דבר שני, את קטינה, אסור לו לצאת איתך לפי החוק והוא יכול להסתבך מזה...
תחשבי מה ההורים שלך יגידו עם הם ידעו!?! הם יתחרפנו לך אני נשבעת לך!
עכשיו לגבי האחד הזה-את מכירה אותו? חבר של המשפחה? עובד עם אמא\אבא? וכאילה, זה גם מאוד קשור.....
אבל מה שאני אישית ממליצה לך זה להוציא אותו מהראש שלך מאמי, הפרש של 8 שנים זה לא צחוק, הוא מבוגר ממך בהרבה! את עדין ילדה קטנה בשבילו!
תנסי לשכוח ממנו,הכי כדאי.
קשר בניכם זה יהיה סיבוך קטלני...
יהיה לך בעיה גדולה מכיוון שאת עוד לא סיימת תיכון והוא אחרי צבא..
החיים שלו טרם התחילו ושלך עוד רחוקים..
הפרש של 8 שנים זה לא צחוק.. מצטער אם זאת תגובה קשה אבל אני מנסה להיות ישיר..
שמח אם עזרתי 😁
מסכימה עם התגובה הראשונה..!!
בובה...זה מסוכן... 😉
מאמי רק עוד דבר אחד-אני ממש אבל ממש מבקשת ממך שאל תעשי שטויות שאחרי זה תתחרטי עליהם! תאמיני לי את לא רוצה להיות במצב שחברה שלי הייתה בו שנה שעברה, היא נדלקה על מישו שיותר גדול ממנה ב6 וחצי שנים, חבר של האח הגדול שלה, והם בהתחלה כע היו ביחד אבל הוא רק ניצל אותה ורק רצה להשכיב אותה! אז אני מציעה לך לחשוב טוב טוב לפני שאת עושה משו!
אני מציעה לך לשכוח אותו כמה שיותר מהר
תראי הבנים האלה בגיל כזה או לא משנה איזה גיל הם רק רוצים או לזיין או לשחק בבנות..
קיצור לנצל אני אומרת לך תתרחקי ממנו הוא יותר גדול ממך ב8 שנים קלטי במה הסתבכת
הוא יכול לאנוס אותך כול רגע ולהשפריץ לך על העיין אז כפרה תתרחקי ממנו...אלה אם כן את מוכנה לכל מה שהוא יעשה לך והוא אהבת חייך אז תהיה איתו ....גם אם כן וגם אם לא ב-ה-צ-ל-ח-ה לך אם בנים...!
אוהבת את כולכם...
רוני'לה
בנים רוצים רק להשכיב..טוב נו תתפלאי יש כאלה שלא אבל המטרה מסתכמת פחות או יותר בזה כי בגיל כזה בוודאי אי אפשר בלי זה!... קיצר לא להתעסק עם מישהו מבוגר!.. סה"כ יש לו בוודאי את כל הנסיון איך לנצל אותך ובוודאי לא יהיה כל כך קל לעניין אותו בלי סקס. קיצר תשארי מקסימום עד שנתיים שלוש מעלייך... וכשתהיי בת 18 תרגישי חופשיה לצאת עם מי שבא לך! ותדעי שאת לא מסבכת אותו!!
פששששששששששששששש אחי יש לך תשובות ...
אי אפשר לתאר.. מסכים איתך...!