לידיד טוב שלי (שהוא בעצם היה החבר שלי לשעבר) יש יומולדת מחר בע"ה..
ואני צריכה ברכה של יומולדת מתאימהה..כיי...ת'אמת אין לי מושג מה לכתובב..ואתם כאלה כותבים יפההה...אז מי שיכול בבקשה לעזור לי פליזזזז תנסו לפחות😊
ד"א קוראים לו שי..
תודהההההההההההה חמודים!!! חולה עליכם!
מזל טוב ליום הולדתך ה-XX
שיהיה לך אושר עושר וכושר
ותמיד תיהיה שמח
ושתצליח בלימודים ובכל מעשה ידיך
אוהבת המון, מיטל!
יפה שלי יום חלום, יום הולדתך זהו היום!
לפני -- שנה אל העולם אתה הגעת
והשמיים איבדו את המלאך הכי יפה שאי פעם היה!
אך אני את המתנה הזאת קיבלתי
וידיד כמוך מצאתי!
שיהיה לך יום הולדת מושלם,
עם הרבה כיף והמון טוב מכל דבר!
מאחלת אני לך את כל הברכות שבעולם,
שתמיד תמשיך לחייך עם אותו החיוך המיוחד,
תמיד תביט באותו המבט,
תמיד תהייה חופשי בחייך,
אף פעם אל תאבד את תקוותיך,
תמיד תצחק באותו צחוק מתגלגל,
תמיד תשמח ואף פעם לא תזיל דמעה על לחייך,
תמיד תזכור שאני פה איתך
כי באמת שאני אוהבת אותך!
בשבילי אתה הידיד הכי אחי
והלוואי שלנצח תישאר איתי!
כי לי אתה חשוב יותר מכולם
ועלייך אני לא אוותר בשום מצב!
גם ברגעים קשים אתה איתי,
אף פעם לא השארת אותי לבדי,
תודה לך על הכל יפה שלי!
כשבכיתי מעיניי את הדמעות מחיית,
כשצחקתי תמיד שמחת שם איתי,
כשהייתי צריכה לדבר תמיד הקשבת לי
ועל כך אני מודה לך מעומק ליבי!
שיהיה לך יום הולדת מקסים
אוהבת אותך בכל נשמתי!
מאמי כתבתי את זה לא ממזמן למישהי מקווה שאהבת ושעזרתי לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני רואה שעזרו לך כבר 😁 ,
אני בברכות גרועה,
אז סורי