יש לך כישרון בטונות
מילה שאני חולה על הכתיבה שלך
תמשיכי לכתוב תוציאי ספר!!!
תמשיכי לכתווב סיםורים אני חווולה עלי הסיפורים שלך מאמי!!
תמשייכ לכתוב -- את ילדה ממש כישרונית
חוווולה עליייך נועווווש
סיפורים **
על **
חח סוריייי !
יווו בתאלו'שש מתוקה סיפור ממש ממש יפההה
מ-ד-ה-י-ם מאמי ועצוב 😢 עם המוןן רגש נשמה
יש לך כישרון ענקייי וחבל לעזוב אותו סתם ככה בובה
אז תנצלי אותו לדברים כמו כתיבת ספר למשל חיחי סתם רעיון..
ובובה כתבי עוד סיפורים מאמו'ש מחכה בקוצר רוח בייו'ש