מאמי...אני באמת חזקה
אבל הפעם זהו זה ממש הרס אותי..
מאמי אל תחשבי ככה "זה ממש הרס אותי"
את צריכה לחשוב בדיוק ההפך ולהגיד לעצמך שהוא חרא ושהוא לא שווה אותך...
את חזקה אני בטוחה בזה ואת תתגברי על זה וכמו שכבר אמרו יש הרבה דגים בים...
הלך הנסיך יבוא המלך.....
את תתגברי מקווה שעזרתי במשהו טוב לפחות נסתי מוואאההה
בהצלחה מאמי..
עשית בשכל שהלכת וסיפרת לו מה את מרגישה וכל זה...אם זה יעזור לך לשכוח אז ס22ה..והוא עשה מה שהוא יכל לעשות כי יש לו חברה והוא אמר לך שהוא מצטער כי הוא לא ידע גם את מרגישה אליו והוא אפילו לא יודע מה הוא מרגיש כלפיי החברה שלו אז אם את עדיין אוהבת אותו אז תתנחמי בזה שאולי הוא בכלל לא אוהב אותה.
וא-ף בן לא ש=ו=ו=ה שתחשבי אפילו להתאבד רק בגלל שהוא לא מחזיר לך אהבה?! יש עוד דגים בים הוא באמת שלא היחיד!!!
אוהבת...
דבר ראשון "מישהי" זה לא אומר חברה, כאילו יש לו מישהי אבל הם עוד לא חברים..
דבר שני הוא לא היה צריך לשקר לי, למה הוא שיקר לי ככה הוא השלה אותי ופגע בי יותר
דבר שלישי, קרה משהו חדש היום הסתכלתי לו באודות (הסתכלתי אתמול זה לא היה)
הוא שינה בתחומי עניין איפה שנשים,
התאהבת בי--> לא נורא זה קורה לכולן...
הוא שינה את זה עליי ואני יודעת את זה, את חושבת שזה התנהגות של גבר?
לא אכפת לו מהרגשות שלי אפילו,
עכשיו אני יעשה הכול לא לראות אותו מחקתי אותו מהסנ אבל אני לא רוצה מהאיסי אבל אני יעשה את זה כבר,
אני יעשה ככה שאני לא יראה אותו בבוקר!!
אבל שמעי יש לי מסיבת יום הולדת..שהוא מוזמן, ותאמת בא לי שהוא יהיה כי אני יהנה ומאוד!!
ואני רוצה שיראה את זה
ומה בכול זאת..אני מכירה אותו וזה..
ואני צריכה לשאול אותו עם הוא ב=א
כי יאני הוא לא יודע איפה עוד ומתי..
זה אומר שאני יצטרך לדבר איתו בטלפון אז אני ידבר..
את יודעת חשבתי לי שאני התבייש עכשיו וואי פדיחות אמרתי לו אני אוהבת אותך והוא אמר שהוא לא..אבל את יודעת משהו לא איכפת לי!!
כי זה הלב שלי והוא צריך להיות גאה שאוהבים אותו..
אבל הוא משחק אותה בן זונה מכוער..!!
אוףף..את מבינה?
אני ממש ממש מיואשת...
והיום לא הייתי בבצפר לא הרגשתי טוף.
ועכשיו חשבתי לבטל את המסיבה אבל כבר קניתי בגדים וזה ... חבל..
וגם מה בגללו? אוף..
ועכשיו אני יהיה דיכאונית אני אומרת לך..אני יפסיק להיות שמחה, כי זהו הוא שבר אותי..
אפחד לא מבין..אוף..
לא פגשתי הרבה אנשים כמוני שסיפרו למישו שהם אוהבים ...
ועם כן לפחות ענו להם יפה והראו שהם מכבדים אותם ומה הוא עשה?!
ירד עלייי במילים יפות..
זה כואב..
אני לא יכולה..
😊 😢 😠 😕 😉 😢 😢 😢
ותאמת אני לא יתחיל להיות דיכאונית ועצובה,
אני כבר מיזמן כזאת,
מאז שהכרתי אותו,
הוא שבר אותי כבר מיזמן,
אבל אתמול זה היה השיא... 😢
תראי.. בתכ'לס .. ברגע שהחלטת שאת רוצה להגיד לו מה את מרגישה .. היית צריכה לקחת את הסיכון שהוא לא מרגיש כמוך.. ויסרב להעצתך..
אני בטחה שזה קשה לשמוע "לא" - אף אחד לא אוהב לשמוע את זה .. גם בחורה וגם בחור ..
יקח לך כמה ימים אבל את בטוח תתגברי על זה...!!!!!
את חייבת לצאת למסיבות או לארגן כאלה בבית.. זה יגרום לך לשכוח ממנו..
חבל שאת בדיכאון ממשהו שאף פעם לא היה שלך באמת :/
תהיה חזקה..
ותחייכי .. והמון.. הכל לטובה 😊
את לא ממש יודעת תסיפור,
כי הוא התחיל איתי חיבק אותי קרה ביננו הרבה דברים,
הוא סתם שיקר לי, תאמת לא הייתי מוכנה ללא,
כי אף בן אדם (ועוד איך שהוא תמיד כיבד אותי) לא הייתי מוכנה לשמוע לסתם לא,
לפחות היה מראה שאני חשובה לו כידידה
אפילו את זה הוא לא עשה..
קיצר לא משנה מי שעבר את זה יבין, מי שלא יחשוב שזה קל וזהו..
שיאאאאאאאווווווו איזה זיןןןןןןןן
איכסססס בניםםם בעעעע
הוא מגעילללללל
יאקקקקקקק הלכתי להקיא.!!!
ובנתייםםם שלא תעזי לעשות שטויות!!
בנים זה כמו אטובוסס פיספסת אחד יבוא אחר..זוכרת?!!
יופיי..תיזהרי ממניי!!!
בתאלוששששששש
אני שונאת ת'בנים שמשחקים אותם, 😢
תמיד חשבתי שבנים לא שמים אליי,
עד שכן שמו עליי (ביגלל כמה דברים)
ועכשיו אני בטוחה שהם לא שמים עליי..תראו מה יש בי שהוא לא רוצה?
לא שאני חושבת תעצמי כולם יודעים שאני שונאת תעצמי
מראה, אופי הכול..אבל יש כאלה שאומרים שלא חסר בי כלום..
והיה לו טוב איתי לא?
אבל אתם יודעים הוא איתי..ובינתיים עם עוד מישהי
ושיקר לי..
שונאת אותו..בא לי למות 😢
תקשיבי מאמי, ברגע שאת אמרת לו את מה שאת מרגישה אליו אז הוא עשה עם זה כבר מה שהוא רוצה..והוא אמר לך שהוא לא רוצה אותך.
אבל את גם אומרת שהוא נתן לך כל מיני סימנים--חיבוקים וכל אלה..
ות-א-מ-י--נ-י לי שאני מבינה אותך מה הסימנים ושהם כאילו נונתים לך את ההרגשה שהוא רוצה אותך בעצם...
אבל תקישבי בובה צאי מזה כי הוא לא שווה שעכשיו תיהיה דכאונית ועצובה בגללו למה הוא חתיכת ילד מפגר שלא מבין כלום מהחיים שלו ולא יודע להעריך מישו שאוהב אותו!! הוא ילד חסר לב שעוד לא ניגב תחלב שלו מהשפתיים!! אז אל תיהיה דכואנית בגללו! ויודעת מה?! תראי אותו במסיבה תראי אותו ותראי לו של=א אכפת לך ממנו!!! שאת נהנהנת וידעת להנות גם בגללו!!!
אוהבת..