אוקי אז ככה... אולי יש חלק שראו נושא שלי לפני כמה ימים שאני ממש נדלקתי על ספר בשוקי זיקרי
אז חברה שלי היום הלכה ודיברה איתו בקיצור אני והוא דיברנו הכרנו והכל...(הוא הביא לי נשיקה בלחי)
אמר לי מאמי ומותק 😊
הוא היה באמצע העבודה אז קבענו לעוד שעה...הוא היה אמור לסיים עוד שעה לעבוד אז הוא אמר לי שניפגש עוד שעה..
סבבה... עוד שעה בערך הלכתי לשם עם חברה שלי..ולא יודעת למה התביישתיייייייייייייייייייייייייייייי
וחברה שלי הלכה לקרוא לו והוא אמר שאני משחקת משחקים של ילדה קטנה... ושיש לו חברה
וכאילו זה שקוף שאין לו חברה..אם הייתה לו חברה הוא היה אומר מהתחלה כשהיא אמרה לו שנדלקתי עליו
טוב בקיצור הוא הלך......(חבר לשו בא לקחת אותו עם האופנוע)
ואז ממש הייתי חייבת לדבר איתו! אני לא יוותר עליו בכזאת קלותתת!
אז אחד הספרים יצא מהמספרה וביקשתי ממנו את המספר של בן (אהובי)
לא היה לו את של בן אבל היה לו את של מי שבא לאסוף אותו..אוקי הוא הביא לי אותו...
אבל הוא אמר לי ..אל תצפי למשהו מבן כי הוא ...אז אמרתי כן כן בטח הומו דיי עם השטויות
והוא התעקש ואמר שהוא הומו.....
בקיצור אכלתי סרט בקשר להומו!
מה אתם אומרים שכדאי לי לעשות??חברה שלי אמרה לי להיתקשר אליו לבקש סליחה על ההתנהגות שלי...
ולבקש להיפגש איתו.... מה אתם אומרים? לעשות את זה??
הצילוווווו אני התאהבתייייייי בווווווו הוא נשמהההההההההההההההההה
😢





