הגיע השיעור השלישי ושוב ישבתי ליד אמיר, תאמת קצת התביישתי כי התחבקנו ככה ליד כולם, וחשבתי שהוא רק סתם מרחם עליי..שיעור שלישי היה שיעור גיאוגרפיה, קראו למורה ציפי היא הייתה מורה ביישנית אבל היא הייתה טובה, אפחד לא הציק לה ונתן לה ללמד, תאמת היא לא לימדה ממש, היא רק נתנה לנו עבודה קטנה עם אטלסים וכול שאר השיעור היא נתנה לנו סתם לדיבורים וכאלה, ראינו שהיא מורה טובה שאהבה מאוד ילדים, ורצתה רק לטובתם, לא מוצאים מורה כזאת כול יום, לפחות לא בבצפר לשעבר שלי, חחחח...
אז עשיתי מהר את העבודה כדי שיהיה לי זמן לדבר עם אנשים, תאמת סיימתי אותה אחרי 6 דקות כי היא הייתה ממש קלה, ישי..44 דקות של דיבורים!! אז ישבתי לי בשקט וחשבתי ואחרי 2 דקות גם אמיר סיים,
והוא שאל אותי עם סיימתי, אמרתי שכן...אז הוא התחיל לשאול אותי עם יש לי חבר, עם אני אוהבת מישהו כמובן על הכול עניתי לו לא..הכול היה נכון חוץ מיזה שאני אוהבת מישהו, את איתמר, עם איתמר היה לי סיפור קשה, אני הכרתי אותו והוא אותי אנחנו נפגשנו מלא פגישות הוא התחיל איתי נישק אותי ואז אמר לי שהוא לא רוצה חברה מכול מיני סיבות ואני כמו טיפשה האמנתי לו, עד שיום אחד סיפרתי מה אני מרגישה אליו, והוא אמר לי שיש לו מישהי והוא מצטער והוא לא מרגיש אליי כלום, סיפרתי לו את זה באיסיקיו ואחרי אותו יום שסיפרתי לו הוא שינה באיסיקיו בפרטים איפה שתחומי עניין, נשים- התאהבת בי? לא נורא זה קורה לכולן, כל כך רתחתי ידעתי שהוא כתב את זה עליי הוא בן בלי לב..לא היה אכפת לו ממני!!! ככה הוא פגע אמר לי אין לי מה להגיד לך על האהבה שלך, הוא כל כך אבל כל כך פגע בי הוא שיקר לי, סתם ככה, כמה חבל שאני עכשיו הראה אותו כול בבצפר, כול יום את הפרצוף שלו, אני שונאת אותו, בזמן שחשבתי את זה אמיר כבר נידנד אותי ואמר לי "את איתי? על מה חשבת?" אמרתי לו "סתם..על כלום נשמה.." ואז הוא אמר לי "אה..אז אני כבר נשמה נראה מה אני יהיה מחר" וחייך והסתכל לי בתוך העיניים, מה הילד רוצה ממני, חחח אני לא מבינה מה יש לו, אז סיימו כמה ילדים יותר ויותר וכולם משום מה התקרבו לשולחן שלי ושל אמיר כולם באו להכיר אותי, כולם אמרו לי ת'שמות שלהם ומה קורה בחיים שלהם ומה קרה, הייתה איזה ילדה שגם שאלה אותי שאלה לא לעניין "מה יש לך מאיתמר?" אמרתי לה "למה אמור להיות לי משהו ממנו?" היא אמרה "היית קרירה אליו פשוט.." אמרתי לה "הוא לא מלך לא צריך להתייחס אליו מיוחד" והיא אמרה לי "אבל הוא חתיך אולי כן.." אמרתי לה "תאמיני לי שלא.."
ולא יודעת למה היא עיצבנה אותי אז קמתי והלכתי למורה ושאלתי עם אני יכולה ללכת לשירותים היא כמובן אמרה לי שכן, יצאתי ולא ידעתי איפה השירותים וראיתי ילד מרחוק הוא התכוון ללכת אבל צעקתי לו "ילד, ילדדד" הוא עצר התקרב עליי ואמר לי "היי אלה.." אוי לא...זה היה איתמר!!! אוףף..אמרתי לו מהר "תגיד איפה השירותים..??" הוא אמר לי "כמה צעדים מימך הנה שם" הוא הראה לי..ואז הוא אמר לי "אלה, שמעי אני מצטער על מה שהיה וזה.." הוא התקרב עליי וחיבק אותי אני כמובן סירבתי והתרחקתי ואמרתי לו "אפחד לא יודע מה היה אני לא רוצה שידעו תתרחק ממני איתמר שלומי!! ועל תחזור לדבר איתי" והלכתי לשירותים והתחלתי לבכות פתאום דפקו בדלת..ונכנסו זה היה אמיר אמרתי לו "מה אתה משוגע?!!! זה שירותי בנותת!!!"
הוא אמר לי "לא איכפת לי עם את פה, מותק למה את בוכה?" אמרתי לו "לא משנה..." ויצאתי מהשירותים בדרך לסככה שראיתי מהחלון בהפסקה ישבתי שם והמשכתי לבכות, יופי חשבתי אמיר חזר לכיתה איזה מגעיל מצידי שככה סתם עזבתי אותו ודיברתי איתו מגעיל אבל אני פשוט רוצה להיות לבד עכשיו, פתאום הסתובבתי, והרגשתי חום על שפתיי (יאני מישו נישק אותי) חשבתי אוף האיתמר הזה ישר התרחקתי אבל זה היה .. אמיר..אמרתי לו "מה אתה חושב שאתה עושה?" והוא אמר לי "מנשק אותך.." וניגב לי את הדמעות מהפנים
"את פשוט משו מדהים ואת צריכה להבין את זה אני לא יודע מה קרה לך..אבל יהיה בסדר"
פתאום ראיתי..
המשך יבואאא..
חחחחחחחחחחחחח
ואגב בקשר לאודות באיסי זה באמת אמיתי כוס אימא שלו מכוער.. 😯 😠





