-*-אהבה ממרחקים-*-
"מזה היה אמור להיות?!",
שאלתי את עדן באייסי,
"כלום נשמה שלי,
אני יוצא היום עם כמה חבר'ה"
"אבל...
אנחנו זוג!!,
אנחנו אמורים לצאת בייחד!!"
"אבל אנחנו יותר מידי רחוקים...
זה קשה,
אין לי מכונית וגם לך אין,
איך ניפגש?!"
"יש מוניות ואוטובוסים"
"זה בלתי אפשרי מצטער,
אוהב אותך ביי"
יצאתי מהאייסי,
הלכתי לקחת לעצמי משהו לשתות,
התיישבתי בסלון וחשבתי לעצמי...
'איך יכולתי להכנס לכזה קשר?!,
מאיפה לי מה הוא הולך לעשות שם עם החבר'ה שלו?!,
ומה יקרה עם הוא יבגוד בי?!',
אחריי כמה שניות הוא התקשר עלי ל-פ"ל,
"את יכולה לצאת רגע?!"
"לאן?!"
"החוצה"
"רגע...
למה?!,
אתה לא יוצא עם החבר'ה שלך?!,
אתה לא אמרת לי לפניי רגע באייסי שזה בלתי אפשרי שנצא היום בייחד?!,
כי אין לנו איך להפגש?!"
"כן אבל..."
"מה?!,
אז היום אני אראה אם התמונה ששלחת לי היא באמת שלך?!,
ואולי אתה משקר לי?!"
"אני לא"
"אוקי"
ירדתי למטה כמו איזה מפגרת,
ראיתי מישהו עומד ביציאה לבלוק שלי,
איזה מבוגר אחד דומה לאנס סדרתי,
פתאום הוא הסתובב עלי ובלי שהספקתי להגיב חיבק אותי,
"מה אתה עושה?!"
"מה קורה מאמי?!"
"מי אתה?!"
"נו...
זה מהאייסי"
"אבל..."
"לא מצאתי חן בעייניך?!"
"בן כמה אתה?!,
שלחת לי תמונה של מישהו יותר צעיר ממך וכנ"ל יותר חמוד"
"זה מה יש",
הוא טפס לי ת'יד ומשך אותי למכונית שלו,
ושם זה קרה...
עד עכשיו אני בטראומה מימה שקרה...
איך יכולתי להעז להפגש עם מישהו מהאייסי?!
***********************************************************
מוסר השכל:
בחיים אל תפגשו עם מישהו/י שדיברת/ן איתו/ה באייסי,בצ'אט,
או בכול דרך וירטואלית אחרת כי זה יכול להגמר מאוד רע,
או באונס או ברצח!!
********************************************************************
דואט חדש ומחודש שלי ושל המושלם שלי,
נכתב היום,
-*-פרידה-*-
כשרואה זוגות נפרדים,
חושב אליי ועלייך,
מה יהיה עם ניפרד?!,
איך נעבור את זה?!
כשרואה זוגות נפרדים,
חושבת אליך ועלי,
מה יהיה עם ניפרד?!,
איך נעבור את זה?!
מסתכל על תמונות שלי ושלך אשר שם אנחנו מאושרים,
ובליבי יש תקווה,
שכך תמיד ניהיה,
בייחד עם חיוך על הפנים
מסתכלת על תמונות שלי ושלך אשר שם אנחנו מאושרים,
ובליבי יש תקווה,
שכך תמיד ניהיה,
בייחד עם חיוך על הפנים
אומרים שלכול דבר טוב יש סוף מר,
אומרים שהאושר הוא מוגבל,
אם אנחנו ניפרד,
מעדיף אני לשים קץ לחיי
אומרים שלכול דבר טוב יש סוף מר,
אומרים שהאושר הוא מוגבל,
אם אנחנו ניפרד,
מעדיפה אני לשים קץ לחיי
עם חיוך על הפנים,
עם אהבה עצומה עלייך,
יודע שאנחנו נעבור הכול בייחד,
ושום דבר בינינו לא יפריד
עם חיוך על הפנים,
עם אהבה עצומה עליך,
יודעת שאנחנו נעבור הכול בייחד,
ושום דבר בינינו לא יפריד
********************************************************************
נו איך?!,
אהבתם/ן ת'סיפור ות'מוסר ההשכל של הסיפור?!,
אהבתם/ן ת'דואט החדש והמחודש שלי ושל המושלם שלי?!,
תפציצו בתגובות 😁





