מאמי לנקום זה לא פיתרון זה רק יפגע בך יותר!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לי מושג על מה את מדברת..אבל עדיף לך לא להתייחס כי אז הוא\היא ייראו שזה לא מפריע לך ויעזבו..
גם אני לא מבינה כל כך.. אבל אני משערת לעצמי שאת מברת על איזה בחור ..
אמ..לדעתי כדי באמת לא להתייחס.. נכון שזה קשה ורק נקמה רואים בעיניים... נסי כמה שיותר לשוח
למרות שזה ק-ש-ה !!!
בכל מקרה.. פה בשבילך מותק..
שירני
QUOTE (נאפי @ 16/01/2005) מאמי לנקום זה לא פיתרון זה רק יפגע בך יותר!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם כל מילה!