חבר שלי עזב אותי..
יצאנו לפני כמה ימים ונישקתי אותו (צרפתית) ואז הוא אמר לי "מה קרה לך ?"
אז לא הבנתי.. ואמרתי מה קרה??
הוא אמר לי אני מצטער אבל אני לא אוהב אותך.. אני אוהב מישהי אחרת ואני רוצה אותה ולא אותך... אז בקשה תעשי טובה ואל תדחפי..😢😢 😢 😢
אני כמעט בכיתי... מה קרה לו?!?!!?1 למה הוא עשה לי את זה?!?!?! אני רוצה לנקום בזאת שעשתה לי את זה אוחחחחחחחחחחחחח
בקשה תגיבו נשמותת
(דרך אגב אני פנויה)
😢😢
דיייי אל תהיי עצובה!!
מי שלא רוצה אותך, לא שווה אותך!
אל תחפשי לנקום בה, זה סתם יעשה לך רע....
תחפשי לעשות לעצמך טוב...
תראי יבוא אחר... אני מבטיחה לך!
אני מקווה שיהיה לך רק טובב!!!!!
אוהבת, לירוני =)
יאא איזה מגעילל אל תשימי עליוו הוא מפסידדד!!
😠 😠
תודה.. באמת.. אבל לא עזרתם לי אוףף 😢
מתוקה את פשוט כועסת עכשיו ומאוד פגועה..
אני חושבת שאת פשוט צריכה לחשוב טוב טוב אם הוא באמת מי שאת אהבת ..
אני בטוחה שעוד כמה זמן הוא יסתכל אחורה ויראה מה הוא הפסיד ואת , את כבר תיהיי בהמשך דרכך באהבה חדשה.. 😊
מסכימה עם התגובות מעלי...
יהיה בסדר...
הזמן עוזר... ומשכיח..
תקשיבי מאמי.. תחשבי על זה ככה..
נכון הוא לא יצא פה בסדר שהוא איתך ונתן לך ציפיות והכל.. הרי הייתם חברים והוא נתן לך להאמין שהכל טוב ואז את באה ומנשקת אותו ואז הוא מנחית עלייך את זה.. בזה הוא לא היה בסדר.
מצד שני הוא יכל להיות מניאק ולשחק בך... אבל הוא בא ואמר לך שהוא לא אוהב אותך.
תקשיבי זה פוגע אני מבינה...
הייתי בקשר עם מישו ואז הוא בא ואמר לי שהוא אוהב עדיין את חברה שלו לשעבר... המקרה שלי פחות חמור משלך אבל אין מה לעשות בחיים לא הכל ורוד וצריך להתגבר..!
מה שאת צריכה לעשות זה לעזוב אותו ולהכניס לך טוב טוב לראש שפה הבעיה זאת לא את! זה הוא!
אסור לך לחשוב שזה בגללך..!!! אחרת הלך עליך את תשקעי בדיכאון ותקחי את זה אישי וכל זה.
תהיי חיובית תשכחי ממנו ותכירי בנים חדשים! אחרי הכל הוא הפסיד! ואם הוא רוצה מישהי אחרת אז את רק יכולה להעלים עין ולהמשיך הלאה... בשבילך!
ואותה? אל תשנאי.. לא נראה לי שהיא אשמה ברגשות שלו.. וגם אם כן..לא נורא... יש גם זונות בעולם
אל תבזבזי ת'זמן שלך על נקמות כי זה לא יועיל לך תאמיני לי.. ביליתי חצי שנה בלנקום בילדה ששנאתי ולא יצא לי כלום..! תלמדי מהטעויות שלי.
בכל מקרה אני מקווה שתפנימי כל מה שרשמתי ואם את עדיין צריכה עזרה או יעוץ... אני פה בשבילך
שלך תמיד.. אושרית (:
מאמי לפי איך שכתבת הוא זבל שלא שווה אהבה
אל תתייחסי אליו בכלל את תשכחי אותו עם הזמן נשמה
תרימי את הראש ואל תהיי עצובה
כי הכל יסתדר נשמה
עכשיו לנקום אל תנקמי בכל זאת היא לא אשמה בכלום!
הוא הלך אליה מאמי עם כמה שזה כואב וקשה
אבל אם את תנקמי זה יפגע בך יותר!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה זבל!!,
בובה שלי לבנים מהסוג שלו לא צריך להתייחס פשוט!!,
הכי קל לשכוח אנשים כמוהו!!,
איך אפשר לאהוב מישהו שפוגע בנו?!,
אי אפשר!!,
חשבת על זה?!,
ואם תנקמי בה הוא ינקום בך...
ואת רק תסבלי מיזה!!
פחות אחד יותר נחמד!
מאמי הוא הלך להת'! בנים הולכים ובאיםם אל תראי יותר מידי יחסס!
חבל על הדמעות שלך אבל מניסיון אני גם יודעות שכל מה שאני אנסה לנחם
ולהגיד לף לא יעזור כי זה כואב ועצוב אבל לא נורא..
כואב לך עכשיו ועצוב לך אבל זה יעבור לאט,לאט ועם רצון הכל יעבור!
אז מאמי ששלי אם הוא לא אוהב לא צריךך..אני בטוחה שה-מ-ו-ן אוהבים אותך
ויודעת מה?! אני אחת מהםםם 😊
אז יאללה מתוקתיי..ליל"ט שיהיה לךך
מואהה ענקייתת..צלילו'ש!
מה כל מה שאמרו פה אני מסכימה....
עזבי לנקום כאילו תחשבי על זה מה יצא מזה.. בסדר את כועסת והכל אבל
הם אוהבים אין מה לעשות אפילו שזה כואב וקשה אי אפשר לשלוט ברגשות
שלנו... אני מצטערת בשבילך אבל ביננו הוא לא שווה אותך..
אם הוא לא אוהב ביי סלמת כמו שאומרים הלך הנסיך יבוא המלך..
אני בטוחה שתמצאי משהו שמתאים לך
בהצלחה נשמה.. אוהבת אורטל
יאאאאאא איזה מניאקקקקקקקקקקק
שיואווו אני שונאת מיום ליום את הבנים!!
בסוף אני יהפוף ללסבית 😉
איכסס שכחי ממנו ומהררר
אני יודעת שקל להגיד וקשה לבצע..!
אבל גם אני ניפגעתי ממישהו 20 פעם אם לא יותרר..!!
ואם הזמן שכחתי אותו..!!!! ואהבתי אותו 4 שנים!
והוא רק פגע בי!!!!!
"הזמן ישכיח מה שהלב לא הצליח"..חוץ מזה...הוא פגע בךך הוא הפסיד לא את!!
בהצלחה לך מאמושש...
הלך נ-ס-י-ך?.....
לא נורא..
עכשיו יבוא יותר טובב..
יבוא
מ-=-ל-=-ך!!
בהצלחה מאמושששש
אוהבת בתאלושששששש