[COLOR=red]שלום יפה שלי!
אני רוצה להגיד לך שוב כמה אני אוהב אותך, את פשוט הדבר שאני הכי אוהב בכל העולם הזה, אין לך מושג כמה. בכל רגע אני חושב עלייך ורוצה להיות איתך, רואה בדמיוני את החיוך המקסים שלך, חש את ריח הבושם שלך, מדמיין את ההרגשה הנעימה שאני מעביר את ידי בשיערך ומלטף אותך.
אני כל כך מתגעגע אלייך יפהפייה שלי, את פשוט לא יכולה לתאר לעצמך כמה אני אוהב אותך וכמה את חשובה לי ולמרות שאמרתי לך את זה אינספור פעמים רציתי להגיד לך את זה עוד כמה ואני אמשיך להגיד לך את זה.
"Something in the way she moves attracts like no other love"
אוהב אותך הכי הכי בעולם ותמיד כאן בשבילך
מתן
איזה מתוק!!
😊
אבל בפעם הבאהנושא מסוג זה ימחק כי זה אסור, זה עובר על חוקי הפורום.
הודעות פרטיות יש לשלוח ממסרים אישיים...
😊
רומי.
[COLOR=red][SIZE=7]בוקר טוב מתוק שלי!
גם הבוקר קמתי עם חיוך 😁
וזה הרבה הרבה בזכותך!
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
אתה כל כך מתוק שזה מדהים!
מאז שנפגשו עיניי בשלך,
הלב שלי הפך להיות שלך,
האהבה שלי רק הולכת וגדלה...
בכל יום שעובר אוהבת אותך יותר ויותר..
אתה ממש כמו אויר לנשימה בשבילי
אתה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי
אתה החצי השני שלי!
אוהבת אותך הכי הכי בעולם!
😍
איזה מתוקייייייייייייייייייםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!
הלוואי עליי אהבה כזאת!!!!!
שתמשיכו להיות ככה מאושרים!!
לירוני =)
ייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה בוביםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מתן כפרותתתת ! ! !
איזה מותק אתההה!!!!!
איזה כיף למורני שיש לה אותך ! ! ! ולהפך כמובן ! ! !
איזה מתוקים 😊
מתן ומורן (חרוז תפוז.. 😊 )
שיהיה לכם רק כיף ואושר ביחד.
אתם מקסימים.
מורני, ממה שאני מכירה אותך את הבן אדם הכי רגיש
ומדהים על פני האדמה וסוף סוף מצאת לך מישהו שישמור עליך תמיד.
מתן - תשמור על בת דודה שלי, היא הדבר הכי מדהים בעולם (ונראה לי שכבר הבנת את זה לבד)
תמשיהו להיות כל כך מאוהבים,
ו..תריבו מידי פעם... 😛 ...זה...זה סבבה..נראה לי... 😊 .
אוהבת אותכם!!!
"החלום הזה שלי ושלך
תתעורר אני עדיין איתך
זה אתה מלווה לילותי
בשבילך...
אוותר על חיי...
ושוב העיניים נפגשות
ושוב הדקירה הזאת בלב
ושוב השפתיים לוחשות
אהבה עד כאב
ושוב העולם סוגר חונק
ושוב זה אנחנו מול כולם
ושוב זה הלב דופק צועק אהבה שלא תיגמר לעולם..."
מתוק שלי אוהבת אותך כל כך!
אין לך מושג עד כמה! 😁
איזה שיר מושלם זה!
וואי ואתם כל-כך מתוקים וכל-כך מושלמים ביחד! 😊 ..
אני מאחלת לכם רק טובבבבבבבבב..
ומה הכרתם פה?!?!.. ספרו לי! 😊 ..
סורי על ההידחפות זה מעניין אותי! 😊 ..
אתם הכי חמודים ב=ע=ו=ל=ם=!!!!!!!!!
תהיו מאושרים ביחדדד
איזה מתוקים =)
יאאא מורנייי&מתן איזה חמודים 555
אחלה זוג בלי עין הרע טפו טפו טפו ושימותו הקנאים!
מורני יש לך שם יפה חח 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה חמודיםםםםםםםםםם בלי עין הרע..
שתמשיכו להיות מאושרים איזה נשמות אמאאאאא ושלא ימותו הקנאים שיחיו ויסבלוווו 😛
הלוואי עלי ככה..... יאללה בובים חמודים בהצלחה בהמשךךך
מווואאהההה אורטל
התגובה שלי מתחלקת לשניים, תגובה ליפהפייה שלי ותגובה שנייה לכל מי שהגיב להודעה שכתבתי.
יפהפייה שלי, כל כך שמחתי לראות את מה שכתבת, את פשוט מקסימה, מדהימה, אין לי מילים ותדעי שאני מרגיש בדיוק כמוך, את פשוט הדבר שאני הכי אוהב בעולם, הדבר שהכי חשוב לי בעולם, אני אעשה הכל בשביל לראות אותך מחייכת, בשביל שתהיי מאושרת.
שלך תמיד
מתן
לכל המגיבים!
תודה על התגובות והמחמאות, טוב לדעת שיש אנשים שתומכים. ולדיקלה את יכולה להיות בטוחה שאני אשמור על המלאך הזה שקוראים לו מורן ואני יודע שהיא הדבר הכי מדהים שקיים בעולם הזה כבר מהיום שפגשתי אותה.
איזה חמודיםםםםםםםםםם!!@ 😁
זה פשוט כייף לראות אנשים אוהבים ככה....!!
הלוואי שזה ימשך לנצחחחח.... 😊
אוהבת אתכם......מיכל...... 😊