אם רוצים משהו/י אין זו אגדה,
אבל אם זה בלתי אפשרי...
אז יותר עדיף גם לא לנסות להשיגו,
כי לא הכול בחיים אפשר להשיג!!!
*******************************
הסבר:
אם רוצים משהו/י אין זו אגדה = אם רוצים משהו/י אז אפשר להשיג אותו
אבל אם זה בלתי אפשרי...
אז יותר עדיף גם לא לנסות להשיגו = לא הכול אבל...
כמו אהבה,
אי אפשר להשיג ת'בנאדם שרוצים...
ושאותו בנאדם יואהב אותנו כמו שאנחנו אותו...
כי לא הכול בחיים אפשר להשיג!!! = ת'פירוש כתבתי למעלה
************************************************************
--------------------------------------------------------------------------------------
אהבתם/ן?!,
תגיבו לי...





