איזה מאמי ה'!!,
היה לי וליפיוף שלי היום 15 יום בייחד,
אז מה המושלם הזה עשה?!,
הוא התקשר עלי ואמר לי כזה שהוא לא מרגיש טוב,
שהוא חולה מת,
ואני כמובן הלכתי אליו,
זה היה כך בסביבות 13:00 בצוהריים,
הגעתי אליו ומה אני רואה,
כול הבית מלא בבלונים בצורת לבבות,
ויש להם גם כזה שולחן גדול בסלון,
ואני מתה על חטיפים,
הוא לא ממש,
אז כול השולחן היה מלא בחטיפים,
ובאמצע כזה קופסא קטנה,
עם שרשרת של חצי לב,
האות הראשונה של השם שלו חרוטה על החצי לב שלי,
והאות הראשונה של השם שלי חרוטה על החצי לב שלו,
וכזה ברקע התנגן הדואט שכתבנו בייחד וכנ"ל הקלטנו,
איזה מושלם זה היה חבל"ז!!,
רק הבעייה שהוא שם ת'שיר של הדואט שלנו על פול ווליום והעיפו אותנו 😁 ,
עכשיו הוא יושב פה איתי,
אבל מזל שהספקנו לעשות כול מה שהוא תיכנן,
והספקתי לתת לו ת'מתנה שתכננתי עם השיר שכתבתי לכם/ן אותו פה,
אין מתה על המתוקון הזה!!!!!!,
איזה כייףףףףףףף!! 😁 😁 😁 😁 😁
יוווווווווווווווווו איזה מושלםםם!!!!
איך אני שמחה בשבילכם!!!
כל הכבוד לו על ההשקעה וגם לך על המתנה שעשית לו!
מקווה שיהיו לכם עוד הרבה חגיגות כאלה!
אוהבת לירוני =) 😂
נ.ב
את יכולה לשלוח לי את הדואט שלכם?? הוא כתוב מזה יפה....
האייסי שלי זה 241109757 אם את יכולה...
תודה מראש!
ת' נישמתי 😁 ,
דרך אגב הוא פה ליידי והוא מוסר לך גם ת',
ואין לי אייסי
אוווו אווו זוג יוניםםם 555 איזהה יפהה
כפרה עלייך
אני הכי שמחה בעולם שנהנת
מגיע לךך
מזל טובב שוב אני אומרת חח
מתה עלייך הכי שאפשר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי אחות קטנה מושלמת שלי,
ת' משתיינו,
חולה עלייך!!,
מוווואההההה!!,
לאב יו יפתי 😁
חח אין בעד מה כפרה
אוהבת אותך הכי בעולם
שתמיד יהיה לך ככה טוב 555
אהה ועכשיו שהוא לידך תגידי לו שיתחיל להכין את הדיסק בקרוב
הוא צריך לצאת חח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח אין בעד מה מושלמת שלי!,
הוא עושה לי למסור לך,
שאם אני אוציא ספר עם כל השירים שלי אז הוא יתחיל להכין ת'דיסק עם כל השירים האלה וכנ"ל הדואט,
שלי ושלו,
איזה מתוקון אה?!,
חחחחח רק ספר חסר לי על הראש עכשיו 😁 ,
אוהבת אותך תמיד נואשות מוווואהההההההה!!,
חחחחח אני כבר התרגלתי כול הזמן להקליד אין בעד מה חחחחחח
חחח אז עכשיו אני מפילה עלייך תיק חחח מהר ספר ואח"כ יצא הדיסק
בעזרת השם חחחחח אני מחכהה 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחח פשששש...,
סחטיין עלייכם/ן שתייכם/ן נופלים עלי בייחד,
מה עשיתם הסכם ביינכם או מה?!,
או התאחדתם בשביל שאני אוציא ספר עם כל השירים שלי?!,
חולה עלייך בובה שלי מווואהההההה! 😁
התאחדנו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה תתחילי לעבודד על הספר
כפרה עלייך אחותי הגדולהה(הקטנה) חחח והמבינים יבינו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחח מסכן בילבלנו אותו לגמריי,
אני מבינה למה הכוונה,
אבל הוא לא הבין,
כשכתבת עלי "אחותי הגדולהה(הקטנה)",
גם זה וגם זה בו זמנית חחחחחחח,
הסברתי לו שאנחנו עושות החלפות,
פעם אני אחותך הקטנה ופעם את אחותי הקטנה,
הוא נקרע פה חחחחחחחח,
עם אין ברירה אז אין ברירה חחחחחח,
נתחיל לעבוד על ספר,
אבל עם התאחדתם בשביל לגרום לי להוציא ספר עם כל השירים שלי אז אני רוצה גם ת'עזרה שלכם/ן 😉 ,
חכמה גדולה חחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרועים אנחנו אמאא חחחחחחחחחחחחחחחח
טוב עכשיו גם בשמו אנחנו נעזור לך אבל תתחילי לעבוד חח 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל דאגה יש לי כבר כמה וכמה שירים שכתבתי,
נוסף לדואט שלי ושל החיים שלי,
אבל גם את צריכה לכתוב כמה שירים,
גם הוא כותב 😉 ,
חחחחחחחח כן אה?!
אחלה אז לא רק דיסק יצא לשניכם ביחד יצא לכם גם ספר חיחיחי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*