[/B][SIZE=7] איך אפשר לשכוח מישהו שאני אוהבת כבר 4 שניםםםם??
😢
איך אפשר לאוהב מישהו 4 שנ ים..
שאין בניכם כלום?? 😯
חחחחחח "מלאכית-קטנה" אהבתי ת'תגובה....
ו-b_einy .... לדעתי אין דבר כזה לשכוח אי אפשר לשכוח מישהו , הוא פשוט יצא לך יום אחד מהראש ורק אז תביני שסתם ביזבזת ת'זמן עליו !!!
המלאכית צודקת.. אי אפשר לאהוב מישו שאין ביניכם כלום...
אהבה זו מילה חזקה שהיא מתבטאת רק שמכירים ת'בנאדם מכל הבחינות..!
אולי את דלוקה עליו...
בכל מקרה...... אהבה שוכחים בעזרת אהבה אחרת.. זאת דרך העולם מאמי.
תכירי בנים ותנסי להיפתח אליהם...
זה לא תמיד נכון...
השאלה היא למה לשכוח?!..
קשה לשכוח מישהו שאת אוהבת כל כך הרבה זמן...אני אפילו לא יודעת אם זה אפשרי..
אבל אם את באמת רוצה לשכוח אותו...אני מאמינה שבסוף זה ייקרה...מעצמו..
אל תעשי כלום..חבל על הזמן שלך ועל המאמצים שלך..
כשתצטרכי לשכוח אותו את תשכחי..
אבל עדיין יש אפשרות להכיר בנים אחרים..ולא במטרה לשכוח..
סתם כדי לצאת מהבועה..
אוהבת..עדי
אוקיי יש כאן הרבה שט-ו-ע-י-ם ובגדולללללללל
בטח שאפשר לאהוב מישו 4 שנים לי שיהיה בינכם משו!
אפר וגם אפשר!
אני דוגמא חייה לזה ואני מכירה עוד מישו שזה קרה.. אפילו 5 שנים הוא אהב.. ולא היה בינהם כלום
אז אל תגידו שאי אפשר!
האמת.. התגובה הזו שאי אפשר ממש ממש מרגיזהההההה
אלוהיםםםם
בטח שזה אפשרייייי
חכו שיקרה לכם ואז תגידו אי אפשרר
ובנוגע לשאלה שלך בובית...
זה יעבור לבד ... באמת שלבד...
קווה שיעבור לך במהרה
מואההה
*~ענבל~*
!!!
אני מסכימה עם ענבל לחלוטין!
האהבה הראשונה שלי הייתה למרות שלא
הכרתי אותו אהבה שהיה לי מאוד קשה
להפנים אותה ולשכוח ממנה..
לקח לי המון זמן להמשיך הלאה,
זה עלה לי בהרבה לילות ללא שינה,
הרבה דמעות...
אבל בסוף זה קרה והמשכתי הלאה
והייתה לי אהבה חדשה...
זה תלוי רק בך... בלב שלך מתי תהיי מוכנה
לקשר חדש.
מאחלת לך את כל האושר בעולם!
חזקי ואמצי!
תעסיקי את עצמך כמה שיותר
תעזרי בחברות שלך ואני בטוחה שיהיה בסדר!
אם את צריכה משהו אני פה בשבילך!