[/B][SIZE=7] איך אפשר לשכוח מישהו שאני אוהבת כבר 4 שניםםםם??
😢
4 שנים?!!
זה כבר לא סתם,ואני רואה שלא אמרת לו אפעם היה בניכם קשר פעם או משו?
מאמי אני כמו בתגובה לפני
ובובה תלחמי על האהבה שלך כי 4 שנים זה לא צחוק זה הרבה זמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח בואי מותק.. תעני לי על השאלה שלי.. איך אני יכולה לשכוח מישהו שאני הייתי איתו בסך הכל חצי שנה ?!?! מותק.. לא יכולה לעזור.. אני איתך באותו סירה..
מההה 4 שנים!?!?
אם הוא לא יודע תגידי לו עעכששיו