לפני הרבה זמן בחופש הגדול היה ילד שאהבתי מאוד מאוד והייתי איתו בקשר טוב כזה ותמיד היה לי רגש אליו
אבל הזמן עבר ועכשיו יש לי חבר שאוהב אותי מאודד ודואג לי יותר מלעצמו.
חשבתי שאני כבר לא אוהבת את ההוא ולבסוף אתמול היה מסיבה והוא היה וחבר שלי לא...
הקטע שכל היום במסיבה רקדתי לידו והוא לידי אבל לא איתו והרגשתי הרגשה בבטן הסתכלנו הרבה אחד לשני בעיניים ואני לא יודעת מה לעשות.
אולי זה סתם בגלל שלא ראיתי אותו הרבה זמן...
אמ... זה כנראה אומר שאת לא שכחת מהבחור הזה (לא החבר שלך)
אני מציעה לך לבדוק טוב טוב עם עצמך מה את מרגישה כלפיי החבר שלך .. זה לא יהיה פייר אם את לא שלמה עם הרגשות שלך כלפיי החבר .
אני בטוחה שלא היית רוצה שהמצב יהיה ההפך... 😊
מאמי קודם כל אני רואה שאת חדשה אז ברוכה הבאה
תיראי מאמי אם את אוהבת אותו עדיין או שזה קרה לך רק בגלל שלא
ראית אותו הרבה זמן את התשובה לזה רק את יכולה לתת...
תבררי עם עצמך את מי את אוהבת
ואם את לא אוהבת את חבר שלך לדעתי את צריכה או להגיד לו את זה
או להיפרד כי זה רק יפגע בשניכם יותר!
אם את אוהבת את זה שממזמן אהבת תלחמי עליו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב אז שמתי לב שאת חדשה....ברוכה הבאה..!!
דבר שני...אני חושבת שאת צריכה לברר עם עצמך מה את רוצה... 😊
בהצלחה..!!
אוהבת...מיכל..