אוקי אז ככה...
לפני חודש בערך הלכתי עם אמא שלי לשוקי זיקרי...
מהרגע שניכנסתי שמתי לב שמישהו מסתכל עלי והסתכלתי בחזרה...
הסתובבתי וראיתי את הילד הכי מושלם שיכול להיות בעולם הזה
עלה לי חיוך על הפנים!!!!!!
הוא עבר לידי הרבה פעמים...אני לא יודעת אם הוא באמת היה צריך ללכת ולחזור
אבל לי זה נראה חשוד...
(אם לא הבנתם הוא ספר שם)
בקיצור אמא שלי עשתה צבע פסים ותספורת
זה לקח 4 וחצי שעות על השעון וב4שעות וחצי שעות האלה רק הסתלכתי עליו...
אחרי כמה ימים הלכתי לשם עם חברה בתירוץ לדעת כמה עולה פן בשביל חברה שלי...
(לי יש שיער חלק אז זה היה מפגר אם הייתי שואלת)
והוא דפק בי את המבט של החיים...
הוא שרף למישהי את השיער עם פן בגלל שהוא הסתכל עלי ולא הוריד את הפן מהשיער שלה..
וזהו... דיברתי עליו על היום והכל.. מצאתי את האי סי שלו.. אבל הוא לא מתחבר
ובערך שכחתי אותו...
והיום.... אני יושבת בפנינת אילת עם חברות (זה מקום באילת) ופתאום חברה אומרת לי
תסתובבי מהר בן על האופנוע
הסתבובתי וראיתי את החיוך המושלם שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואז חבר שלו נסע.. (חבר שלו נהג והוא היה מאחורה)
ואז הם עשו כמה סיבובים ליד המקום והלכו
בקיצור אני לא יכולה! אני מרגישה שאני מתה אם אני לא ירגיש מה זה כשהוא מחבק אותי
אנשים בבבקשה תעזרו לי!!! נמאס לי לסבול בגלל אהבה
ואני התאהבתי בו!!!!!!!!
אני מקווה שיש מישהו שהגיע לסוף.. ויוכל לעזור לי...
כי אני יתאבד בסוףף!!!!!!!נמאס לי שאני לא עושה כלום כשאני אוהבת מישהווווווו
😢
תראי מאמי קראתי את הכול,
דוגרי עצה שלי?!,
אולי תחשבי שאני מיושנת ומה לא...
אבל לי זה עזר!!,
ויש לי ת'חבר הכי מושלם שרק יכול להיות!!,
שיהיה לי בריא 555 אליו!!,
אל תעשי כלום,
חכי שהוא יתקרב לבד,
כי עם תגידי לו מה את מרגישה כלפיו האגו שלו יעלה והדבר היחיד שהוא יעשה ממך זה צחוק!!,
זה מניסיון אני אומרת לך...
פעם אחד קרה לי שהתאהבתי אהבה ממבט ראשון,
חופשי באתי אליו ואמרתי לו את זה בפנים!!,
ומה נראה לך הוא עשה?!,
התערב עלי!!,
ושתביני אני לא מכוערת,
ממש לא!!,
אבל אצל הבנים האגו ישר עולה כשהם שומעים שמישהי מאוהבת בהם!!,
ולא משנה עם היא מכוערת או יפה!!,
תחכי שהוא יעשה ת'צעד הראשון...
ואם הוא לא יעשה את זה,
אז בובה שלי יש הרבה דגים בים!!,
מקווה שעזרתי לך,
תחשבי על זה... 😉
😢 מאז שחזרתי הביתה אני לא מפסיקה לחשוב עליו
ונראה לי שבסוף אני יתקשר לשוקי זיקרי למספרה.. ואני יבקש לדבר איתו...
אני חייבת לעשות משהו!
ובשוקי זיקרי זה לא פעם ראשונה שניפגשנו
הוא עבד בליי קופר וגם שם ראיתי אותו!
אני יודעת שישמע מפגר
אבל אולי זה הגורל???..
היום הוא עזר התסכל..... חייך... ונסע
אוףףף אני מבולבלת רצח!!!!!!!
אני אחרי אכזבה הכי גדולה בחיים שלי
שנה אהבתי מישהו והוא רק זיזלזל בי ואני מפחדת להיפגע עוד פעם
😢
תראי הדרך הכי קלה לשכוח בנאדם היא,
לא להכיר אותו לעומק!!,
תראי יש משפט אחד שתמיד לפניי שאני עושה משהו אני לוקחת אותו בחשבון,
"אם רוצים משהו אין זו אגדה,
אבל אם זה נראה בלתי אפשרי להשגה אז יותר עדיף גם לא לנסות להשיג אותו,
כי כך רק נפגעים"
אולי המשפט הזה יעזור לך
אבל בסוף מי שמחליטה פה זאת את,
מקווה שתבחרי בדרך הנכונה לפעול בה,
בהצלחה ,
אחחח... מבטים,
את יודעת כמה קל לעבוד על בנאדם עם מבטים?!,
אולי הוא מסתכל עלייך ותוקע בך מבטים אבל לא ת'מבטים המסויימים שאת חושבת?!,
חופשי מאמי...
כמו שכתבתי לך כבר למעלה,
מקווה שתבחרי בדרך הנכונה לפעול בה...
מאמיייייי אל תגזימי להתאבדדדד אתם בקושי מכירים אחד ת'שני
לכי למספרה שוב ותדברי איתו בלי תרוצים ..:\ תבררי אם הוא בקשר עם מישהי,מה הוא מרגיש כלפיך אנערף
וקשר באייסיקיו לא עוזר בכלום פנים מול פנים זה ה-דבר
😊 ל+ז
אני מתה ללכת ולדבר איתו
אבל אני מתביישת... מה אני יגיד לו??
אני לא מתכוונת לוותר עליו!!!!!!
עצה שלי- אל תקפצי ישר למים.. קודם כל תכיני את הקרקע.. דברי איתו.. אל ישר תגידי לו מה את מרגישה.. זה יכול קצת לבלבל אותו ולהבהיל אותו.. חח ככה זה עם בנים :/
אחרי שמכירי אותו.. ואם עדיין תרצי אותו, תגידי לו מה מרגישה ואם הוא מעוניין גם
בהצלחה מותק..
נ.ב
בבקשה אל תתדברי שטויות (להתאבד- אויי באמת ?!?!?)
אבל השאלה היא איך אני בדיוק יתקרב אליו???
מה אני יגיד לו?? בא לך להיות ידיד שלי?? חחחחח
אני חושבת שאת לא צריכה להגיד לו כלום!!!
הוא אמור לבוא ולהגיד לך!!
לחברה שלי יש קצת מצב דומה!! היא ועוד מישהו נימצאים כול הזמן במבטים ! היא התאהבה בו!!
והיא החליטה ללכת להגיד לו..! בסוף התברר שהוא לא הסתכל עלייה משום שהוא דלוק עלייה! או משהו כזה!
אם תלכי להגיד לו את זה את תהרסי הכול איתו!! תאמיני לי! אני מבינה בדברים האלה..אל תלכי לדבר איתו!
תתני לו לבוא ולדבר איתך!! או שנראה לך שהוא ביישן? זה בולשיט!! שבן רוצה משהו הוא לא מתבייש מכלום!
אם בא לך סתם לדבר איתי על המצב שלך תכנסי אליי לאייסי 235669381
ממ תדברי איתו כאילו הוא ילד מהכיתה שלך..או שאממ תנצלי ת'עובדה שהוא ספר..נגיד בואי אליו תשאלי אותו איזה שמפו אתה ממליץ לשיער שלי ואז תפתחי את זה..אבל אל תספרי לו מה את מרגישה..קודם תתדברו וכשיגיע הרגע המתאים תספרי, אם הוא צוחק כנראה הוא לא משו משו ולכי על מישו אחר..
תודה נשמות...אני יחשוב על מה שכל אחת אמרה
אהה וילדונת_17
ראיתי בנושא אחר שאת חצי רומניה חצי רוסיה
גם אני חצי רומניה..אבל לא חצי רוסיה
רומנים שולטים
😁
לדעתי את צריכה לדבר איתו ולא לחכות שהוא ידבר איתך
לכי תדעי כמה זמן עד שהוא ידבר איתך...
תתחילי את השיחה הוא ספר אז תמצאי איזה תירוץ לדבר איתו או משהו...
ואל תגידי לו מה את מרגישה...
ואם הוא מסתכל עלייך הרבה זמן ממה שהבנתי ככה.... אז הוא מתעניין בך...
הרג אותי עם הפן...חחחחח
הקיצר בהצלחה מאמי מקווה שעזרתי...
חח תודה מאמי על העצה
וכן זה היה מצחיק.... חחחחחח
😁