-*-המלאך שלי-*-
עם חיוך על הפנים,
עם עיניים נוצצות,
אתה עלי מסתכל,
ומשכיח ממני את כל הכאב והדמעות
מחכה לפגישות שלנו,
מחכה למבטך,
מחכה למילים הרכות והעדינות...
המילים שבאות מהפה שלך
עוד יום עובר,
ואני מחייכת לי בעדינות,
מהמחשבה שאתה שלי,
כמו שאני שלך
מחכה לפגישות שלנו,
מחכה למבטך,
מחכה למילים הרכות והעדינות...
המילים שבאות מהפה שלך
15 ימים כבר עברו,
15 ימים שבהם אני ואתה בייחד,
ימים בלתי נשכחים,
ימים אשר מקווה שיהפכו לנצח...
מחכה לפגישות שלנו,
מחכה למבטך,
מחכה למילים הרכות והעדינות...
המילים שבאות מהפה שלך
ילדה מאוהבת אני,
מאוהבת במלאך,
מתוק מבפנים ו-כנ"ל מבחוץ,
מלאך אשר רוצה שיהיה איתי תמיד
מחכה לפגישות שלנו,
מחכה למבטך,
מחכה למילים הרכות והעדינות...
המילים שבאות מהפה שלך
***************************************
אני והמושלם שלי נפגשים מחר,
מחר כבר 15 יום אני והוא בייחד 😁 ,
כתבתי את זה במיוחד לכבוד מחר,
רשמתי לו את זה על דף,
והוספתי עוד כמה דברים פה ושם....
תמונות שלי ושלו,
רשמתי ת'שיר הזה גם פה בשביל לדעת מה אתם/ן חושבים עליו?! 😉
יפה רצחחחחח
בואנה ישלך עתיד...אם הוא ייצא יום אחד תקדישי לי אותו 😊
חחחח אוהבתתתת
ל+ז
הודיהה נשמהה שליי
מושלםם מלא באהבה ורגש
רואים שזה יוצא מהלב
מזל טוב על ה-15 ימים שתהיו ביחד כל החיים 555
מתה עלייך בובה
ושוב אני אומרת חסר לך שאת לא ממשיכה לכתוב 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אשכנזי_כוסון:
מיזה נתן זך?,
ו-ת'
**************
ליז_בפאנן:
ת' נישמתי,
קבענו 😉 ,
הדואט שלי ושלו יוקדש לנאפי אחותי הקטנה והמושלמת < לנאפי: היום טורי 😊 (חחח החלפות )>,
וזה לך,
אם הם יצאו בכלל 555 בעזרת השם
********************************************************************
נאפי:
ת' יפתי,
לאב יו מווואההההההה!!,
הלוואי מהפה שלך ל-ה',
אני אמשיך עכשיו יש לי על מי לכתוב,
שיהיה לי בריא!! 5555 אליו,
גם אני עלייך חיים צ'ווים צ'לי 😁
QUOTE (ילדונות_17 @ 15/01/2005) אשכנזי_כוסון:
מיזה נתן זך?,
ו-ת'
**************
ליז_בפאנן:
ת' נישמתי,
קבענו 😉 ,
הדואט שלי ושלו יוקדש לנאפי אחותי הקטנה והמושלמת < לנאפי: היום טורי 😊 (חחח החלפות )>,
וזה לך,
אם הם יצאו בכלל 555 בעזרת השם
********************************************************************
נאפי:
ת' יפתי,
לאב יו מווואההההההה!!,
הלוואי מהפה שלך ל-ה',
אני אמשיך עכשיו יש לי על מי לכתוב,
שיהיה לי בריא!! 5555 אליו,
גם אני עלייך חיים צ'ווים צ'לי 😁
חור בהשכלה.
נתן זך אחד המשוררים היותר גדולים בתולדות א"י.
buster:
ת' יפתי
**********
אשכנזי כוסון:
אוקי...