תקין תקין יפתי,
אין על הבנאדם הזה הכי קרוע שאני רק מכירה,
ונחשי מה?!,
אני והוא הידידים הכי טובים עכשיו,
בהמשך הסיפור תראי איך זה התגלגל לזה 😁 ,
גם אני עלייך יפתי 😯 😁
המשך...
פתאום הוא חייך לעצמו,
ואני צבטתי לו ת'יד שאותה הוא שם לי על הפה,
הוא ישר הזיז ת'יד שלו,
"מה יש לך?!,
אני לא רוצה לפגוע בך את לא מבינה?!,
אני בנאדם מאוהב,
בך!!"
הוא בא ורצה לתת לי נשיקה בפה אבל לא נתתי לו,
קמתי מהר,
אחריי כמה דקות הוא עזב...
הוא ביקש ממני שאני לא אספר לאף אחד/ת כלום על מה שקרה,
ושהוא בתמורה לזה יבטיח לי שזה באמת נכון מה שהוא אומר ומה שקורה,
קורה בגלל שהוא מאוהב בי...
הימים עברו וכך גם החודשים...
כול יום הוא הוכיח לי שהוא מעוניין בי באמת ולא רוצה לפגוע בי או להזיק לי,
ו...וואלה הוא הצליח,
להתאהב בו לא התאהבתי,
אבל להיות ידידים טובים ניהינו,
עד עכשיו אנחנו הידידים הכי טובים שיש,
תמיד מספרים אחד/ת לשני/ה הכול,
הוא מכיר אותי יותר טוב מאמא שלי וכנ"ל אני אותו,
וכול מי ששואל אותי איך אני והוא הכרנו לא מאמינה/ן שאני והוא עכשיו הידידים הכי טובים שיש!!,
מקוה שאהבתם/ן את הסיפור,
שיניתי בו רק חלק אחד כמו שכבר כתבתי והחלק הזה הוא החלק של הרדיפות שלי אחריו,
אשר לא היו אף פעם,
אוהבת מווואההההההההה!!
יאאא מגניבב אהבתיי חח הסיפור הזה גם נגמר חיים שלי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח ס22ושש חיים שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי אהבתי מלא מלא מלללאאאאא
יאאאאאאאאאאאאא מה כבר נגמררררררר??????????😢
וואייייי איזה סיפור מהממממממממםםםםםםם!!!!!!!
אני שמחה שיצא בינכם משהו...
כי נראה לי שהוא באמת אוהב אותך הבנאדם הזה!!!!
אני נורא אוהבת את הסיפורים שלךךך!!!! ונהניתי לקרוא אותם!!
אחד אחד!!
את ממש מוכשרתת!!!!!
תמשיכיי לכתוב לנוו!!!
אוהבתתתתתתתתתת!!
דניאלווש 😊
דניאלו'ש_הבובה:
איזה מתוקה את חבל"ז!!,
תמיד יש לך מילה טובה להגיד,
מתה עלייך ת' נישמתי!!,
מווואהההה!! 😊
חחחחחחחחח רסמאי איזה שוטר....אבל ככה זה ילדים קטנים טוב אין מה לעשות...חוץ מלבקש ה=מ=ש=ך ב=ד=ח=י=פ=ו=ת!!!
אהבתי מאמי
נטי
מי שוטר?! 😯 ,
ומה הקשר ילדים קטנים?!,
ת' מאמי