ממש חא יפה מצידי לערוך אבל זה כבר לא רלונטי יש כבר מישהי שאני באמת אוהב
😊 😊 😊
נשמה שליי אני אוהבת אותךךךך!!
חני.
אמממ... קודם כל מזל טוב ..
ולפי דעתי תרשום מה שאתה מרגיש אליה..
בלי עזרה של אחרים.. הרי אנחנו לא באמת יודעים מה מתחולל בליבך המאוהב 😊
ייאוווווווו
מזל טוב לכםםם
לפי דעתי באמת תרשום מה שבלב לבד...
אבלאם אתה פשוט חייב עזרה אז---> חני שלי אני פשוט א=ו=ה=ב אותך!!!
את הדבר הכי מדהים שקרה לי בחיים 😊
חולה עליך נשמה יפה שלי 😊
חחח.... זה יכול להיות חמודי מודי 😊
אבל כפרות זה קצר תנו לי משהו יפה לאווי משהו כמו 7 שורות ככהסבבה?
תודה לכם בכל מקרה
כשראיתי אותך, חשבתי פתאום, שזאת התחלה מתוקה של חלום..
כשנגעתי בך החלום התגשם ואינני רוצה יותר להרדם..
חני~~> את החצי השני שלי!!
אני אוהב אותך
זה לא בדיוק 7 שורות אבל זה יפה.. חחח 😂
מאמי קודם כל מזל טוב
הנה משהו שכתבתי לך עכשיו:
חני יפה שלי אותך אני אוהב יותר מכל דבר אחר!
את גודל אהבתי איני יכול לתאר
הראש עלייך 24 שעות חושב
רוצה שתדעי ותמיד תזכרי שאת בליבי!
מאז שהכרתי אותך עולמי השתנה
שום דבר הוא כבר לא חלום או אשלייה
הכל הפך למציאות מתוקה!
אהבתי אוהב ותמיד אוהב אותך מלאכית שלי!
מקווה שעזרתי לך ושאהבת!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה אנשים עזרתם לי
מנהלים תנעלו אוו שתסירו
יאאאא.....איזה כיייף
!!
מזל טוב מותק....!! 😊 😊
וואי מזל טוב...!!!
לדעתי אתה צריך לרשום משהו אישי, לא משהו שייתנו לך,
כי אם מישהו נותן לך את המשפט הזה בטח להרבה יש אותו באווי ויותר עדיף משהו ייחודי!!