להלן עשרת הדיברות של הפורום שבחובתכם להתייחס אליהם ברצינות:
תלונה, הערה או כל דבר אחר הפונה אל מנהלי הפורומים והגולשים בפרט, נא לכתוב ישירות אליהם בהודעות הפרטיות ולא בפומבי - העובר על חוק זה יוזהר לאלתר!
חתימות פוגעות, מסיטות, גזעניות וכיו"ב ימחקו !
אין לפגוע ולקלל מנהל פורום, חבר צוות או משתמש כפרט.
אין להציף .
אין לפתוח הודעות על "גיוס אנשים לפרוייקטים" והודעות "בקרוב" לכל מיני מערכות / פרוייקטים וכיוב'.
אין להשתמש במערכת ההודעות הפרטיות לשם פירסום פורומים / אתרים, בקשת תמיכה, שאלות וכיוב' בלי אישור / בקשה של הנמען.
כל העובר על חוק זה יושעה מהפורומים.
אין לפרסם בפורום זה אתרים אחרים,פורומים,בלוגים,מערכות מידע,פרסום זה ימחק !
המשך גלישה מהנה,
רומי,
מנהלת פורום כללי
ומנהלת פורומים ראשית.





