טוב אז זה הולך ככה ,
אני לומד בכיתה י' וזה בקשר לילדה בכיתה ח'
לפני חודשיים היה הכל טוב ויפה, לאחי הייתה חברה והייתי שמח בישבילו
ואני הייתי אחרי מערכת יחסים לא נורמלית.
חברה של אחי הייתה איתו משהו כמו 3 שבועות והם ניפרדו,
אחריי שהם ניפרדו כל הזמן היו באות אליי בנות לא בגילי ולא מוכרות לי ושואלות אותי אם אני אח של רדי(אחי)
אני עניתי"כן", כמה ימים אחרי זה באה אליי ילדה ואמרה לי שהXית של אחי מאוהבת בי.
אמרתי סבבה ושכחתי מזה,
אתמול ישבתי בספריה בביצפר ודיברתי עם הXית שלי ,פתאום באה אליי ילדה ונותנת לי מכתב.
"מזמן רציתי להגיד את הרגשות שלי אלייך...
וסוף סוף, החלטתי להגיד לך. אתה...מושלם,מדהים
ויותר מידיי טוב בישבילי"
לפי מה שהבנתי מזה ,היא מצאה מישהו אחר ואני לא בישבילה אז היא ירדה ממני.
לקחתי נשימה עמוקה ושמחתי.
חבר שלי ראה את המכתב והתחיל לצעוק עלי ולשכנע אותי לדבר עם אותה ילדה שאוהבת אותי
אחריי ויכוח ארוך הלכתי אלייה ואמרתי לה שתבוא איתי. היה גשם בחוץ והיא לא רצתה לבוא אז לקחתי אותה בכח.
יצאנו החוצה ושאלתי אותה כל מיני שאלות(תחביבים,מעשנת לא מעשנת,שותה לא שותה וכו')
ראיתי לפי הפנים שלה שהיא לא יודעת למה היא נכנסת.
אני רגיש (שזה ניראה לי נדיר אצל בנים) ולא יכולתי לדחות אותה ככה סתם אז היה צלצול וזזנו כל אחד לשיעור שלו.
בלילה לא יכולתי להירדם וחשבתי עלייה הרבה ,
היום, בבוקר ראיתי אותה מרחוק ובאתי אלייה בשיעור האחרון של יום הלימודים
ולקחתי אותה לדיבור
הלכנו בגשם פיתאום עצרתי וניסיתי להגיד לה משהו ,התחלתי לגמגם מהיתרגשות והתשכנו ללכת עצרתי עוד פעם ונישקתי אותה נשיקה חמה ,ארוכה, ורטובה .
אחרי הנשיקה פתחתי את העיניים חייכתי אלייה , ושאלתי אותה "עכשיו את מבינה?"
היא אמרה כן והלכנו בדרכנו.
עכשיו אני חושב ,או שאני מאוהב או שאני סתם דלוק וזה יעבור או שזה הייתה נשיקה מזוייפת
אבל אני מוסיף שאני ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-פ-ס-י-ק לחשוב עלייה .
תגידו לי אם עשיתי טעות או שעשיתי דבר נכון.
בקיצור תביאו תגובות.
וחבל שאני לא מפרט ככה במבחנים 😊





