היי איך כדאי להתחיל "להתעסק" עם חברה שלי, שעוד לא היה לנו שום מגע מיני, וגם לא מגע בכלל, גם לא נשיקה?
חשוב לציין שהיא רוצה לשכב איתי (שנינו בני 13), ממש במילים האלו היא אמרה לי זאת.
קשה לי להבין איך לגשת לכל העניין הזה ובאיזה צעד להתחיל? מה להגיד ומה לעשות,? האם להתחיל בנשיקה או אולי בליטוף? אני מאוד ביישן...
תודה 😁
מאמי לדעתי תתחיל בנשיקה ואח"כ בזמן הנשיקה תתחיל לגעת לה בגוף
ללטף וכל השאר...
בהצלחה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דרך אגב אם אתם שוכבים תזכור לשים קונדום והיא לקחת משהו
כדי שלא יקרה משהו שלא אמור לקרות!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מה נסגר איתך?
נתת כבר 2 פורומים כאלה...
שניה ואתה בטוח שאתה רוצה את זה כי אחר כך תתחרט על זה נשמה 😊
א. מאמי..כתבת את זה בכמה פורומים אחרים...עניתי לך שם...
ו..ב. אני חוזרת ואומרת לך...אתם בני 13!!!
אני לא מבינה לאן אתם ממהרים!!
נשמה אתה לא חושב שזה מוקדם מידי???
שנכם בני 13 אתם עדיים לא מבינים תהשלכות של זה...
חכו קצת אף אחד לא רודף אחרכם...
ואם בכל זאת אתם מתעקשים את תשתמשו במניעה...בטוח ששנכם לא רוצים להיות הורים בגיל 14...
אמממ ... אני חושבת שכדי להתחיל את זה לאט לאט אחרי הכל .. אתם בני 13
זה קצת קטן בשביל להתחיל לשכב עם משהי ..ואם אתה מכבד אותה אל תתן לזה להתחיל עכשיו .
נשיקה זה אחלה .. חיבוק גם נגיעות פה ושם גם .. אבל לשכב זה כבר משהו אחר ..!!
תחכה לזה יותר מאוחר..
... בהצלחה ...מאמו'ש...
לדעתי הגיל קטן מדי חחחחח בגילי חחחחחחח אבל יש לי ידיד שהיה כבר מוכן בגיל 8 וקיים יחסי מין מגיל 8 חחחחחחחחחחח איך לא יודעת
בגיל 8...!?!?!
דיי לא נכון!...
שמע חמוד אני לא מתיימר להיות משהו שאני לא
זה לא שאני כל כך מנוסה אבל אני קצת יותר גדול ממך
(לצורך העניין אני קרוב לגיל 20) ואני חושב
שאתה וחברה שלך קצת רצים בקשר שלכם
אתם בסך הכל בני 13 לאן יש לכם למהר כל כך
יש לכם את כל החיים לפניכם, לדעתי זה מוקדם מידי
נ.ב.
אני מתנצל אם נשמעתי קצת מתנשא בתגובה שלי, אני רוצה לעזור לך.
קודם כל, עדיין לא התנשקתם שעוד לא לדבר על סקס
שנית, אתם צעירים מדי
שלישית לאן אתם ממהרים? יהיה לשניכם עוד מלא זמן לעושת את זה, סקס לא בוער
רביעית, ממליצה בלב חם פשוט להפרד ממנה אם היא חושבת רק על זה. אתה לא חושב שהיא מנצלת אותך קצת?
תראה אתם רק בני 13 תעמין לי שבגיל שלך כמאט כל אחד רוצה לעשות את זה!! אל תמהר! (-:
אני מסכימה עם Spike הוא צודק מליון אחוז!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*