פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי מכתב שאתה אישית תעשה ממנו צחוק אם תקבל.....

מכתב שאתה אישית תעשה ממנו צחוק אם תקבל... <כנסו>

✍️ ילדונות_17 📅 01/01/2005 20:15 👁️ 419 צפיות 💬 26 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אז כך כתבתי למי שאני אוהבת מכתב,
אבל הבעייה שהוא ת'מכתב הזה אף פעם לא יקבל...
כי הוא בנאדם שעושה צחוק מכול דבר,
וזה יפגע בי עוד יותר...
אם תרצו תגיבו ואם לא אז לא...

*******************************************

3 וחצי שנים אותך אני אוהבת ,
3 וחצי שנים של יסורים ודמעות,
3 וחצי שנים של חוסר תקוות,
3 וחצי שנים שהייתי מעדיפה להוציא מהחיים שלי לגמריי...
בחזרה הזאת למסיבת הסיום של כיתה ט' ראיתי אותך וישר נדלק בי ניצוץ,
ישר התחלתי להתלהב וניהיו לי פרפרים בבטן...
עד אז לא הייתי מאוהבת באף אחד כי אתה היית ונשארת עד עכשיו האהבה הראשונה שלי...
עד אז לא ידעתי מזה סבל אמיתי,
עד אז אף אחד/ת לא פגע בי בצורה כזאת אכזרית...
כול מה שרציתי השגתי...
אתה לא מוריד ממני ת'עיניים כשרואה אותי,
ואני לא מורידה ממך ת'עיניים...
אבל בשבילי המבטים האלה הם חשובים,
ובשבילך הם סתם משחק...
נותן אתה לחברים שלך לשלוט אליך...
ועושה כול מה שהם אומרים לך...
מה יוצא לך מזה?!

***************************************************************

יש למכתב הזה המשך...
אבל אני מעדיפה לא לכתוב אותו... 😢
וואי מאמי איזה עצוב זה 😢
אבל יפה 😊
החלטה שלך אם להמשיך אותו או לא...
אבל אני באמת חושבת שאת לא צריכה להיות עצובה בגללו.. 😢
תחשבי שנייה.... אם לבנאדם אין עמוד שדרה והוא עושה כל מה שחברים שלו אומרים לו לעשות,
אם תהיי איתו זה כאילו את עם חברים שלו לא? 😉
לדעתי, את צריכה לרדת ממנו..
את לא צריכה תולעים בחיים שלך!

שלך, לירוני =)
ת' לכן על התגובות,
ולירוני מאמי תאמיני לי שלשכוח אותו זה הדבר היחיד שאני מנסה לעשות,
אבל לא מצליחה 😢
באמת קשה לשכוח אהבה אמיתית.. ואני יודת כמה קשה לך..
מקווה שתמיד תחייכי ולא תתני לשום בחור להרוס לך 'מצב רוח
תדעי שאת מלכת הכוכבים על הר הכרמל (מישהי פעם אמרה לי את זה מתי שאני הייתי בדאון רציני)
סבבה,
ת' נישמתי,
אבל אין זה כבר מאוחר מידי 😢
חיים שליי איזה עצובב אמאא
מאמי את תשכחי אותו עם הזמן
את תיראי בובה
הכל יסתדר בסוף מלאכית שלי
אוהבת אותך הכי בעולם
וכל דבר שאת צריכה אני פה בשבילך תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה עצוב..!!
אבל יפה לאלה..!!
למה את לא שולחת לו את זה..?
לכבוד מה המכתב..?

מווווווווווווווווווווואה אתו'שש
איך זה מעצבן שאת יודעת שהוא יעשה מזה צחוק כירה תטיפוסים האלה מאמי ונכון בהם הכי קל להתאהב.

אני מציעה לך לקחת שניה אוויר להסתכל על עניינים בפרופורציות בלי לזלזל אבל את רק בתחילת החיים שלך וחבל מתוקה את באמת בשנים הכי יפות של חייך אז אני לא אומרת להפסיק לאהוב אבל תאמיני לי שאפשר גם לאהוב וגם להמשיך ולא לפבפס הזדמנויות ואם לא תתקעי ותאהבי אבל תתני לעצמך להכיר גם אחרים יש מצב שיעבור עם הזמן ..
מקווה שתקחי תעצה שלי היא ממש יכולה לעזור 😁
איזה יפהההההההה..
ועעצוב 😢

אני רוצה לראות את ההמשך.. אבל כמובן רק אם מסכימה לשים
אוףףף
זה עצובבבבב
אני מקווה שתתגברי עליו... אני יודעת שזה קשה!!! לי לקח פעם 4 שנים לשכוח מישו 😢
אבל זה עבר
ואני בטוחה שגם לך זה יעבור
כמה שזה נדוש אבל... הזמן תמיד עושה את שלו
ואסור לך לאבד תקווה!!!
נאפי: ת' לך על הכול יפתי!!,
לאב יו 2!!,
מהפה שלך ל-ה' 😢

************************

אתיסקסית: אני לא שולחת לו ת'מכתב הזה כי אני בטוחה ב-100% שהוא יעשה ממנו צחוק!!,
וזה רק יפגע בי עוד יותר..
והמכתב הזה לכבוד האהבה הארורה שהורסת אותי מבפנים!!!

******************************************************************

קיקי16: א. ת' גם לך מאמי!!,
ב. אחלה עצה אני בטוחה שהיא תעזור לי מאוד!!,
ו-ת' עוד פעם!!

*************************************

שני1: 😢 מאמי ת' אבל ההמשך יותר מידי אישי בגלל זה העדפתי לא לכתוב אותו...

**********************************************************

Ocean: ת' נישמתי,
4 שנים?!,
אז יש לי עוד חצי שנה לסבול 😢
מיי טו כפרוני תפסיקי להיות עצובה חיים שלי
הכל יהיה בסדר בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בא לי להעיף לו כזאת סטירה!!,
להשאיר לו סימן של היד שלי על הלחי שלו!!!,
שיראה מזה להתחיל איתי!!!!!!!!!!,
בעעעע...
אליו!!!
איזו עצבנית כפרה עליך אל תתעצבני בגללו מאמי
הכל יהיה בסדר נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך