פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי א-ה-ב-ה רגש בלתי נשלט! <כנסו>...

א-ה-ב-ה רגש בלתי נשלט! <כנסו>

✍️ ילדונות_17 📅 31/12/2004 05:31 👁️ 350 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
עברתי פה מנושא לנושא,
ויש פה הרבה שכתבו על אהבה..
למה הבנאדם שהם אוהבים לא אוהב אותם...,
אז כך...
באהבה אי אפשר לשלוט!!,
בגלל זה רוב הפעמים אנחנו סובלים בגלל הרגש המבלבל הזה!!,
מבלבל כיוון שאנחנו משתוקקים לבנאדם אחד,
וכאשר אנו רואים אותו,
אפילו אלה שיש להם/ן את הביטחון העצמי הכי גבוה לא מסוגלים לפתוח ת'פה,
הלב שלנו מתחיל לפעום בקצב לא נורמלי,
והרגליים לא זזות!!,
והמבטים...
אחחח...
שלא נדבר על זה בכלל,
אנחנו לא מצליחים להוריד ת'מבטים מהבנאדם שאנו הכי אוהבים....,
היה איזה אחד שהייתי מאוהבת בו...
בזמנו,
ולא היינו מורידים ת'עיניים אחד מהשני,
וכולם כבר קלטו שאנחנו מאוהבים...
הבעייה שהוא בלבל לא רק אותי אלה גם את האחרים...
זה היה בשבילו סתם משחק...
משחק שהרס אותי מבפנים..
************************************
אז נחזור לנושא שלנו...
א-ה-ב-ה אם זה היה רגש נשלט אז לא היה ת'עצב והכאב,
ואת הסבל של ההתחלה או הסוף...
הכול תמיד היה ורוד,
ובינינו כמה שזה לא מתאים....
גם כך יש לנו בארץ שלנו עקשן בלי הפסקה,
כולם/ן רבים עם כולם/ן אונסים,
הורגים,
ומה לא...
אז מה פתאום דווקא באהבה לא יהיה עקשן?!,
הכול יהיה ורוד?!,
תחשבו על זה...
זה היה יכול להיות יותר מידי משעמם!!,
לא יהיו הנסיונות לחבוש ת'צד השני...
כי כולם יהיו מאוהבים בכולם...
והכול שקט ורגוע....
בלי פשלות ופדיחות...
בלי סבל ודמעות...
כי כולם יוכלו להשיג את מי שהם רוצים...
ואלה שהם רוצים יענו להם בחיוב,
אז?!,
אותי זה קצת יהיה משעמם...
לא יודעת מה איתכם...
אמממ...
מקווה שהבנתם/ן פחות או יותר למה פתחתי ת'נושא הזה...
לכול אלה אשר לא מבינים למה מי שהם מאוהבים לא מאוהב דווקא בהם!!,
מקווה שעזרתי!!,
אוהבת!!,
מוואההה!!
אמממ...
ת' ואין בעד מה!!,
שמחה שהצלחתי לעזור לך!!
את צודקת!!! החיים היו משעממים אם הכול היה מושלם...
זה מזכיר לי את השיר "להשאיר" שלמדתי בשיעור ספרות.. שאלוהים לא מגלה לנו הכול כדי שאנחנו נמצא ונגע את מה שאנחנו לא יודעים.. כי אם נדע הכול, החיים היו משעממים..
ת'
את לא יודעת עד כמה את צודקתתת
הילד שאני אוהבת לא יודעת למה אבל אפעם לא יצא לי להסתכל לו ככה עמוק בעיניים.... 😁
מאוד נחמד עם לא היית שמה את שמי בנושא מה את עושה ממני??
דבר ראשון נשמתי אני בחיים לא התביישתי מאותו ילד ולא רעד לי שום דבר!
דבר שני אני לא מכירחה שום דבר הייתי בדיכאון!
דבר שלישי כבר מזמן גמרנו!
אזזזז!!!!!!!!1
בעעעעעעעעעעעע
ובחיים לא שכנעתי אותו להיפגש הוא הציע לי מאמי!!
אוף את לא יודעת את הסיפור שלי אפילו!!!!!!!
איזה מעצבן זה
אני יודעת שרצית לעזור הדבר היחיד שעשית הרסת לי את המצב רוח
בעעעעע
איך אוהבים להתערב לי בחיים בלי לדעת כלום..
וואי נכנסתי לנושא פתאום את השם שלי אני בשוק..
מזה הדבר הזה..
שופטת אותי בלי להכיר..
את אפילו לא יודע מה קרה ביננו לעזזל!!
את לא יודעת בגרוש!!!
אז לעולם לעולם! אל תשפטי אותי סתם!!!
😢
גילימורן זה מה שכתבת באלבומיי התמונות... ....
ומצטערת שהרסתי לך ת'מצב רוח...
לא אהבת?!,
הרס לך ת'מצב רוח?!,
חופשי אל תכנסי ואל תגיבי...
מצטערת!!,
ליז_בפאנן חחחחחח וואלה,
הזכרת לי עכשיו משהו קורע!!,
גם אני אף פעם לא הסתכלתי לו בעיניים כי פשוט לא יכולתי...
תמיד הייתי מסתכלת עליו אבל לא בעיניים..
את רואה פעם אחד כזה עברתי מולו והיינו צמודים אחד לשני,
אז כזה הסתכלתי לו בעיניים,
והיה לו כזה מבט בעיניים כאילו הוא הולך לרצוח אותי עכשיו חחחחחחח,
אחר כך שאלתי את חבר שלו מה עובר עליו,
חבר שלו ידיד שלי,
אז הוא עושה לי שהוא היה עצבני ולחוץ בגלל הבגרויות,
הם חברים הכי הכי טובים...
וואי איזה הקלה הרגשתי חבל"ז,
ושתביני אמא שלו...
של זה שאני אהבתי כול הזמן מחייכת עלי,
ושואלת לשלומי חחח איזה חמודה אה?!...
הוא סיפר לה עלי...
כך היא אמרה לי...
מעניין למה 😊
אבל כתבת את זה עליי בגלל זה המון דברים אמרת עליי
למה את אומרת עליי דברים בלי לדעת??
מורן תראי,
מצטערת...
אבל כתבתי מה שחשבתי לנכון!!,
עכשיו אני מוחקת ת'חלק שכתבתי עלייך!!,
ותרגיעי כבר!!
ובאלביי תמונות אולי את לא הבנת אותי,
אבל הבנתי שרצית לעזור ואת בהרבה צודקת,
אבל אני פשוט נפגעתי,
ואמרתי את זה...זה הכול
תודה על הכול
להית'
מחקתי
את צודקת....!!
אם הייתי משיגה את כל מי שאני רוצה זה לא היה מעניין....אבל לפעמים מגיעים למצבים שאת כל כך מיואשת מזה שאין אף אחד....אני זוכרת שפעם הייתי מגיעה ממש למצבים של דכאון, כי כל כך רציתי מישהו וחלמתי עליו כל כך הרבה כל כך הרבה זמן, והוא בכלל רצה איזה ילדה שאני שונאת... וזה כל כך כאב וצרב בלב...

😢
מאמי,
א. ת'
ב. יש עוד הרבה דגים בים...
הוא לא היחיד...
גם אני הייתי מגיעה למצבים של דכאונות..
אבל אז הייתי מכירה בנים אחרים ושוחכת...
בהצלחה!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך