סיפור ממש מדהים
יש לך הרבה כשרון
מקווה שתמשיך את הסיפור בקרוב
בקשה תמשיייייךךךךךךךך....
נו תמשיך את הסיפוררררררר אני לא יכולה לחכות כבר יותר המתח הורג אותייייייייייייייייייייייייייי 😯 😯 😯 😯 😯 😯
אני אשתדל לפרסם את ההמשך בהקדם האפשרי....
יש לי בלוג שבו אני אפרסם את הסיפור בפרקים קצרים יותר אז אתם מוזמנים להכנס..
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=87533
אני מפרסם שם גם סתם קטעים שכתבתי...