פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור ....לא יצא לי ממש יפה...

סיפור ....לא יצא לי ממש יפה

✍️ ליהי_לוי_1 📅 25/12/2004 23:11 👁️ 1,418 צפיות 💬 106 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 8
זה סיפור הראשון (והגרוע שלי חיחיח ככה זה פעם ראשונה אני לא יודעת להתחיל סיפור )


אופפ...
יום ראשון בעע...בית ספר שונאת את זה
כרגיל מתחילים את הבוקר עם הצעקות של אמא "לילוש תקומי את תאחרי לבי"ס"
ואני כרגיל:"אמא עוד חמש דק'"
היסתקלתי שכבר רבע לשמונה קמתי מהר
היתלבשתי היתרגנתיורצתי לבי"ס
שיטט שוב אחרתי שוב טופס היתיצבות.......(טופס שצריכים יום למחרת להגיע ב7 וחצי כי אחרתה)
שעור ראשון ניגמר סופ סופ....פתאום ראיתי את חברתי היפיופה אסתי
היא אמרה לי שהיא נידלקה על ילד אחד מהשיכבה שלי (מור)
והיא ביקשה מימני לסדר לה אותו
אני:איך את רוצה שאני יגיד לו
אסתי:לא יודעת תדברי איתו לפחות נהיה ידידים טובים
אני: סבבה נשמתי רק תראי לי מי זה
פתאום ראיתי ילד שמנמן טיפה שער שטני גבוה קצת עיניים ירוקות
הלכתי דיברתי איתו :
אני:אמ...תגיד אתה מרגיש משהו כלפי אסתי זאת שלומדת איתך בהקבצה בחשבון
מור: לא ממש...היא לא מוצאת חן בעיניי היא לא הטעם שלי
אני:סבבה אבל תהיו ידידים טובים טוב
מור: למה זה חשוב לך כל כך?
אני:כי נריאה לי שהיא מרגישה כליפפך משהו (כמובן לא אמרתי לו שהיא אוהבת אותו)
מור: סבבה איך קוראים לך?
אני:ליהי
מור: סבבה אני יבקש מאסתי תאיי סיי קיו שלך

סבבה הלכתי לאסתי אמרתי לה שהוא אוהב אותה כידידה טובה
היא אמרה לי תודה שניסיתי
אמרתי לה בקשה כפרה
ואז היא אמרה לי מצד שני...ניראה לי שאמת שאני רק מחבבת אותו כידיד ולא יותר מי זה
אז אמרתי לה סבבה אחותי הכי טוב לך

סופ סופ סימנו תלימודים...
חזרתי הביתה הידלקתי תמחשב...
הודעת מערכת באיי סיי קיו
ישר ידעתי שזה מור
מור: מותק תאשרי
אני:טוב כפרה
מור: רציתי להגיד לך שאת מוצאת חן בעיניי
אני:וואלה?? יפה לך
מור:נוו אני רציני
אני: אבל אתה בקושי מכיר אותי
מור:אז נכיר
אני: אני לא מבטיחה לך אבל כ=ל=ו=ם
מור: סבבה

יום למחרת הלכתי לבי"ס
וכל היום מור היה איתי
😁 היתחלתי להיתחבר אליו ולהרגיש כלפיו משהו
אבל אני לא היתי מסוגלת
כי 2 חברות שלי אוהבות אותו
ניסיתי להיתרחק מימנו
אבל זה לא הלך לי
***************
אחרי חודש
היתכתבנו והוא אמר לי ש........



אמ... אני לא רוצה לכתוב סתם...
עם תואהבו תסיפור
אז תגיבו עם לא אז לא
(אני מקווה שכן)
אוהבת
לילוש
ואללה תווקא ממממששש אהבתיי!
אני למשל ממש רוצה לדעת את ההמשך!
כתבייי!
סבבה מאמי המשך במיוחד בשבילך!!

הוא אמר לי....
שהוא כבר מכיר אותי
והוא באמת אוהב אותי
והוא לא יכול לחקות יותר
והוא רוצה לדעת מה אני מרגישה כלפיו!!!
אז אמרתי לו...
שאני מתחילה לחבב אותו מאוד מאוד
אבל אני לא יכולה כי יש לי חברות שאוהבות אותו
הוא אמר לי שלא אכפתת לו
שהוא אוהב אותי
😁
אמרתי לו שעם לו לא אכפ תזה לא אומר שלי לא אכפת
הוא אמר לי טוב
אבל אני לא מתכוון לוותר עלייך כל כך מהר
איך הסמקתי...........
הוא נתן לי נשיקה בלכי והלך
היה צלצלול נכנסתי לכיתה
ישבתי ליד אסתי
אסתי:מה קרה את בשקט
אני:לא משנה כפרה יעבור לי
אסתי: מאמי דברי חופשי
אני:אני אני .... 😠 (אני לא מסוגלת להגיד לה)
אסתי:נוו....מה קרה?? דברי
אני:נידלקתי....על מור
אסתי: מההההההההההההההההה?
אני: את כועסת עליי?
אסתי: מפתאום כפרה שלי....זה לא שאת שולטת באהבה
אני:תבטיחי לי שאני ואת לא נריב בגללו
אסתי:בגלל זה הוא מסתכל עלייך כל הזמן הוא אמר לי שהוא אוהב אותך
אני: מניאק....הוא אמר לך?? שהוא ידע שבגלל שהחברה שלי אוהבת אותו אני לא מסכימה
אסתי:כפרה שלי אני אמרתי לך אני יצאתי מימנו לכי תנסי
אני: את בטוחה
אסתי כן כפרה..........

**********************
הגיע ההפסקה
מישהו צעק לי
לילוששששששששששששששששששששששששששש
היסתובבתי ראיתי את מור
מור:שאת חוזרת ישר את מתחבר
אני:חיחיח טוב מאמי אני גם צריכה לדבר איתך
ממור: סבבה נשמה

חזרתי הבית עם ידיד שלי
סיפרתי לו הכללללללל
הוא אמר לי שאני לא יכולה לבטר סתם כך על אהבה שלי ושיכול להיות שהיא תברך לי
הגעתי הביתה
קראתי תאווי של מור
((לילוש שאת מתחברת הודעה ד=ח=ו=ף))
שלחתי לו הודעה........ורשמתי............


לרשום המשך??
אוהבת
לילוש
כההה ותודהה נשממההה
איזה יאפהההההההההה
חח סבבנה נשמתי

שלחתי לו הודעה:
אני:מה המצב מאמי?
מור:הכל טוב נשמה מה איתך??
אני:הכל מושלם
מור: מאמי???...אולי תני לי צ'נס אחד יחיד ומיוחד
להיות חבר שלךךךךךך
אני:אמ.........
מור:נוו בבקשה
אני:סבבה רק בגלל ש...
מור: ש... מה??
אני: שאני אוהבת אותך
מור: ואוווווווווווווווווווווווווווווו עשית לי תיום באמא שלי
אני :חיחיחחיחי (:
מור: רוצה ניצא לטייל היום
אני: כןןן........מתי?
מור: 8 אני יקח אותך מהבית קבנו?
אני:סבבה

היתקלחתי היתרגנו אכלתי ב8 ההיתי מוכנה
לבשתי גינס חדש משופשפ חולצה ורודה מעיל ורוד
עגילים ורודים
בדיוק הוא הגיע
יצאנו לקניון וראינו שם את אסתי ולירון ושגיא
אני: לירון אסתי מה אתן עושות פה
בטח מאמי זה מהמם אהבתי קראתי עכשיו הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח סבבה נשמה

טוב עבר חודש ומור אמר לי ש.....שנה הבאה הוא עובר בי"ס
ההיתי כל כך עצופה
ואז הוא אמר לי שהוא לא אוהב אותי יותר והוא הוא רוצה להיפרד
פתאוםםםםם הרגשתי סכין בגב רציתי למותתת
ההוא אמר שהוא עוזב בשביל ילדה אחרת 😢
בכיתי ולא רציתי ללכת לבית ספר...........
הוא היתחבר לאיי סיי קיו ושאלתי אותו
אני:אהבתה אותי בכלל
מור: תאמת לא.......
אני: אז למ שיקרתה ליי?? גרמתה לי לבגוד בחברה שלי...שחקתה בי אתה ילד מניאקקקקקקקקקקקקק אני שונאת אותך יעומלל אחד אמן תמות (ההיתי כל כך עצבנית.........שלא שלתתי במה שאני אומרת )
מור:יזונה אחת כדי לך לשתוק הבנת
אני: לא אין קליטה יאללה לך אין לי כח אלייך
מור: ביי ואני לא מדבר איתך יותר בחיים

רציתי למותתתתתתתתתתת לא המנתי שזה קרה לי........ועוד שבוע ליפני סיום הלימודים...


רוצות המשך???
אוהבת לילוש
יאאא איזה ילד מגעילל בעע עליוו מאמי תמשיכי פליז זה מהמם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפהה אהבתי המשך
וואי מאמי איזה סיפור יפה תמישיכייייי 😁
כמה זמן לא המשחתי תסיפור אז ככה

מור לא היתחס אליי
הלימודים היסתימו לא מספיק
הממוצע שלי היה נמוך
הפרדה מימור הרגה אותיייי
רציתי להיתעבדדדד
הלכתי לשירוש החברה הכי מושלמת [לפחות ככה חשבתי]
שיר: לילוש נשמה שלי מה קרה את בזמן האחרון כל כך עצובה?? זה בגלל ההומו הזה??
היסתכלתי לריצה מבןעסת מתה לא לבכות
שיר: הוא לא שווה אותךךךךךךךך תאמיני לי בנים רק צרות הם יודעים לעשות
אני: מה אני יעשהה הוא שבר לי את הלב
שיר:לא נוראה מלא דגים בים והוא לשווה אותך...תמיד יש פעם ראשונה...לפחות את יודעת
איך החברים שזרקת אותם הרגישו
אני:עכשיו אני מבינה איזה מגעילה הייתי
שיר: אין מה לעשות כפרה בואי תמישיכ בחיים....בואי היום כל החברה יוצאים בואי ניצא איתם
אני:וואלה ??? מי שהייתי חברה של מור לא יצאתי איתכם כימעט
שיר: לא נוראה כפרה אז היום ב 8 וחצי אני יעבור אצלך
אני:כןן נשמה שלי

אחרי חצי שעה של רכילויות חזרתי הבית

בדקתי מה יש לי לילבוש........
ואז......
סיפור יפהההה 😂
שימי המשך נשמה.....
עם לא היו עוד 3 תגובות לפחות אני לא ממשיכה את הסיפור
כזה מסביר לי שלא אהבתם אותו

אוהבת
לילוש
בטח שאוהבים ת'סיפור..!!
המשךךךך
סיפור ממש יפההההה
רק תעשי את הפרקים קצת יותר ארוכים פליזזזזזז

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך