פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אני רוצה למותתתתתתתתתת! בבקשה כנסו ו...

אני רוצה למותתתתתתתתתת! בבקשה כנסו ועיזרו!

✍️ שנהב_לאב 📅 19/12/2004 22:29 👁️ 334 צפיות 💬 15 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
טוב אני יספר בקצרה מה קרה לי כי אני יודעת שאנשים שונאים לקרוא הרבהה😢
טוב אז ככה:
אתמול הייתי עם חבר שלי...והוא סיפר לי שבזמן האחרון הוא כזה חושב שידידה שלו חמודה ושמאז שהם דיברו באייסייקיו שעההה שלמה הוא כזה התחיל לחבב אותה ולהכיר אותה יותר..אבל הוא אמר לי שאני לא יחשוב דברים..כי הוא אוהב אותי ואני חשובה לו מאוד.
ואז שאלתי אותו:
אתה מרגיש אליה משו? הוא אמר לי לא...וראיתי בעיניים שלו שהוא לא אומר לי ת'אמת
ואז שאללתי אותו שוב..והוא אמר לי: כן..

אבל הוא אמר לי שהוא לא אוהב אותה..אלא אותי הוא אוהב...אבל אני פוחדת שהוא יפסיק לאהוב אותי והחיבה שלו אליה תיתגבר...


בבקשהההה עזרו לי מה לעשות?? מה להגיד לו?? בבקשהה אני חייבבתתת עצותתתתת 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
רגע.. הוא ידיד שלך או חבר שלך..!??!

את מרגישה עליו יותר מאשר לידיד!?
QUOTE (אתיסקסית @ 19/12/2004) רגע.. הוא ידיד שלך או חבר שלך..!??!

את מרגישה עליו יותר מאשר לידיד!?
מאמי הוא חבר שלי...כבר שנה וחצי!!!
וברוררררררר אני מאוהבת בווווווווווו הוא החיים שליי אני לא יצליח לחיות בלעדיו!!!!!
זאת הבעייה!!!!!
דברי איתו על זה..את חייבת....
תגידו לו ממה את מפחדת ולמה...מבינה?!...
ואז הוא צריך למצוא פיתרון לא את..שייתרחק ממנה או משו כזה..
אבל רק אם הוא רוצה
אאהה... אוקיי הבנתיי =]

אזז אממ ככה עם הוא חבר שלך אין לך מה לדאוג..
אני בטוחה שהוא אוהב אותך....

בכל זאת בררי עניינים עם הידידה.. =]
ותראי מה המצב..
QUOTE (1a2d3i @ 19/12/2004) דברי איתו על זה..את חייבת....
תגידו לו ממה את מפחדת ולמה...מבינה?!...
ואז הוא צריך למצוא פיתרון לא את..שייתרחק ממנה או משו כזה..
אבל רק אם הוא רוצה
דיברנו בובה...והוא אמר לי שאני ישכח מזה כי הוא אוהב אותי..אבל עדיין אני לא מסוגלת לשכוח מדבר כזה!
ואני לא יכולה להגיד לו שיתרחק ממנה...זה לא יהיה הוגן!! תודה בכל זאת מותקק
אין על מה...בכיףףףף...
אבל את חייבת לעשות משהו..את לא יכולה להישאר ככה..זה לא פייר..
QUOTE (אתיסקסית @ 19/12/2004) אאהה... אוקיי הבנתיי =]

אזז אממ ככה עם הוא חבר שלך אין לך מה לדאוג..
אני בטוחה שהוא אוהב אותך....

בכל זאת בררי עניינים עם הידידה.. =]
ותראי מה המצב..
?

=[
שנהב-לאב!
אויי את כ"כ חמודהה.. ברגע ששאלת אותו פעמיים אם הוא מרגיש כלפיה משהו.. העמדת אותו במצב של לחץ לכן הוא אמר "כן". לפעמים אומרים דברים שלא הכי מתכוונים אליהם. תראי אתם הרבה זמן ביחד ואני בטוחה שהוא אוהב אותך ושאת הידידה שהוא פתאום הכיר אי אפשר להשווות לאיך שאותך הוא מכיר כ"כ טוב.
בת כמה את חמודה?
1a2d3i , אין לי כל כך מה לעשות..כי הוא אומר לי שהוא אוהב אותי..אז לא יודעת..



אתיסקסית, מה אני יגיד לידידה שלו? אני לא רוצה להתערב..וגם היא לא יודעת מזה כלום!!

ות'אמת אני יודעת שאף אחד לא יכול לעזור בזה..רק הזמן..
ואני רק רציתי לשפוך קצת את ליבי..
אז תודה לכל הבנות שרשמו תגובותת מואההההההההה

לשפוך את הלב זה תמיד פתרון..
מקווה שעזרנו לך פה.. מוווווווווווווווווואה
QUOTE (רעותיקס @ 19/12/2004) שנהב-לאב!
אויי את כ"כ חמודהה.. ברגע ששאלת אותו פעמיים אם הוא מרגיש כלפיה משהו.. העמדת אותו במצב של לחץ לכן הוא אמר "כן". לפעמים אומרים דברים שלא הכי מתכוונים אליהם. תראי אתם הרבה זמן ביחד ואני בטוחה שהוא אוהב אותך ושאת הידידה שהוא פתאום הכיר אי אפשר להשווות לאיך שאותך הוא מכיר כ"כ טוב.
בת כמה את חמודה?
חחח איזה חמודה אתתתת!!!
את צודקת מאמי וכמו שרשמתי בהודעה הקודמת רק רציתי לשפוך את הלב..
ולדעתי הוא סתם מבולבל למרות שאני פוחדת..אבל חפיף...אני דיי בטוחה שהוא אוהב אותי..
ואני בת 16...ואת מותק?
QUOTE (אתיסקסית @ 19/12/2004) לשפוך את הלב זה תמיד פתרון..
מקווה שעזרנו לך פה.. מוווווווווווווווווואה
עזרתם עזרתםםםם..תודה מתוקות!!!
אני עפתי..חחח תודה רבההההה ולילה טובבבבב ביי ביי יפיופותתת
בקשה בובה.!!

לילהה מדהיםםםם
אני בת 17..בכיתה י"ב
זה כ"כ נגע לי מה שכתבת מכיוון שהיה לי עד לפני שלושה חודשים קשר של שנה!!!...וזה נגמר לגמריי בלי סיבה...כמובן אני לא סיימתי את הקשר אלא הוא.ונורא נורא קשה לי,כואב לי ואני אוהבת אותו כ"כ...
אני נמצאת במצב הכי רגיש עכשיו!...כי אני יודעת שהאהבה שלנו היתה יכולה להמשיך..פשוט הוא החליט מפני שהעמדתי אותו במצב של לחץ והוא לא הכי התכוון לזה ואחרי זה הוא לא רצה לחזור בו.. ככה שנוצר מצב כ"כ פוגע ולא ברור:/.. אז לכן אני אומרת שיש דברים שאומרים במצבים של לחץ ולא הכי מתכוונים אליהם..ודברים כאלה גומרים לכל מיני דברים לקרות...
*אני יודעת שרק רצית לשפוך ת'לב אבל הרגשתי צורך להגיד לך מה אני חושבת..(את המעט שאני חושבת-כי עדיין מדובר בפורום)

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך