תקשיבו יש איזה ילד שאני אוהבת...
ואני מנסה לרמוז לו כל מיני דברים כמו אין לי בן זוג לסילבסטר וכאלה...
והוא לא שם עלי...
מה לעשות??????????????
פליז עזרההההההההההההה
תודה מראש: פיית_האהבה
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

