פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי הבטחתי והנה אני מקיימת... כנסו ותראו מה....

הבטחתי והנה אני מקיימת... כנסו ותראו מה...

✍️ ילדונות_17 📅 10/12/2004 23:44 👁️ 3,319 צפיות 💬 226 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 16
אה טוב לא משנה....
אם מחר יש המשך ארוך אז סבבה
מוואאהה ..
אורטל
טוב מאמי,
מוואההה
יודעים מה?,
כיוון שמשעמם לי רצח אז החלטתי לתת לכם/ן עוד המשך היום...

המשך...

"אני?"
"לא סבתא שלי"
"אושר אחי היקר והמפגר,
תלך לחברה שלך...
תעזור לה קצת"
"לעזור במה אחי?"
"לעזור לה לעמוד בצומת"
אושר ישר קם והתחיל ללכת מכות עם עומר,
"תקשיב לי יא בן זונה,
עוד מילה אחד לא במקום על הודיה הלך אליך!!!!!"
"טוב טוב,
מצטער אחי,
תרגע מה קרה?"
"כלום,
אבל תשמור על הפה שלך,
עד הודיה!!"
"טוב"
"יאללה אחים שלי אני זזתי,
מחכים לי בבית"
"אוקי ביי אחי" שתיי החברים שלו אמרו לו במקהלה,
אושר יצא מהבית של החבר שלו,
וירד למטה,
נכנס למכונית והתניע אותה,
ונסע הבייתה,
אחריי כמה דקות הוא הגיע לבית שלו,
וישר נכנס למטבח הוציא מים מהמקרר שם לו בכוס ושתה

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

"הודיה מאמי"
"אה אמא?"
"בתי אני זזתי לחפש עבודה חדשה"
"טוב אמא"
"ביי נישמתי"
"ביי אמא"
אמא של הודיה יצאה מהבית,
הודיה נכנסה לחדר שלה וסגרה ת'דלת,
היא לקחה דף ועט והתחילה לכתוב לאמא שלה מכתב סליחה:

'אמא,
שאלתי היום את אושר אם הוא יכול לארגן לי עבודה,
הוא אמר לי שהוא ינסה לעזור לי,
אבל גם כך אני אנסה לחפש לבד עבודה,
מצטערת שאני לא מקשיבה לך,
אבל אני לא יכולה לשבת סתם בלי לעזור לך,

ביתך,
הודיה!!'

לקחתי ת'מכתב קיפלתי אותו ושמתי אותו מתחת לכרית של אמא שלי,
אחר כך התארגנתי,
לקחתי ת'תיק שלי,
ויצאתי מהבית,
הלכתי לאושר,
אחרי כמה דקות הגעתי עליו,
אמא שלו פתחה לי ת'דלת,
"כן?,
את מי את מחפשת?"
"את אושר הוא נמצא?"
"רק רגע אני אקרא לו,
בואי כנסי לסלון בנתיים"
"ת'" נכנסתי לסלון ואחרי כמה דקות אושר בא,
הוא בא נתן לי נשיקה בלחי,
ואמר לי לבוא איתו לחדר שלו,
הלכתי עליו לחדר שלו,
החדר היה מבולגן לגמריי,
"אמממ..
סליחה על הבלאגן"
"לא משנה מאמי"
"אז...
אמממ..
מה הביא אותך לבייתי?"
"רציתי לשאול אותך אם מצאת לי כבר משהו?"
"עדיין לא...
הודיה מאמי זה לוקח זמן"
"אני יודעת מצטערת"
התיישבתי על המיטה שלו והתחלתי לבכות,
"הודיה חיים שלי אל תבכי"
אושר התיישב ליידי וחיבק אותי,
"אבל אני לא יכולה לראות את אמא שלי כך"
"אנחנו נעזור לה,
אל תדאגי"
"כן...
אבל מתיי?"
"אני אמצא לך כבר מקום לעבוד בו"
בלי ששמתי לב הרמתי ת'פנים שלי והשפתיים שלנו התנגשו,
התנשקנו בלהט,
ואז אושר השכיב אותי על המיטה שלו ושכב עלי,
המשכנו להתנשק,
ואז עצרתי אותו "דיי!!"
"מה קרה?"
הזזתי את אושר וקמתי,
"אני לא מוכנה עדיין"
"מצטער"
"לא משנה ביי"
"ביי"
ישר יצאתי מהחדר שלו והלכתי לכיוון הדלת אבל לא לפניי שאמרתי לאמא שלו להתראות,
היא גם אמרה לי,
אני פתחתי ת'דלת ויצאתי,
הלכתי כול הדרך הבייתה וחשבתי על מה שקרה עכשיו אם אושר,
לא הבנתי איך הגענו לזה...
הריי אנחנו בכלל לא חברים!!,
עליתי מהר הביתה,
פתחתי ת'דלת ונכנסתי לחדר,
שכבתי על המיטה והתחלתי לבכות

*************************************************************

המשך מחר...
דרך אגב מחר יהיה פרק 6
שיאאא אני רוצה המשך ע=כ=ש=י=ו!!
יפהה מאמי...
וכמו שאמרת מחר המשךךך ופליז שהוא יהיה ארוךךךךך
לאב יו מוואאההה
יודעים מה?,
ניתן לכן 3 פרקים היום...

המשך...

פתאום שמעתי מישהו דופק בדלת,
הלכתי מהר שטפתי ת'פנים,
ורצתי לדלת,
"רגע"
פתחתי ת'דלת,
ואושר עמד שם,
"מצטער"
זאת המילה הראשונה שהוא אמר לי,
"לא משנה עזוב"
"מזה עזוב?,
התנהגתי כמו איזה מפגר!!"
"לא משנה"
"שום לא משנה שום כלום,
בואי אני רוצה לפצות אותך"
"לאן?"
"לקפוץ מהגג"
"תגיד לי מה אתה נורמלי או מה?!?!"
"סתם בצחוק מאמי"
"אה..."
"בואי נצא נשתה משהו בחוץ"
"אוקי,
רגע מאמי,
אני צריכה לקחת ת'תיק שלי"
"טוב חיים שלי"
לקחתי מהר ת'תיק ויצאנו החוצה,
"מה עכשיו?" שאלתי,
"כלום,
מה אמור להיות עכשיו?,
התנהגתי כמו איזה אידיוט מושלם!!"
"אתה לא"
"יודעת מה?,
עזבי איפה בא לך לשבת?"
"קבענו שאנחנו הולכים לשתות משהו לא?"
"כן אבל איפה?"
"בוא נשב בבית קפה"
"סבבה בואי"
הלכנו יד ביד,
נכנסנו ואושר אמר לי "תגידי מה בא לך ואני אזמין לשתיינו"
"לא צריך,
יש לי כסף,
אני אקנה לעצמי"
"לא!!,
תני לי להזמין אותך"
"טוב"
"אז מה בא לך?"
"קפה נמס"
"אוקי,
את תשבי בנתיים ואני אלך להזמין לנו"
"סבבה מאמי"
אני התיישבתי בצד לייד אחד השולחנות,
ואושר הלך לקנות לנו קפה נמס לשתיינו,
אחר כך אושר בא עלי עם שתיי הכוסות,
שם אותם על השולחן והתיישב מולי,
"נו אמא שלך מצאה כבר עבודה חדשה?"
"היא עדיין לא חזרה הבייתה...
יותר נכון בזמן שהייתי בבית"
"אה סבבה,
בהצלחה לה"
"ת' מאמי"
"מה כך?...
יש לך משהו לספר?"
"לא,
ולך?"
"לא,
תגידי אני יכול לשבת ליידך?"
"כן למה לא?"
זזתי עוד כיסא פנימה,
ואושר התיישב ליידי,
"תגידי,
אנחנו לא נראים לך כמו שתיי מפגרים?"
"למה?"
"איך שאנחנו מתנהגים...
שתיינו מאוהבים אחד בשני ואנחנו לא ביחד...,
למה?"
אני הסמקתי כהוגן ואושר שם לב לזה,
"למה את מסמיקה?,
הכול בסדר הריי לא?"
אני עניתי לו בקול חריש,
"כן"
"תקשיבי אני לא יכול יותר"
"לא יכול מה?"
"לא יכול יותר עם המצב הזה!!,
אני רוצה שאת ואני ניהיה בייחד,
חברים הכוונה,
את מסכימה?"
"אמממ...
לא יודעת,
אני צריכה לחשוב על זה,
תן לי קצת זמן..."
"קצת זה כמה אצלך?"
"יום?,
מחר אני אגיד לך ת'תשובה שלי,
סבבה?"
"אוקי"
שתינו מהר ת'קפה שלנו,
ואושר ליווה אותי הבייתה,
ראיתי את אמא שלי יושבת בסלון,
ושאלתי אותה "איך הלך לך?,
מצאת משהו?"
"לא!!,
ואני חייבת לדבר איתך דחוף!!!"
פתאום שמתי לב שאמא שלי החזיקה ת'מכתב שכתבתי לה בידיים,
"מזה אמור להיות?!"

*************************************************************

המשך מחר....
דרך אגב מחר יהיה פרק 7!!
מה מחר!??!?!?!?
אני אמות מסקרנותת חחחח
כפרה עליך יפתיי איזה יפהה ומסקרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אחותי הקטנה,
יהיה בסדר חיים שלי,
אל תמותי לי רק 😯 ,
ת' צ'ווה צ'לי!!,
חחחחחחח כפרה עליך יפתי
תוציאי ספר עשי טובהה 😉
מתה עליך חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחח
כפרה אני על החיים צ'לך,
ספר?,
אף אחד/ת לא יקנה לי אותו חחחחחח
כנ"ל אני עלייך בובה שלי!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 13/12/2004) חחחחחחחח
כפרה אני על החיים צ'לך,
ספר?,
אף אחד/ת לא יקנה לי אותו חחחחחח
כנ"ל אני עלייך בובה שלי!!
חח..אני אקנה מאמי 😊

סיפור מהמם..תמשיכי 🙄
חחחח... סיפור סוף ממש יפה ובאמת יפה המשךךך דחוףףףףף
ת' נשמות יפות שלי,
המשך מחר...
ונטלי איזה מאמו'ש ת' בובה!!
כולםםםםםםםםםם יקנוווווווווו את תהיי צפונבוניתתת חח
כפרה עליך יפתי מוכשרת שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי-מורן, תודה על העזרה נשמה....

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך