תגידו איך עושים תדברים הנוצצים האלה..???(מה שהקדישו לעידן..) 😉 😉 😉 😉 😊 😊 😁 😊 😊 😊
מאמי צריך לזה תוכנה מיוחדת גם אני לא יודעת להכין את זה...
אבל בפורום מה שבראש יש אשכלות לבקשת גילטרים תכנסי לשם בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לי אחד טוב:
"את מאמינה באהבה ממבט ראשון או שאני יעבור עוד פעם?"
טוב לא הבאתי הרבה כמו ההודעות לפני אבל זה אחד טוב ...