אחרי תקופה ארוכה..
שבסך הכל היא עוד סתם אכזבה....
הבנתי שזהו..
לא נשאר עוד לעשות דבר...
נסיתי כל מה שאפשר...
עכשיו אני מבינה שאהבות יש רק באגדות....
צפיות: 648
למה חצ* ל2 לא *כ!ל לה*!ת שלם?
למה מה שאחד מרג*ש השנ* לא ת!אם?
למה באה2ה רגש!ת חזק*ם?
ולמה בס!ף הם תמ*ד מכא*2*ם?
למה שמנס*ם לשכ!ח לא מצל*ח*ם?
למה ...
צפיות: 485
all i nead is you...
bat you don`t get it..
you are all my life...
without you im nating...
i want you to now
thet you are all my word
תגיבו א...
צפיות: 521
למה אומרים שהחיים יפים?!?
אם מיום ליום רק מתאכזבים?!?
למה אומרים שהשמים כחולים?
אם הם מלאים עננים?!?
למה ככה הכל מסתיים..?!?
למה תמיד יש כאב ...
צפיות: 462
אני צנועה מה לעשות..
אני סנובית יש בעיות ?!?
אני סקסית שאת כולם מטריפה...
ולמי שיש בעיה מוזמן לעשות פרסה...
מותק החיים לא תמיד הוגנים..
מה לעשות ...
צפיות: 680
את זה החבר המדהים שלי כתב לי כפרעע עליו נסיךך:
נוני למענך אני יעשה הכל
גם אם לא אצליח אנסה..
אני ואת ביחד נצליח לגעת בשמיים
בלעדייך פשוט א...
צפיות: 726
אני ספירה המאמי
עושה מה שבא לי(;
אם תרצה אותי תידע
שאם אתה רוצה סיפור אהבה
תפתח אגדה
כי אהבתנו לא אפשרית
כי כשרצית אותי בי בגדת
תבין:פעם שמתי...
צפיות: 985
רשמתי משהוא יפה וחמודד אז תגיבוו בקשהה אני דיייי חדשה פההה
מקווה שתהנוו נטלילוש
*-*-*-*-*--**-*-*-*-*-*-*--*--
סיגריה הורסת תחיים
קונדום מסדר תחיי...
צפיות: 316
הופההה חזרתי מקפריסין היה בנזונה
איזה פצצצצצצצצצוווווווווות היה!
הכי כיף בארץץץץץץץץץ
אורו'ש חיים שלי התגעגעתי!
גיטלו'ש הכפרעע מעיינו'ש הנשמההה ...
צפיות: 817
הנה כל מיני משפטים יפים =) חח בשבילכם מימני..
ואני יודעת רובם מוכרים =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אהבה היא כמו סולם עוברים שלב שלב..
~~~~~~~~...
צפיות: 740
עלייך חולמת בלילות וחושבת עלייך בחלומות חולמת שאני ואתה על סוס לבן בדרך לארמון שנינו מאוהבים כמו זוג יונים אותך אני אוהבת המון וביחד איתך רוצה להיות א...
צפיות: 474
°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°•
התחלות מפחידות,
הפרידות בדרך כלל עצובות
אבל החלק שבאמצע הוא זה שעושה את ההבדל
°•°••°•°••°•°••°•°...
צפיות: 535
איתך אין לי ממה לחשוש
כי רק בך אני בוטחת מאוד!
איתך אין לי ממה לפחד
כי רק איתך אני מרגישה מוגנת!
איתך אין לי ממה לדאוג
כי רק איתך אני מרגישה נאהב...
צפיות: 912
•°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°•
ח*!ך ה!א ה- תר!פה בגלל! אנ* כזאת *פה
•°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°••°•°•
א*ן ס!ס ...
צפיות: 573
גם האמת, גם הבדיה
מה שהיה, כמו לא היה
נמוג כהרף עין
ורק אתה עדיין
ושוב הדמעות על האיפור
והחיוך שעוד תפור
נפרם משפתותיך
נפרד כבר מעליך
וסוף לסי...
צפיות: 379
שהיינו ביחד הכל היה מושלם
ומאז בשיבילי נחרב העולם
חולמת עלייך ימים ולילות
כי יודעת שבלעדייך לא אוכל לחיות
אותך אני אוהבת
ועלייך בלי סוף חושבת
ב...
צפיות: 705
אני רואה אותך..ואני נישברת...
אני אהבתי אותך..אבל אתה הלכת עם אחרת..
מנסה למחוק את כל הזכרונות מהעבר...
מנסה להבין שבעצם הכל ניגמר...
לא יכולה ......
צפיות: 354
אותך אני אוהבת ולא רוצה לעזוב כי בילעדיך לא שווה לי לחיות
תמיד דופקים את השחורים... אפילו במילקי הם למטה!
+*~בנ‡ת לא לקנא‡ת א+נ+ אש...
צפיות: 1,163
אני מקדישה לך את החיים שלי ===>כי אתה זה שנתן לי אותםםם
אני מקדישה לך את הנשמה שלי =======>כי בך מבין כולם היא בחרה
אני מקדישה לך את החיוך שלי======...
צפיות: 582
טובב אז היה משהוו בן פרוצה בשפייםםם
וספירה מאמיי..
אם אני אתחיל לספר חוויות אני לא אסיים בחיים...
כל בנאדם שני שעבר שם התחיל איתי..(אני לא מגזימה.....
צפיות: 524