במקום שתהיה פה, במקום שתגיד
אני אוהב אותך.. ואת גופי שוב תרעיד!
כל פעם שהיתי שומעת ממך את שלושת המילים,
הייתי יודעת שאני אשאר הנסיכה שלך לעולמים..
...
מאת: billabongirl
צפיות: 437
יושב לי כאן בשקט,כוס גדולה מלאה לידי,מלאה הכוס, באלכוהול טרי!שותה אני כוס, ועוד אחת, ועוד אחת...רוצה להשתכר, כך אשכח הכל!כך לא אסבול, ואפול!אני אוהב א...
מאת: -PaiN-
צפיות: 260
פעם הייתה לי אהבה, מחממת ,תומכת, קרובה.
ואז ביום אחד, בלי שום התראה, פשוט ברחה, אותי עזבה.
כי הבחור שאותי כל כך אהב, התייאש ואותי עזב.
ואני נשארתי ...
מאת: קרן-ויוי
צפיות: 445
-------------------------->>>
יש פה כמה שירים מ=ע=ל=פ=י=ם שאני כתבתי....תהנו כפרות עלייכם ותגיבו!!
-------------------------->>&...
מאת: ויוי14
צפיות: 577
למה הלכת, למה אותי עזבת?
חשבתי שאתה אוהב ושלעולם לא תוותר,
חשבתי שלתמיד איתי תישאר.
הייתה בנינו אהבה גדולה,
ולא ידעתי שאפשר לאהוב בכזאת עוצמה.
פ...
מאת: קרן-ויוי
צפיות: 262
כל אדם חי בעולם משל עצמו, לא שם לב מה קורה סביבו,
אנשים חושבים רק על עצמם ואולי כי זה בעצם טבע העולם.
ולפעמים יש ימים, אני מרגישה כל כך לבד,
כאילו ...
מאת: קרן-ויוי
צפיות: 351
יושב לי בגינה...ומרגיש פיתאום דקירה..
זה לא סתם דקירה אלא דקירה ממש חזקה..
אני ראיתי ת'דוקר זה לא סתם סיפור שקר..
זה היה קופידון כן קופידון הקטן ...
מאת: התותח77
צפיות: 577
כשיורד הלילה.. כשהכוכבים מבצבצים..
אני כמו זאב אצלי מתחילים העיניינים..
המחשבות רצות.. והחלומות משתגעים..
יוצא לי בלילה מחפש לי מטרה ..
אך לא מ...
מאת: התותח77
צפיות: 246
אני לא ממש לא יודעת
וגם לא רוצה את התשובה,
האם זו אהבה?
איך יכול להיות ששכחתי
אהבה כל כך גדולה זרקתי,
בשבילך.
אם אתה כל כך מיוחד
אם אתה כל כך ש...
מאת: NOFAROOOSH
צפיות: 390
התחלנו בכיף הלב מלבלב
הרבה מילים יפות וקצת כאב
הייתי מאושרת אמרתי זה נחמד
אבל טעיתי כי הרי שום קשר לא ישאר לעד!
היינו אוהבים ממש כמו זוג יונ...
מאת: שקמי
צפיות: 338
נשאר בלי תקווה..בלעדייך אין שמחה..
הייתה אלייך אהבה כל כך גדולה..
רק תביני שאני לא מושלם.
עשיתי טעויות אני גם בנאדם..
אני מתפלל שהלב הזה לא ישבר
...
מאת: MasterLove
צפיות: 375
אני אוהב אותך כל כך
את פשוט מלאך..
אין לי מילים שאני איתך
מגמגם בלי הפסקה
רואים שזה מהאהבה
שמישהו יקרא למשטרה כי זאת בטוח בעיה
אני יכול לחטוף הת...
מאת: MasterLove
צפיות: 354
אם הייתה אוהב
אוהב מכל הלב
אז לא הייתי בוכה
לא הייתי כל כך פגועה
מאותה התגובה
שאמרת לי
בלי לרחם
למה? תגיד לי
למה? אני בוכה בלילות
וסופרת את ה...
מאת: אLינורוש
צפיות: 362
יושב לי על ספסל וחושב לי...
אנשים עוברים ולא יודעים מה יש לי...
חושבים אני חולה חושבים אני משוגע..
אבל בעצם לא יודעים שאני חולה במחלת האהבה..
...
מאת: התותח77
צפיות: 351
הגענו להחלטה גדולה וחשובה
לחתום את גורלנו על הכתובה
להעניק אחד לשני טבעת יקרה
ולחיות ביחד תחת אותה קורה
לבוא בברית הנשואים
ולהיות זה לזו מקודשים
...
מאת: נערתרוק
צפיות: 307
הן לא גשם ולא מים
אך בכל זאת הן זורמות
על האף והלחיים
מלוחות ותמימות
כשמרגיז, כשכואב
כשעצוב, עצוב בלב,
הן פורצות והן גואות
וקוראים להן....
דמע...
מאת: נערתרוק
צפיות: 407
רוצה לצלול אתך בתוך אוקיינוס האהבה,
לטפס אתך ביחד אל פסגות השאיפה,
לחצות בדרך את כל המכשולים
ולהתעורר בזרועותיך לעולמות חדשים.
רוצה להגשים...
מאת: PazTzur
צפיות: 235
כשאותך ראיתי לראשונה
ליבי התמלא באהבה
רציתי רק אותך לאהוב
ולא לעזוב
הזמן חלף, עבר
אבל אתה לא נתת
שום סימן
ואני מצפה ומחכה
שאלי...
מאת: נערתרוק
צפיות: 395
בימים של פרעות והרבה דם
בלילות השחורים של החיילים
הערים ובכפרים שהרימו דגל
שאליו: "למען המולדת ננצח"
אמהות שלא אבדו תקווה
שהבנים יחזרו בש...
מאת: liliana2004
צפיות: 228
אני : אתה משקר ואומר שאתה מלאך
אתה רשע ונורא שחצן
אמרת שאהבת אותי
הייתי יותר מידי חולמנית עם עצמי
הוא: חשבת שאני אוהב אותך טיפשה
אני החלפ...
מאת: liliana2004
צפיות: 303