💬 פתגמי אהבה
לא הייתי קוראת לזה פתגמים זה מין אוסף כזה...של המון דברים יפים..מומלץ!
👁️
8,888 צפיות
💬
319 תגובות
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מספרים שפעם אחת, במקום כלשהו על פני האדמה, התאספו כל הרגשות והתכונות האישיות של האדם.
היה להם קצת משעמם ולכן השיגעון הציע: "בואו נשחק מחבואים!".
הסקרנות הרימה גבה ומכיוון שלא ידעה להתאפק שאלה: "מחבואים? איך משחקים את המשחק הזה?" השיגעון הסביר: " אני אכסה את העיניים ואספור עד מיליון, אתם תתחבאו וכאשר אגמור לספור, אחפש אתכם".
ההתלהבות רקדה עם האופוריה, השמחה קפצה כל כך גבוה שזה שכנע אפילו את הספק וגם את האדישות.אך לא כולם הסכימו להשתתף: האמת העדיפה שלא להסתתר, שהרי בסופו של דבר תמיד מוצאים אותה, הגאווה אמרה שזה משחק מטופש אך מה שכנראה הפריע לה באמת היה שזה לא היה רעיון שלה.
אחת...שתיים...שלוש... החל לספור השיגעון.
הראשונה שהסתתרה הייתה העצלנות- היא הסתתרה מתחת לאבן הראשונה שמצאה בדרכה, הקנאה הסתתרה מאחורי צל ההצלחה, אשר במאמצים אדירים מצאה מקום בצמרת העץ הכי גבוה. הנדיבות כמעט ולא יכלה להסתתר מכיוון של מקום נראה לה נפלא בשביל אחת מחברותיה ולכן ויתרה עליו. "חור בגזע עץ? מושלם בשביל הצניעות! מאחורי כנפי פרפר? מושלם בשביל הביישנות!". וכך הלאה, בסוף מצאה מקום מתאים בקרן שמש קטנה. התשוקה הסתתרה בתוך הר געש והאהבה בתוך שיח שושנים.
"מיליון!" סיים לספור השיגעון והחל בחיפושיו.
ראשונה נמצאה העצלנות- רק שלושה צעדים משם.
אח"כ מצא את הספק יושב על הגדר יושב על גדר ועדיין לא יודע להחליט היכן להסתתר.
אח"כ שמעו את התשוקה מרעידה הר געש.
פתאום הופיעה הקנאה וכך נמצאה גם ההצלחה.
רק האהבה לא הופיעה בשום מקום.
השיגעון חיפש מתחת לכל אבן, מאחורי כל עץ, בפסגות ההרים... וכשעמד להתייאש ראה שיח שושנים והחל לחפש בין ענפיו, פתאום נשמעה צעקת כאב: הקוצים פצעו את האהבה בעיניה. השיגעון לא ידע מה לעשות בכדי להתנצל: בכה, התחנן ואפילו הבטיח להתלוות אליה לכל מקום...
ומאז אותו יום- האהבה עיוורת והשיגעון מלווה אותה!
****************************************************************************
בשיעור תנ"ך מתפללת לזה שנהיה ביחד...
בשיעור ספרות חולמת שאתה הנסיך בראש המגדל...
בשיעור אנגלית חושבת עליך בשפה זרה...
בשיעור הסטוריה מדמיינת אותך ואותי נזכרים בהכל...
בשיעור חינוך גופני רוצה לרוץ עד אליך...
בשיעור גיאוגרפיה מחפשת אותך על המפה...
בשיעור צרפתית חושבת על הנשיקות המדהימות שיכולות להיות לנו...
בשיעור לשון מדמיינת את הלשונות שלנו מתחברות...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
איתך זה גן עדן,ובלעדייך זה גיהנום!
איתך זו הפסגה,ובלעדייך זה התהום!
איתך זה החיים,ובלעדייך אין לי לילה ויום!
איתך זו מציאות,ובלעדייך זה רק חלום!
ביום אתה אור השמש,
ובלילה אתה הכוכב...
רק אליך יש לי רגש
ורק אותך אני אוהב!!!
=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
אפילו שאת עצובה, מישהו עשוי להתאהב בחיוך שלך,
אולי את עוד סתם מישהי בעולם, אבל בשביל מישהו את כל העולם,
אל תילחמי ותסתבכי כדי שדברים יקרו!
הדברים הכי טובים פשוט קורים בלי שאת מצפה להם,
אין אדם שראוי לדמעותיך ומי שבאמת ראוי להם לעולם לא יגרום לך לבכות!
אם מישהו לא יאהב אותך כמו שאת רוצה אין זה אומר שאת לא נאהבת
על ידו בדרך שלו, אל תבכי שמשהו נגמר... תשמחי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
חבר פשוט אף פעם לא רואה אותך בוכה
חבר א מ י ת י תמיד מנגב לך את הדמעות
חבר פשוט תמיד חושב שהחברות נגמרת כשרבים
חבר א מ י ת י יודע שזאת לא חברות עד שיש מריבה
חבר פשוט שונא שאתה מתקשר כשהוא ישן
חבר א מ י ת י שואל למה לקח לך כל כך הרבה זמן להתקשר
חבר פשוט מצפה שתמיד תהיה שם בשבילו
חבר א מ י ת י מצפה להיות שם תמיד בשבילך
*******************************************************
הוא עומד מסתכל עליך
אינו רואה את הכאב בעיניך,
אינו מודע לרגשות השוכנים בליבך
לא קולט שהוא הגורם לכאבך,
לא רוצה להבין שאותו את אוהבת
מחכה מצפה לו ושוב מתאכזבת,
הוא אותך לא אוהב
וגורם לך רק כאב,
אך את אינך יכולה להפסיק
כמו מכורה ממשיכה למרות ש-לך זה מזיק,
הוא מקסים מושך ומתוק
כל כך קרוב אך באותו הזמן גם כל כך רחוק,
את יודעת שאין הרבה שתוכלי לעשות
אך האם תוכלי להפסיק לנסות...?!
===================================================
לבן אדם שאני ה-כ-י שונאת:
איני אוהבת אותך
אשקר אם אגיד
שאני רוצה אותך כתמיד
אני בטוחה
שהדבר לא היה לשווא
אני חשה בתוכי
שאתה לא שווה כלום
לא אוכל לעולם לומר
שאני מפתחת אהבה גדולה
כל פעם אני מרגישה יותר
שכבר ~*שכחתי*~ אותך
ולעולם לא אשתמש במשפט
-=-אני=-אוהבת=-אותך-=-
צר לי אך עלי להגיד ת'אמת
זה מ=א=ו=ח=ר מ=י=ד=י
עכשיו לקרוא מה0וף להתחלה
שורה שורה מלמטה למעלה
************************************
יש מישהו שאותו אני כל כך אוהבת
יש מישהו שעליו 24 שעות חושבת
יש מישהו שהוא כל כך מושלם
יש מישהו שהוא חשוב לי הכי בעולם
הבעיה שהוא לא מאמין לי הוא לא רוצה להבין שהוא הדבר הכי יפה שקרה לי בחיים
הוא חושב שאני משקרת שאני סתם אומרת...
אבל הוא לא מבין מה המשמעות שלו בשבילי
איך להסביר לך שאני אוהבת אותך? מתי תבין שזה רק אתה?
אני אוהבת אותך אתה לא מאמין? אני רוצה אותך מתי תבין?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
מתי תבין אתה המלאך שלי
ואין גם לא יהיה עוד מלבדך
מתי תראה לי את החיוך שלך
שרק אתמול שלט בעולמך
את העולם על כף ידך תמיד אניח
ולא ארפה לרגע מליבך
שלך אהיה לעד אני מבטיחה
הסיר כל דמעה שבעינך
חכה עוד רגע אל יפלו פניך
ואל תסגור ליבך עליי
כי על אוצר כמוך לא אוותר לעולם
עדיין שבה אל תוך ליבי תקווה
שיום יבוא ואתה עוד תסלח
אבל לא תמה בתוך ראשי
המחשבה שבינתיים תשכח
את העולם על כף ידך תמיד אניח
ולא ארפה לרגע מליבך
שלך אהיה לעד אני מבטיחה
אתה יודע למה אני כל כך אוהבת אותך?
אני אוהבת אותך כי אתה מלאך כי אלוהים אותך אליי שלח...
כי אתה ילד מהמם...
כי כשקר לי אתה מחמם...
כי יש לך אופי של נשמה...
כי כשלי כואב ממך באה הנחמה...
כי כשלי עצוב אותי אתה מצחיק...
כי אתה האחד שלי...
הנשמה שלי...
ובעיקר אני אוהבת אותך כי אתה פשוט אתה!!!
___________________________________________________________
היית לי כל העולם,
רציתי להראות לך מהי אהבה,
עכשיו אתה בדיוק כמו כולם,
אך לא אכחיש שישנם רגעים שאני זקוקה לך.
יש רגעים,
שאני מתגעגעת אלייך,
שאתה לא כמו האחרים,
חושקת להיות מחובקת שוב בין זרועותייך.
יכול להיות שלעולם לא יהיה אדם אחר
שאוכל להעניק לו כזאת אהבה,
הבטחתי לעצמי שעלייך לא אוותר
אבל אני לא יכולה.
המעטתי בערכי
נתתי עוד ועוד מעצמי
זקוקה למרחק כדי לשוב לעצמי
אני חייבת, בשבילי,חייבת זאת לליבי
את הזמן שעובר לא אוכל לעצור
מקווה שאתה אליי תחזור
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
כל האהבה שהייתה לי נעלמה
הבנתי שאתה טיפש שלא שווה דמעה
לא רוצה לשמוע ממך כלום, גם לא מילה
כל מה שהיה בינינו זאת שטות אחת גדולה
יום יבוא ואתה תקלוט בדיוק מה עשית
לא יודעת אם תבין בכלל איפה טעית
אז תנסה למצוא אותי..אבל אני לא אטעה שוב
ואם בא לך אתה מוזמן לחפש אותי בסיבוב
רק שתהיה בעניינים אתה לא משהו מיוחד
כי יש עוד אלף כמוך וכמוני יש רק א ח ת ! ! !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
לא תמיד הדברים מסתדרים
לא תמיד מתאהבים באנשים הנכונים
לא תמיד הדמעה מלוחה
אך בכל זאת את הדף מרטיבה
לפעמים הדמעה מתוקה
וכשזה קורה מיד מצב הרוח משתנה
פתאום מרגשים יותר מאושרים
פתאום רואים את החיוך על הפנים
את הסומק על הלחיים
ואת הניצוץ בעניים
פתאום שהעולם ממש ורוד
וכל מה שנשאר זה רק לאהוב
לאהוב את האדם שבישלך הוא נועד
וככה לחיות יחד לעולמי עד.
-----------------------------------
בחדר יושבת
על אהבה חושבת
מהי אהבה?
האם יש תקווה?
אהבה היא האור בעיניים...
אהבה היא חיוך על השפתיים...
אהבה היא לחיות בסרט
אהבה אמיתית לעולם לא עוברת...
ואם בכלל אין אהבה?
ואם אהבה היא סתם אשליה..?
ואני עדיין
עוצמת עיניים
בחדר יושבת
על אהבה חושבת...
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
אהבה זה לחשוב וגם להתחשב
אהבה זה להתרחק וגם וגם להתקרב
אהבה זה לשכוח וגם להיזכר
אהבה זה לסלוח וגם להצטער
אהבה זה להחצין וגם להפנים
אהבה זה לנשום וגם להנשים
אהבה זה להיות אמין וגם לסמוך
אהבה זה להישען וגם לתמוך
אהבה זה לתת וגם לקחת
אהבה זה להרגיש וגם לגעת
אהבה זה לחלום וגם להיות מציאותי
אהבה זה... להיות בטוחה שאתה שלי
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
אתה לא איתי 2000-8-10
אתה והיא,בשבילי זה כואב
היא, רק היא אצלך בלב
בי פגעת מול חבריי
ואני כמו טיפשה לא אמרתי די
בלעדיך חיי לא שווים דבר
אתה זה המרכז,אתה זה העיקר
לי בשבילך יש הרבה אהבה
אבל בשביל הקשר בינינו-איבדתי תקווה
אהבה 2000-8-10
אהבה היא כמו נר-תמיד אפשר להדליק אחר
אהבה היא כמו פרח פורח-בהתחלה מתפתח ואחר כך נובל
אהבה היא כמו קסם בא והולך
אהבה היא כמו הרגשה-בהתחלה מעניין ואז חולף
אהבה היא התחלה אהבה היא סוף
אהבה היא עתיד שנראה קרוב
אהבה היא פרפרים אהבה היא התרגשות
האהבה היא נפלאה אבל אהבה זה לא פשוט
אביר חלומותיי 2000-8-10
אותך אני אוהבת
מופיע אצלי כל יום בחלום
עליך אני חושבת
בך אני צופה כך הזמן
אותך אוהבת וזה כואב
שירים כותבת עליך ביומן
כי אתה לא באמת כאן-
אתה בלב
אתה 2001-8-9
אותו אהבתי
אבל לא הצלחתי
איתו הייתי אבל כנראה טעיתי
ואז נכנסת אל חיי
ואני להם אמרתי ביי
חשבתי שהפעם זה שונה
שעכשיו כל אחד יראה
שאמנם בלי להודיע
גם תורי הגיע
אבל כנראה שהזמן
לא יגיע לעולם
ולנצח אשאר-לבד ולא יותר
איפה אתה 2001-8-27
איפה אתה?
אני לא יודעת
איפה אתה?
אני מתגעגעת
צליל קולך נשכח אט אט
ואני שוב נשארת בדד
מה אתה עושה?
על מה אתה חושב?
אתה אולי לא רואה
אבל לי זה כואב
לבי שייך בלבד לך
אך זהה זה הדבר אצלך?
איפה אתה?
אני לא יודעת
איפה אתה?
אני מתגעגעת
היה טוב וטוב שהיה 2001-9-3
היה טוב וטוב שהיה
חיבוק גדול או סתם נשיקה
כשאני איתך אני בטוחה
כשאני לבד אני בוכה
הזמן מהר אבר
ואתה החלטת-נגמר
בלב תתפוס פינה לעד
אבל שוב אני לבד
היה טוב וטוב שהיה
חיבוק גדול או סתם נשיקה
כן או לא 2001-10-10
אני אוהבת אתה אוהב
ביחד לא-ביחד כואב
אהבנו חלקנו הלכת
אהבנו התחלקנו עזבת
אתה לשם אני לכאן
משני צידי הקשת בענן
לא או כן כן או לא
כל אחד עכשיו עם עצמו
אין ביחד יש לחוד
הייה שלום חבר אבוד
בי תתפוס תמיד מקום
זיכרון מתוק או אולי חלום
כן או לא לא או כן
בשם האהבה,לנצח-אמן
חשבתי ש... 2002-1-5
אני בוכה
לך לא אכפת
אני בוכה
אתה מתרחק-לאט
חשבתי שאתה אחר
שיותר אני לא אבכה
אבל מסתבר שבסוף
בי אתה מכה
ברגש לא שולטים
הלילה יורד עלי
אני סופרת כוכבים
ואתה אי שם שוב בלעדי
אני שוב בוכה
לך לא אכפת
אני בוכה
אתה מתרחק-כרגיל לאט
הזמן 2002-1-5
הזמן חולף
הזמן עובר
היה כיף
איתך חבר
בתוכי אתה תופס מקום
אזכור אותך תמיד
עליך האחד כל חיי אחלום
על זה כל אחד יעיד
אתה מסתיר אתה שותק
מעמיד פנים שהכל בסדר
אבל ממני מתחמק
אך זה לא כך איי שם בסתר
הזמן חולף
הזמן עובר
היה כיף
איתך חבר
שאלה 2002-4-10
יושבת חולמת
חושבת מארגנת
עוד מחשבה עוד זיכרון
אני חושבת עליך המון
כועסת אוהבת-לא יודעת
חוץ מזה שאני מתגעגעת
בזמן חולף עובר
טס לו וממהר
שואלת אני מחכה לתשובות
אבל בראש נשארות רק השאלות
איפה איך כמה ומדוע
אהבה כעס וגעגוע
הלב
הלב נותן את כל כולו
ללב יש רגש משלו
פעם דופק הוא בחוזקה
ופעם מחסיר עוד פעימה
אתה בלב עכשיו שוב שולט
גורם לדם בחזקה להתפשט
כשאתה לא איתי הלב מתאכזב
וברגע זה הלב כואב
+++++++++++++++++++++++++++++++
למה חצי לב לא יכול להיות שלם?
למה מה שהאחד מרגיש השני לא תואם?
למה באהבה הרגשות חזקים?
ולמה בסוף תמיד מכאיבים?
למה כשמנסים לשכוח הזכרונות תמיד נשארים?
למה כשמנסים לברוח לא מצליחים?
למה העבר נראה תמיד קרוב?
ולמה הרע לא יכול להיות טוב?
למה מה שבחלום לא יכול להיות אמיתי למה אתה לא איתי???
**************************************************************
את חיה בבועה
תמיד היו אומרים לי,
את חיה בבועה
בועה אחת גדולה,
בועה של תמימות
של יופי, של שמחה.
אותה בועה
שהגנה עליי מכל מכאוב,
אותה בועה אינה עוד.
כל צבעי הקשת
שהשתקפו בה,
הפכו שחורים
כל כך שחורים ואפלים.
אני, אני כבר לא אותה אחת,
אותה אחת, מלאת חיים
עם חיוך תמידי על הפנים.
אני כל כך רוצה את הבועה,
שתשוב ותגן עליי,
כי אתה כבר לא מגן...
אתה שאת ליבי פוצע ושובר,
תחזיר לי את אותה תמימות
שלי לקחת...
תחזיר לי את האמונה,
את התקווה, את הרצון לחייך,
לצחוק, בדיוק כמו פעם.
פעם... לפני שנכנסת לחיי,
הכל היה כל כך פשוט,
כל כך שונה.
עכשיו, עכשיו אני מרגישה
כל כך הרבה בפנים.
אני עומדת בתוך חלל נטוש
מסביבי כל כך הרבה חצים
מכוונים לליבי, אחד פוגע, ואחריו עוד ועוד...
רגליי רועדות,
הכל פתאום נעשה שחור,
לא יכולה לחשוב יותר מידי
הלב כואב... כל כך פצוע
גופי רועד, עיניי נעצמות...
אני קורסת אי שם בתוך עצמי,
ואתה, אתה כנראה לא יודע...
אני..., אני כבר לא אותה ילדה,
אותה ילדה שהכרת,
ספק אם איי פעם אהיה.
הצחוק הפך כולו לבכי,
בכי תמידי שזורם ללא הפסק.
איך סוגרים את הברז?
אני..., אני כבר לא יודעת...
רוצה אותך שתגן עליי
בדיוק כמו אותה בועה.
***********************
השעה מאוחרת ואני שוב ערה,
להירדם כרגיל איני יכולה,
ראשי לא מפסיק ממחשבות, עלייך
מעניין אם גם אני כמו פעם במחשבותייך,
לפני שהתעוררתי מהחלום בלילה, בדמעות
חלמתי את החלום הכי מתוק שיכול להיות,
בחלום הופעת אתה כולך, בלבן
כמו שאתה, מלאך כמובן...
לא אמרת מילה רק הסתכלת בעיניי,
שתקת, והחזרת בשתיי ידי
ופתאום בלי התראה,
נתת לי נשיקה,
ואלוהים רק יודע כמה, רציתי אותה
וגם כעת שאני כבר ערה...
עדיין נמצא על שפתיי טעמה,
למרות, שהיא לא באמת התקיימה
אני בכל זאת מרגישה את שפתיו, את המשיכה...
אך עדיין, לא התייבשו הדמעות
כי אני מודעת לעובדה, שזה תמיד ישאר בחלומות...
===================================================
לקח לי זמן להבין את הטעות
הייתי בשבילך בובה קטנה על חוט
רציתי שהכל יהיה טוב מההתחלה
כשעברת לידי לא הצלחתי להוציא מילה
ביזבזתי זמן יקר בדמעות ובכאב
ניסיתי לשווא למחוק את הרגש מהלב
אבל סופסוף חזרתי לעולם האמיתי
למה לי לרדוף אחרי אחד שלא שווה אותי?
אתה ריק מבחוץ ועוד יותר ריק מבפנים
אתה סתם ילד קטן שמספר סיפורים
לא מבינה למה כאב לי ולמה אהבתי אותך
אבל בעצם מה איכפת לי...?ההפסד כולו שלך...
===================================================
רדפתי אחרייך כמו משוגעת
ידעתי שתמיד אני זו שנפגעת
אבל הלב שלי רצה אך ורק אותך
הייתי מוכנה לתת הכל רק בשבילך
מה לעשות אתה טיפוס שמשחק קצת בבנות
אתה מחפש רק ריגושים, לא אהבות
אך יום יבוא ומישהי תשבור לך את הלב
ואז אולי תתחיל לקלוט עד כמה זה כואב....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
התאהבתי בך בגלל כמה דברים
העיניים היפות עם המבט המתוק
שפתיים מושלמות עם החיוך המתוק
התאהבתי בך בגלל הצורה בה הלכת
התאהבתי במילים אליי שלחת
התאהבתי בחיצוניות המושלמת שלך...
כשנפגעתי הבנתי שזאת בעצם לא הייתה אהבה
עכשיו מה שאני מרגישה זו היא רק אכזבה
ומאז הבנתי והתחלתי להפנים-
לא כל מה שיפה בחוץ יפה בפנים!
"""""""""""""""""""""""""""""""
למה בלילה זולגות לי דמעות?
למה בא לי לבכות?
אולי מהחושך אולי מהפחד
אולי בגלל שאנחנו לא ביחד?
..............................
כשאני צועקת לך..
אתה מתעלם!
כשאני קוראת בשמך...
אתה משחק אותה חולם!
כשני מתקרבת אלייך...
אתה עושה את עצמך לא רואה...
וכשאני מתרחקת ממך...
פתאום אותי אתה רוצה!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
כשאתה מתקרב, ליבי דופק בעוצמה כמעט בלתי אפשרית,
בעינייך בקושי מסוגלת להביט...
מרגישה שאני יכולה לעשות הכל כשאתה לצידי,
אני אעשה הכל כדי שתאהב אותי...
=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
לא משנה מה תגיד לי,
אני אדע שאתה לא אוהב אותי,
ולא משנה כמה אני מכחישה...
אני אהבתי, אוהבת ותמיד אוהב רק אותך!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
שאני מסתכלת לך בעיניים הלב שלי נמס
פנייך כה תמימות והמבט שלך הורס
עינייך הם כמו חלון למקום קסום ורחוק
והניצוץ שבהם מעורר בי זיכרון מתוק
אור השמש השוקעת משתקף על עינייך
ושלוש מילים רכות משתחררות מבין שפתייך..
"אני אוהב אותך" אתה לוחש לי בשקט
מתקרב אלי ואותי מנשק
עכשיו אני יודעת ומבינה
שהזוהר בעינייך הוא בעצם... אהבה!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
לא כדאי להתאהב כי בסוף כולם בוכים :(
לא כדאי להתאהב כי בסוף מתאכזבים :(
אל תאמינו לשקרים שלכם הם מספרים
אהבה קיימת רק בסיפורים!!!!
לצחוק -> זה להסתכן שיחשבו שאתה -שוטה-
לבכות -> זה להסתכן שישחבו שאתה -רגשן-
לאהוב ->זה להסתכן שאולי לא יחזירו לך -אה2ה-
לגלות -> זה להסתכן במע!ר2ות -רגשות-
לבטא ->רעיונות בפני קהל,זה להסתכן -מלאבד- אותם
לחיות -> זה להסתכן -בלמוות-
לקוות -> זה להסתכן -בייאוש-
---- לנסות -> זה להסתכן -בכישלון- ----
אנשים תנסו הכל בחיים אחרת אתם לא תוכלו לדעת מה הפסדתם!
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
איך לומר לך אני אוהבת אותך?
אולי אבטא זאת ברגשות...
אולי אבלה איתך כמה שעות...
אולי אשלח לך מכתב ובו יהיה כתוב שאותך תמיד אוהב...
אולי אביא לך פרח קטן הישר מן הגן...
ואולי אגיד לך בכמה שפות...
איי לאב יו~באנגלית
או טה אמו~בספרדית
או אני אוהת אותך בעברית!!!
כי אני פשוט לא יודעת איך לומר לך זאת אך תדע שאני אוהבת אותך בכל זאת!!!
+---------+-------------+-----------------+---------------+--------------+
sex:
Sex is like Nokia- connecting people
Like Nike-just do it
Like Pepsi- ask for more
Like Coca Cola- enjoy it
Like Samsong- that's the way I like it
Like you- to good to be true
/////////////////////////////////////////////
מה אתה עושה לי!?!
עוד דימעה גדולה, וזו עוד אחת פחות בשבילך,
צא לי מהראש משחק לי בכל הפנטזיות והרגשות,
יושב בחדר המרכזי ולוחץ על הכפתורים,
שוב ושוב אתה עושה לי את זה.
מבלגן את המגירות, ועוד הפעם בגללך אני בוכה,
אתה מבזבז לי את הדמעות,
אתה לא מבין מה אתה עושה לי,
אתה לא מודע למעשיך ולכוחך,
מה אתה מפסיד?
על זה אתה לא חושב...
אני מנסה להתחמק מהמבט הטורף שלך
כדי שלא תפעיל שוב את האזעקה במוחי,
אני מנסה להמנע ממגע ידך ומהחיוך הזוהר והכובש,
אבל אני לא יכולה.
נימאס לי ליראות את החיוך שלך ולדעת זה רחוק,
שאני שוב טועה.
אתה לא אוהב אותי ובטח לא כמו שאני אוהבת אותך!
אתה סתם מבזבז לי את הדמעות,
וזה כל מה שאתה עושה לי!!!
\\\
במקום רחוק וקטן
הייתה ילדה מהממת
את כל העולם הייתה מסובבת
הקנאים עלייה הוציאו שמועות
אך הם קיבלו על זה מכות כואבות
לילה אחד הגיע נסיך
הוא הבטיח לה הרים וגבעות
הוא לקח אותה איתו לארץ האגדות
אך הוא בגד בה והיא לא יכלה עוד
היא נשברה, כל גופה רעד
מילדה רגילה הפך ליבה-ברד
היא קפאה כמו קרח ושקעה למצולות
היא הפכה למלכה של עולם הדמעות
ולכן כל דמעה שלכם חשובה
תחשבו על הילדה שכך נפגעה
תשמרו על ליבכם אל תמהרו להתמסר
כי לא כל נסיך-הוא בעצם חבר
ולא כל חבר ישאר נאמן
.............................................
יודעת אני שבסופו של דבר
הכל ייגמר אך עוד כלום לא נגמר
כמו קודם אני אותך עוד אוהבת
כמו קודם אני עוד עליך חולמת
מקווה שהכל ייגמר
מקווה שכלום לא יישאר
רק זיכרונות מתוקים רוצה לשמור
אך הכל הלך, הלך עם האור
הלך הכל כשהלכת אתה
הלך הכל כשהלכת איתה
יודעת אני שבסופו של דבר
הכל ייגמר אך עוד כלום לא נגמר....
בחדרך את יושבת, ועליו את חושבת
וכולם אומרים לך:
"ילדה, את מאוהבת!"
אבל את מתעלמת.
אולי כדאי שתקשיבי להם,
אולי כדאי שתתייחסי,
אולי הם צודקים, חשבת על זה?
אולי, את באמת מאוהבת....
אם את אוהבת אותו תשחררי אותו.
אם הוא יחזור, הוא שלך
ואם הוא לא
אז הוא מעולם לא היה שלך...
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מתגעגעת-לאותם הימים
וללילות החמים
מתגעגעת-לנשמה שלך
ולחיבוק מימך
מתגעגעת-לשפתיך החמות
ולנשיקות המתוקות
מתגעגעת מתגעגעת מתגעגעת
אין מילים חוץ מגעגועים
אז בוא נחזור להיות ביחד
כי בילעדיך יש לי פחד
אז בוא נחזור לעולמים
ולא ניפרד כל החיים
______________________________
כל פעם שאזכר בך אסמיק
עליך לחשוב לא אפסיק
אולי איזה פעם תעבור ועליי תסתכל
ולא תעבור כאילו אני איזה צל
בבנות אחרות אתה נוגע
ובי אתה רק פוגע
לא אוכל לספוג עוד אכזבה
ולעולם לא אדע מה זאת אהבה
____________________________________
מביטה בחלון ורואה טיפות
שמזכירות לי בדיוק מה עשינו באותם הכיתות
כל טיפה מזכירה לי אותך
ובמיוחד איך רצנו בגשם ליד ביתך
הטיפה הראשונה שזלגה היתה
בדיוק ברגע הנשיקה
איך אהבנו באותם הימים
שלא רצינו להיפרד לעולמים
טיפת הפרידה היא היתה השנייה
שאותה לא אשכך אפילו לשניה
******************************************
Your lips speak soft sweetness
Your touch a cool caress
I am lost in your magic
My heart beats within your chest
I think of you each morning
And dream of you each night
I think of your arms being around me
And cannot express my delight
Never have I fallen
But I am quickly on my way
You hold a heart in your hands
That has never before been given away
******************************************
אהבה היא ההרגשה הכי שווה
אהבה היא כמו מחלה
אהבה היא מה שאני מרגישה
כששנינו שוכבים מחובקים במיטה
אהבה זה כמו חיוך
אהבה זה כמו שיר
אהבה זה הרגש הכי נדיר
אהבה מחזיקה אותנו חיים
בעצם אהבה היא כמו מים.
אני אוהבת אותך בכל ליבי
בכל גופי ובכל נשמתי
אני אוהבת את הדרך שאותך אני ממשיכה לאהוב
כמו אהבה שאין לה סוף
אז תזכור.. כשהעיניים שלנו נפגשות
אני אוהבת אותך יותר מכל האהבות
ואני גאה בעצמי שאתה בתוך ליבי
כבר מההתחלה ... שאתה איתי
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
I love you so deeply,
I love you so much,
I love the sound of your voice
And the way that we touch.
I love your warm smile
And your kind, thoughtful way,
The joy that you bring
To my life every day.
I love you today
As I have from the start,
And I'll love you forever
With all of my heart.
-----------------------------------------
My love is like an ocean
It goes down so deep
My love is like a rose
Whose beauty you want to keep.
My love is like a river
That will never end
My love is like a dove
With a beautiful message to send.
My love is like a song
That goes on and on forever
My love is like a prisoner
It's to you that I surrender.
======================================
I miss you a lot
But you don't believe
I love you the most
But you don't believe
I tell you your lost
But you think it's good for both.
I can’t sleep if you don't talk with me
I can’t eat if you don't come to me
I can’t stop to cry if you don't be with me
I don’t know how it's could be?
Were you here I'm happy
Were you not I sad
But you want me, only in the bed!
When I think of you I smile
When I fight with you I cry
If you with me I feel love
If you with some girls else
My heart is falling apart.
My love don't cost a thing
How deep is your love?
Maybe I want this…
And this…
And this…
But the most important thing I want
Is your Kiss!
מספרים שפעם אחת, במקום כלשהו על פני האדמה, התאספו כל הרגשות והתכונות האישיות של האדם.
היה להם קצת משעמם ולכן השיגעון הציע: "בואו נשחק מחבואים!".
הסקרנות הרימה גבה ומכיוון שלא ידעה להתאפק שאלה: "מחבואים? איך משחקים את המשחק הזה?" השיגעון הסביר: " אני אכסה את העיניים ואספור עד מיליון, אתם תתחבאו וכאשר אגמור לספור, אחפש אתכם".
ההתלהבות רקדה עם האופוריה, השמחה קפצה כל כך גבוה שזה שכנע אפילו את הספק וגם את האדישות.אך לא כולם הסכימו להשתתף: האמת העדיפה שלא להסתתר, שהרי בסופו של דבר תמיד מוצאים אותה, הגאווה אמרה שזה משחק מטופש אך מה שכנראה הפריע לה באמת היה שזה לא היה רעיון שלה.
אחת...שתיים...שלוש... החל לספור השיגעון.
הראשונה שהסתתרה הייתה העצלנות- היא הסתתרה מתחת לאבן הראשונה שמצאה בדרכה, הקנאה הסתתרה מאחורי צל ההצלחה, אשר במאמצים אדירים מצאה מקום בצמרת העץ הכי גבוה. הנדיבות כמעט ולא יכלה להסתתר מכיוון של מקום נראה לה נפלא בשביל אחת מחברותיה ולכן ויתרה עליו. "חור בגזע עץ? מושלם בשביל הצניעות! מאחורי כנפי פרפר? מושלם בשביל הביישנות!". וכך הלאה, בסוף מצאה מקום מתאים בקרן שמש קטנה. התשוקה הסתתרה בתוך הר געש והאהבה בתוך שיח שושנים.
"מיליון!" סיים לספור השיגעון והחל בחיפושיו.
ראשונה נמצאה העצלנות- רק שלושה צעדים משם.
אח"כ מצא את הספק יושב על הגדר יושב על גדר ועדיין לא יודע להחליט היכן להסתתר.
אח"כ שמעו את התשוקה מרעידה הר געש.
פתאום הופיעה הקנאה וכך נמצאה גם ההצלחה.
רק האהבה לא הופיעה בשום מקום.
השיגעון חיפש מתחת לכל אבן, מאחורי כל עץ, בפסגות ההרים... וכשעמד להתייאש ראה שיח שושנים והחל לחפש בין ענפיו, פתאום נשמעה צעקת כאב: הקוצים פצעו את האהבה בעיניה. השיגעון לא ידע מה לעשות בכדי להתנצל: בכה, התחנן ואפילו הבטיח להתלוות אליה לכל מקום...
ומאז אותו יום- האהבה עיוורת והשיגעון מלווה אותה!
****************************************************************************
בשיעור תנ"ך מתפללת לזה שנהיה ביחד...
בשיעור ספרות חולמת שאתה הנסיך בראש המגדל...
בשיעור אנגלית חושבת עליך בשפה זרה...
בשיעור הסטוריה מדמיינת אותך ואותי נזכרים בהכל...
בשיעור חינוך גופני רוצה לרוץ עד אליך...
בשיעור גיאוגרפיה מחפשת אותך על המפה...
בשיעור צרפתית חושבת על הנשיקות המדהימות שיכולות להיות לנו...
בשיעור לשון מדמיינת את הלשונות שלנו מתחברות...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
איתך זה גן עדן,ובלעדייך זה גיהנום!
איתך זו הפסגה,ובלעדייך זה התהום!
איתך זה החיים,ובלעדייך אין לי לילה ויום!
איתך זו מציאות,ובלעדייך זה רק חלום!
ביום אתה אור השמש,
ובלילה אתה הכוכב...
רק אליך יש לי רגש
ורק אותך אני אוהב!!!
=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
אפילו שאת עצובה, מישהו עשוי להתאהב בחיוך שלך,
אולי את עוד סתם מישהי בעולם, אבל בשביל מישהו את כל העולם,
אל תילחמי ותסתבכי כדי שדברים יקרו!
הדברים הכי טובים פשוט קורים בלי שאת מצפה להם,
אין אדם שראוי לדמעותיך ומי שבאמת ראוי להם לעולם לא יגרום לך לבכות!
אם מישהו לא יאהב אותך כמו שאת רוצה אין זה אומר שאת לא נאהבת
על ידו בדרך שלו, אל תבכי שמשהו נגמר... תשמחי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
חבר פשוט אף פעם לא רואה אותך בוכה
חבר א מ י ת י תמיד מנגב לך את הדמעות
חבר פשוט תמיד חושב שהחברות נגמרת כשרבים
חבר א מ י ת י יודע שזאת לא חברות עד שיש מריבה
חבר פשוט שונא שאתה מתקשר כשהוא ישן
חבר א מ י ת י שואל למה לקח לך כל כך הרבה זמן להתקשר
חבר פשוט מצפה שתמיד תהיה שם בשבילו
חבר א מ י ת י מצפה להיות שם תמיד בשבילך
*******************************************************
הוא עומד מסתכל עליך
אינו רואה את הכאב בעיניך,
אינו מודע לרגשות השוכנים בליבך
לא קולט שהוא הגורם לכאבך,
לא רוצה להבין שאותו את אוהבת
מחכה מצפה לו ושוב מתאכזבת,
הוא אותך לא אוהב
וגורם לך רק כאב,
אך את אינך יכולה להפסיק
כמו מכורה ממשיכה למרות ש-לך זה מזיק,
הוא מקסים מושך ומתוק
כל כך קרוב אך באותו הזמן גם כל כך רחוק,
את יודעת שאין הרבה שתוכלי לעשות
אך האם תוכלי להפסיק לנסות...?!
===================================================
לבן אדם שאני ה-כ-י שונאת:
איני אוהבת אותך
אשקר אם אגיד
שאני רוצה אותך כתמיד
אני בטוחה
שהדבר לא היה לשווא
אני חשה בתוכי
שאתה לא שווה כלום
לא אוכל לעולם לומר
שאני מפתחת אהבה גדולה
כל פעם אני מרגישה יותר
שכבר ~*שכחתי*~ אותך
ולעולם לא אשתמש במשפט
-=-אני=-אוהבת=-אותך-=-
צר לי אך עלי להגיד ת'אמת
זה מ=א=ו=ח=ר מ=י=ד=י
עכשיו לקרוא מה0וף להתחלה
שורה שורה מלמטה למעלה
************************************
יש מישהו שאותו אני כל כך אוהבת
יש מישהו שעליו 24 שעות חושבת
יש מישהו שהוא כל כך מושלם
יש מישהו שהוא חשוב לי הכי בעולם
הבעיה שהוא לא מאמין לי הוא לא רוצה להבין שהוא הדבר הכי יפה שקרה לי בחיים
הוא חושב שאני משקרת שאני סתם אומרת...
אבל הוא לא מבין מה המשמעות שלו בשבילי
איך להסביר לך שאני אוהבת אותך? מתי תבין שזה רק אתה?
אני אוהבת אותך אתה לא מאמין? אני רוצה אותך מתי תבין?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
מתי תבין אתה המלאך שלי
ואין גם לא יהיה עוד מלבדך
מתי תראה לי את החיוך שלך
שרק אתמול שלט בעולמך
את העולם על כף ידך תמיד אניח
ולא ארפה לרגע מליבך
שלך אהיה לעד אני מבטיחה
הסיר כל דמעה שבעינך
חכה עוד רגע אל יפלו פניך
ואל תסגור ליבך עליי
כי על אוצר כמוך לא אוותר לעולם
עדיין שבה אל תוך ליבי תקווה
שיום יבוא ואתה עוד תסלח
אבל לא תמה בתוך ראשי
המחשבה שבינתיים תשכח
את העולם על כף ידך תמיד אניח
ולא ארפה לרגע מליבך
שלך אהיה לעד אני מבטיחה
אתה יודע למה אני כל כך אוהבת אותך?
אני אוהבת אותך כי אתה מלאך כי אלוהים אותך אליי שלח...
כי אתה ילד מהמם...
כי כשקר לי אתה מחמם...
כי יש לך אופי של נשמה...
כי כשלי כואב ממך באה הנחמה...
כי כשלי עצוב אותי אתה מצחיק...
כי אתה האחד שלי...
הנשמה שלי...
ובעיקר אני אוהבת אותך כי אתה פשוט אתה!!!
___________________________________________________________
היית לי כל העולם,
רציתי להראות לך מהי אהבה,
עכשיו אתה בדיוק כמו כולם,
אך לא אכחיש שישנם רגעים שאני זקוקה לך.
יש רגעים,
שאני מתגעגעת אלייך,
שאתה לא כמו האחרים,
חושקת להיות מחובקת שוב בין זרועותייך.
יכול להיות שלעולם לא יהיה אדם אחר
שאוכל להעניק לו כזאת אהבה,
הבטחתי לעצמי שעלייך לא אוותר
אבל אני לא יכולה.
המעטתי בערכי
נתתי עוד ועוד מעצמי
זקוקה למרחק כדי לשוב לעצמי
אני חייבת, בשבילי,חייבת זאת לליבי
את הזמן שעובר לא אוכל לעצור
מקווה שאתה אליי תחזור
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
כל האהבה שהייתה לי נעלמה
הבנתי שאתה טיפש שלא שווה דמעה
לא רוצה לשמוע ממך כלום, גם לא מילה
כל מה שהיה בינינו זאת שטות אחת גדולה
יום יבוא ואתה תקלוט בדיוק מה עשית
לא יודעת אם תבין בכלל איפה טעית
אז תנסה למצוא אותי..אבל אני לא אטעה שוב
ואם בא לך אתה מוזמן לחפש אותי בסיבוב
רק שתהיה בעניינים אתה לא משהו מיוחד
כי יש עוד אלף כמוך וכמוני יש רק א ח ת ! ! !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
לא תמיד הדברים מסתדרים
לא תמיד מתאהבים באנשים הנכונים
לא תמיד הדמעה מלוחה
אך בכל זאת את הדף מרטיבה
לפעמים הדמעה מתוקה
וכשזה קורה מיד מצב הרוח משתנה
פתאום מרגשים יותר מאושרים
פתאום רואים את החיוך על הפנים
את הסומק על הלחיים
ואת הניצוץ בעניים
פתאום שהעולם ממש ורוד
וכל מה שנשאר זה רק לאהוב
לאהוב את האדם שבישלך הוא נועד
וככה לחיות יחד לעולמי עד.
-----------------------------------
בחדר יושבת
על אהבה חושבת
מהי אהבה?
האם יש תקווה?
אהבה היא האור בעיניים...
אהבה היא חיוך על השפתיים...
אהבה היא לחיות בסרט
אהבה אמיתית לעולם לא עוברת...
ואם בכלל אין אהבה?
ואם אהבה היא סתם אשליה..?
ואני עדיין
עוצמת עיניים
בחדר יושבת
על אהבה חושבת...
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
אהבה זה לחשוב וגם להתחשב
אהבה זה להתרחק וגם וגם להתקרב
אהבה זה לשכוח וגם להיזכר
אהבה זה לסלוח וגם להצטער
אהבה זה להחצין וגם להפנים
אהבה זה לנשום וגם להנשים
אהבה זה להיות אמין וגם לסמוך
אהבה זה להישען וגם לתמוך
אהבה זה לתת וגם לקחת
אהבה זה להרגיש וגם לגעת
אהבה זה לחלום וגם להיות מציאותי
אהבה זה... להיות בטוחה שאתה שלי
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
אתה לא איתי 2000-8-10
אתה והיא,בשבילי זה כואב
היא, רק היא אצלך בלב
בי פגעת מול חבריי
ואני כמו טיפשה לא אמרתי די
בלעדיך חיי לא שווים דבר
אתה זה המרכז,אתה זה העיקר
לי בשבילך יש הרבה אהבה
אבל בשביל הקשר בינינו-איבדתי תקווה
אהבה 2000-8-10
אהבה היא כמו נר-תמיד אפשר להדליק אחר
אהבה היא כמו פרח פורח-בהתחלה מתפתח ואחר כך נובל
אהבה היא כמו קסם בא והולך
אהבה היא כמו הרגשה-בהתחלה מעניין ואז חולף
אהבה היא התחלה אהבה היא סוף
אהבה היא עתיד שנראה קרוב
אהבה היא פרפרים אהבה היא התרגשות
האהבה היא נפלאה אבל אהבה זה לא פשוט
אביר חלומותיי 2000-8-10
אותך אני אוהבת
מופיע אצלי כל יום בחלום
עליך אני חושבת
בך אני צופה כך הזמן
אותך אוהבת וזה כואב
שירים כותבת עליך ביומן
כי אתה לא באמת כאן-
אתה בלב
אתה 2001-8-9
אותו אהבתי
אבל לא הצלחתי
איתו הייתי אבל כנראה טעיתי
ואז נכנסת אל חיי
ואני להם אמרתי ביי
חשבתי שהפעם זה שונה
שעכשיו כל אחד יראה
שאמנם בלי להודיע
גם תורי הגיע
אבל כנראה שהזמן
לא יגיע לעולם
ולנצח אשאר-לבד ולא יותר
איפה אתה 2001-8-27
איפה אתה?
אני לא יודעת
איפה אתה?
אני מתגעגעת
צליל קולך נשכח אט אט
ואני שוב נשארת בדד
מה אתה עושה?
על מה אתה חושב?
אתה אולי לא רואה
אבל לי זה כואב
לבי שייך בלבד לך
אך זהה זה הדבר אצלך?
איפה אתה?
אני לא יודעת
איפה אתה?
אני מתגעגעת
היה טוב וטוב שהיה 2001-9-3
היה טוב וטוב שהיה
חיבוק גדול או סתם נשיקה
כשאני איתך אני בטוחה
כשאני לבד אני בוכה
הזמן מהר אבר
ואתה החלטת-נגמר
בלב תתפוס פינה לעד
אבל שוב אני לבד
היה טוב וטוב שהיה
חיבוק גדול או סתם נשיקה
כן או לא 2001-10-10
אני אוהבת אתה אוהב
ביחד לא-ביחד כואב
אהבנו חלקנו הלכת
אהבנו התחלקנו עזבת
אתה לשם אני לכאן
משני צידי הקשת בענן
לא או כן כן או לא
כל אחד עכשיו עם עצמו
אין ביחד יש לחוד
הייה שלום חבר אבוד
בי תתפוס תמיד מקום
זיכרון מתוק או אולי חלום
כן או לא לא או כן
בשם האהבה,לנצח-אמן
חשבתי ש... 2002-1-5
אני בוכה
לך לא אכפת
אני בוכה
אתה מתרחק-לאט
חשבתי שאתה אחר
שיותר אני לא אבכה
אבל מסתבר שבסוף
בי אתה מכה
ברגש לא שולטים
הלילה יורד עלי
אני סופרת כוכבים
ואתה אי שם שוב בלעדי
אני שוב בוכה
לך לא אכפת
אני בוכה
אתה מתרחק-כרגיל לאט
הזמן 2002-1-5
הזמן חולף
הזמן עובר
היה כיף
איתך חבר
בתוכי אתה תופס מקום
אזכור אותך תמיד
עליך האחד כל חיי אחלום
על זה כל אחד יעיד
אתה מסתיר אתה שותק
מעמיד פנים שהכל בסדר
אבל ממני מתחמק
אך זה לא כך איי שם בסתר
הזמן חולף
הזמן עובר
היה כיף
איתך חבר
שאלה 2002-4-10
יושבת חולמת
חושבת מארגנת
עוד מחשבה עוד זיכרון
אני חושבת עליך המון
כועסת אוהבת-לא יודעת
חוץ מזה שאני מתגעגעת
בזמן חולף עובר
טס לו וממהר
שואלת אני מחכה לתשובות
אבל בראש נשארות רק השאלות
איפה איך כמה ומדוע
אהבה כעס וגעגוע
הלב
הלב נותן את כל כולו
ללב יש רגש משלו
פעם דופק הוא בחוזקה
ופעם מחסיר עוד פעימה
אתה בלב עכשיו שוב שולט
גורם לדם בחזקה להתפשט
כשאתה לא איתי הלב מתאכזב
וברגע זה הלב כואב
+++++++++++++++++++++++++++++++
למה חצי לב לא יכול להיות שלם?
למה מה שהאחד מרגיש השני לא תואם?
למה באהבה הרגשות חזקים?
ולמה בסוף תמיד מכאיבים?
למה כשמנסים לשכוח הזכרונות תמיד נשארים?
למה כשמנסים לברוח לא מצליחים?
למה העבר נראה תמיד קרוב?
ולמה הרע לא יכול להיות טוב?
למה מה שבחלום לא יכול להיות אמיתי למה אתה לא איתי???
**************************************************************
את חיה בבועה
תמיד היו אומרים לי,
את חיה בבועה
בועה אחת גדולה,
בועה של תמימות
של יופי, של שמחה.
אותה בועה
שהגנה עליי מכל מכאוב,
אותה בועה אינה עוד.
כל צבעי הקשת
שהשתקפו בה,
הפכו שחורים
כל כך שחורים ואפלים.
אני, אני כבר לא אותה אחת,
אותה אחת, מלאת חיים
עם חיוך תמידי על הפנים.
אני כל כך רוצה את הבועה,
שתשוב ותגן עליי,
כי אתה כבר לא מגן...
אתה שאת ליבי פוצע ושובר,
תחזיר לי את אותה תמימות
שלי לקחת...
תחזיר לי את האמונה,
את התקווה, את הרצון לחייך,
לצחוק, בדיוק כמו פעם.
פעם... לפני שנכנסת לחיי,
הכל היה כל כך פשוט,
כל כך שונה.
עכשיו, עכשיו אני מרגישה
כל כך הרבה בפנים.
אני עומדת בתוך חלל נטוש
מסביבי כל כך הרבה חצים
מכוונים לליבי, אחד פוגע, ואחריו עוד ועוד...
רגליי רועדות,
הכל פתאום נעשה שחור,
לא יכולה לחשוב יותר מידי
הלב כואב... כל כך פצוע
גופי רועד, עיניי נעצמות...
אני קורסת אי שם בתוך עצמי,
ואתה, אתה כנראה לא יודע...
אני..., אני כבר לא אותה ילדה,
אותה ילדה שהכרת,
ספק אם איי פעם אהיה.
הצחוק הפך כולו לבכי,
בכי תמידי שזורם ללא הפסק.
איך סוגרים את הברז?
אני..., אני כבר לא יודעת...
רוצה אותך שתגן עליי
בדיוק כמו אותה בועה.
***********************
השעה מאוחרת ואני שוב ערה,
להירדם כרגיל איני יכולה,
ראשי לא מפסיק ממחשבות, עלייך
מעניין אם גם אני כמו פעם במחשבותייך,
לפני שהתעוררתי מהחלום בלילה, בדמעות
חלמתי את החלום הכי מתוק שיכול להיות,
בחלום הופעת אתה כולך, בלבן
כמו שאתה, מלאך כמובן...
לא אמרת מילה רק הסתכלת בעיניי,
שתקת, והחזרת בשתיי ידי
ופתאום בלי התראה,
נתת לי נשיקה,
ואלוהים רק יודע כמה, רציתי אותה
וגם כעת שאני כבר ערה...
עדיין נמצא על שפתיי טעמה,
למרות, שהיא לא באמת התקיימה
אני בכל זאת מרגישה את שפתיו, את המשיכה...
אך עדיין, לא התייבשו הדמעות
כי אני מודעת לעובדה, שזה תמיד ישאר בחלומות...
===================================================
לקח לי זמן להבין את הטעות
הייתי בשבילך בובה קטנה על חוט
רציתי שהכל יהיה טוב מההתחלה
כשעברת לידי לא הצלחתי להוציא מילה
ביזבזתי זמן יקר בדמעות ובכאב
ניסיתי לשווא למחוק את הרגש מהלב
אבל סופסוף חזרתי לעולם האמיתי
למה לי לרדוף אחרי אחד שלא שווה אותי?
אתה ריק מבחוץ ועוד יותר ריק מבפנים
אתה סתם ילד קטן שמספר סיפורים
לא מבינה למה כאב לי ולמה אהבתי אותך
אבל בעצם מה איכפת לי...?ההפסד כולו שלך...
===================================================
רדפתי אחרייך כמו משוגעת
ידעתי שתמיד אני זו שנפגעת
אבל הלב שלי רצה אך ורק אותך
הייתי מוכנה לתת הכל רק בשבילך
מה לעשות אתה טיפוס שמשחק קצת בבנות
אתה מחפש רק ריגושים, לא אהבות
אך יום יבוא ומישהי תשבור לך את הלב
ואז אולי תתחיל לקלוט עד כמה זה כואב....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
התאהבתי בך בגלל כמה דברים
העיניים היפות עם המבט המתוק
שפתיים מושלמות עם החיוך המתוק
התאהבתי בך בגלל הצורה בה הלכת
התאהבתי במילים אליי שלחת
התאהבתי בחיצוניות המושלמת שלך...
כשנפגעתי הבנתי שזאת בעצם לא הייתה אהבה
עכשיו מה שאני מרגישה זו היא רק אכזבה
ומאז הבנתי והתחלתי להפנים-
לא כל מה שיפה בחוץ יפה בפנים!
"""""""""""""""""""""""""""""""
למה בלילה זולגות לי דמעות?
למה בא לי לבכות?
אולי מהחושך אולי מהפחד
אולי בגלל שאנחנו לא ביחד?
..............................
כשאני צועקת לך..
אתה מתעלם!
כשאני קוראת בשמך...
אתה משחק אותה חולם!
כשני מתקרבת אלייך...
אתה עושה את עצמך לא רואה...
וכשאני מתרחקת ממך...
פתאום אותי אתה רוצה!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
כשאתה מתקרב, ליבי דופק בעוצמה כמעט בלתי אפשרית,
בעינייך בקושי מסוגלת להביט...
מרגישה שאני יכולה לעשות הכל כשאתה לצידי,
אני אעשה הכל כדי שתאהב אותי...
=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
לא משנה מה תגיד לי,
אני אדע שאתה לא אוהב אותי,
ולא משנה כמה אני מכחישה...
אני אהבתי, אוהבת ותמיד אוהב רק אותך!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
שאני מסתכלת לך בעיניים הלב שלי נמס
פנייך כה תמימות והמבט שלך הורס
עינייך הם כמו חלון למקום קסום ורחוק
והניצוץ שבהם מעורר בי זיכרון מתוק
אור השמש השוקעת משתקף על עינייך
ושלוש מילים רכות משתחררות מבין שפתייך..
"אני אוהב אותך" אתה לוחש לי בשקט
מתקרב אלי ואותי מנשק
עכשיו אני יודעת ומבינה
שהזוהר בעינייך הוא בעצם... אהבה!!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
לא כדאי להתאהב כי בסוף כולם בוכים :(
לא כדאי להתאהב כי בסוף מתאכזבים :(
אל תאמינו לשקרים שלכם הם מספרים
אהבה קיימת רק בסיפורים!!!!
לצחוק -> זה להסתכן שיחשבו שאתה -שוטה-
לבכות -> זה להסתכן שישחבו שאתה -רגשן-
לאהוב ->זה להסתכן שאולי לא יחזירו לך -אה2ה-
לגלות -> זה להסתכן במע!ר2ות -רגשות-
לבטא ->רעיונות בפני קהל,זה להסתכן -מלאבד- אותם
לחיות -> זה להסתכן -בלמוות-
לקוות -> זה להסתכן -בייאוש-
---- לנסות -> זה להסתכן -בכישלון- ----
אנשים תנסו הכל בחיים אחרת אתם לא תוכלו לדעת מה הפסדתם!
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
איך לומר לך אני אוהבת אותך?
אולי אבטא זאת ברגשות...
אולי אבלה איתך כמה שעות...
אולי אשלח לך מכתב ובו יהיה כתוב שאותך תמיד אוהב...
אולי אביא לך פרח קטן הישר מן הגן...
ואולי אגיד לך בכמה שפות...
איי לאב יו~באנגלית
או טה אמו~בספרדית
או אני אוהת אותך בעברית!!!
כי אני פשוט לא יודעת איך לומר לך זאת אך תדע שאני אוהבת אותך בכל זאת!!!
+---------+-------------+-----------------+---------------+--------------+
sex:
Sex is like Nokia- connecting people
Like Nike-just do it
Like Pepsi- ask for more
Like Coca Cola- enjoy it
Like Samsong- that's the way I like it
Like you- to good to be true
/////////////////////////////////////////////
מה אתה עושה לי!?!
עוד דימעה גדולה, וזו עוד אחת פחות בשבילך,
צא לי מהראש משחק לי בכל הפנטזיות והרגשות,
יושב בחדר המרכזי ולוחץ על הכפתורים,
שוב ושוב אתה עושה לי את זה.
מבלגן את המגירות, ועוד הפעם בגללך אני בוכה,
אתה מבזבז לי את הדמעות,
אתה לא מבין מה אתה עושה לי,
אתה לא מודע למעשיך ולכוחך,
מה אתה מפסיד?
על זה אתה לא חושב...
אני מנסה להתחמק מהמבט הטורף שלך
כדי שלא תפעיל שוב את האזעקה במוחי,
אני מנסה להמנע ממגע ידך ומהחיוך הזוהר והכובש,
אבל אני לא יכולה.
נימאס לי ליראות את החיוך שלך ולדעת זה רחוק,
שאני שוב טועה.
אתה לא אוהב אותי ובטח לא כמו שאני אוהבת אותך!
אתה סתם מבזבז לי את הדמעות,
וזה כל מה שאתה עושה לי!!!
\\\
במקום רחוק וקטן
הייתה ילדה מהממת
את כל העולם הייתה מסובבת
הקנאים עלייה הוציאו שמועות
אך הם קיבלו על זה מכות כואבות
לילה אחד הגיע נסיך
הוא הבטיח לה הרים וגבעות
הוא לקח אותה איתו לארץ האגדות
אך הוא בגד בה והיא לא יכלה עוד
היא נשברה, כל גופה רעד
מילדה רגילה הפך ליבה-ברד
היא קפאה כמו קרח ושקעה למצולות
היא הפכה למלכה של עולם הדמעות
ולכן כל דמעה שלכם חשובה
תחשבו על הילדה שכך נפגעה
תשמרו על ליבכם אל תמהרו להתמסר
כי לא כל נסיך-הוא בעצם חבר
ולא כל חבר ישאר נאמן
.............................................
יודעת אני שבסופו של דבר
הכל ייגמר אך עוד כלום לא נגמר
כמו קודם אני אותך עוד אוהבת
כמו קודם אני עוד עליך חולמת
מקווה שהכל ייגמר
מקווה שכלום לא יישאר
רק זיכרונות מתוקים רוצה לשמור
אך הכל הלך, הלך עם האור
הלך הכל כשהלכת אתה
הלך הכל כשהלכת איתה
יודעת אני שבסופו של דבר
הכל ייגמר אך עוד כלום לא נגמר....
בחדרך את יושבת, ועליו את חושבת
וכולם אומרים לך:
"ילדה, את מאוהבת!"
אבל את מתעלמת.
אולי כדאי שתקשיבי להם,
אולי כדאי שתתייחסי,
אולי הם צודקים, חשבת על זה?
אולי, את באמת מאוהבת....
אם את אוהבת אותו תשחררי אותו.
אם הוא יחזור, הוא שלך
ואם הוא לא
אז הוא מעולם לא היה שלך...
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מתגעגעת-לאותם הימים
וללילות החמים
מתגעגעת-לנשמה שלך
ולחיבוק מימך
מתגעגעת-לשפתיך החמות
ולנשיקות המתוקות
מתגעגעת מתגעגעת מתגעגעת
אין מילים חוץ מגעגועים
אז בוא נחזור להיות ביחד
כי בילעדיך יש לי פחד
אז בוא נחזור לעולמים
ולא ניפרד כל החיים
______________________________
כל פעם שאזכר בך אסמיק
עליך לחשוב לא אפסיק
אולי איזה פעם תעבור ועליי תסתכל
ולא תעבור כאילו אני איזה צל
בבנות אחרות אתה נוגע
ובי אתה רק פוגע
לא אוכל לספוג עוד אכזבה
ולעולם לא אדע מה זאת אהבה
____________________________________
מביטה בחלון ורואה טיפות
שמזכירות לי בדיוק מה עשינו באותם הכיתות
כל טיפה מזכירה לי אותך
ובמיוחד איך רצנו בגשם ליד ביתך
הטיפה הראשונה שזלגה היתה
בדיוק ברגע הנשיקה
איך אהבנו באותם הימים
שלא רצינו להיפרד לעולמים
טיפת הפרידה היא היתה השנייה
שאותה לא אשכך אפילו לשניה
******************************************
Your lips speak soft sweetness
Your touch a cool caress
I am lost in your magic
My heart beats within your chest
I think of you each morning
And dream of you each night
I think of your arms being around me
And cannot express my delight
Never have I fallen
But I am quickly on my way
You hold a heart in your hands
That has never before been given away
******************************************
אהבה היא ההרגשה הכי שווה
אהבה היא כמו מחלה
אהבה היא מה שאני מרגישה
כששנינו שוכבים מחובקים במיטה
אהבה זה כמו חיוך
אהבה זה כמו שיר
אהבה זה הרגש הכי נדיר
אהבה מחזיקה אותנו חיים
בעצם אהבה היא כמו מים.
אני אוהבת אותך בכל ליבי
בכל גופי ובכל נשמתי
אני אוהבת את הדרך שאותך אני ממשיכה לאהוב
כמו אהבה שאין לה סוף
אז תזכור.. כשהעיניים שלנו נפגשות
אני אוהבת אותך יותר מכל האהבות
ואני גאה בעצמי שאתה בתוך ליבי
כבר מההתחלה ... שאתה איתי
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
I love you so deeply,
I love you so much,
I love the sound of your voice
And the way that we touch.
I love your warm smile
And your kind, thoughtful way,
The joy that you bring
To my life every day.
I love you today
As I have from the start,
And I'll love you forever
With all of my heart.
-----------------------------------------
My love is like an ocean
It goes down so deep
My love is like a rose
Whose beauty you want to keep.
My love is like a river
That will never end
My love is like a dove
With a beautiful message to send.
My love is like a song
That goes on and on forever
My love is like a prisoner
It's to you that I surrender.
======================================
I miss you a lot
But you don't believe
I love you the most
But you don't believe
I tell you your lost
But you think it's good for both.
I can’t sleep if you don't talk with me
I can’t eat if you don't come to me
I can’t stop to cry if you don't be with me
I don’t know how it's could be?
Were you here I'm happy
Were you not I sad
But you want me, only in the bed!
When I think of you I smile
When I fight with you I cry
If you with me I feel love
If you with some girls else
My heart is falling apart.
My love don't cost a thing
How deep is your love?
Maybe I want this…
And this…
And this…
But the most important thing I want
Is your Kiss!






💬 תגובות (319)
האוסף הזה הוא פשוט הכי יפה כאן!
מהמם!!! תמשיכי ככה! :)
100ממים את לא יודעת כמה ...
אוף זה פשוט מדהים כמה כל דבר נכון לא כמו שאר השטויות שכותבים.. הינה האייסי שלי אם בא לך... תכנסי אלי
243858453
אוהבת
~גלוש~
נ.ב
תמשיכי ותוסיפי פתגמים..יש עוד מקום שכתבת שמה דברים יפים כמו פה ??
אימצתי כמה אליי..
רואים שהשקעת בזה.. וזה שווה את זה.. אין אני אהבתי
בטירוף יש לך כישרון.. תמשיכי לכתוב מאמי!!
ממני ++יפה ללא תר!פה++
זה מ-ד-ה-י-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם-ם!
אני יכולה להישבע לך שבחיים לא קראתי כאלה דברים יפים ונכונים!
כל קטע שכתבת שם זה חלק מחיים, את פשוט משהו נדיר!
אין עליך! תכתבי עודדדדדד! מממוווואאאההה
אם את אוהבת לכתוב אותם אז תכתבי לנו עוד ...
אז שוב פעם .. ממש ממש ממש ממש ממש יפה !!!!!!
פשוט סוף הדרך
בחיים שלי לא ראיתי פתגמים כאלה מהממים!!!!!!!!!
וואוו
אני אוהבת את כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט פצצתיים
ממני
~+~סילבסטר החתולה~+~
מה אתם חושבים שיש לנו כח לקרוא את כל השטויות האלה!!?!?
וגם לי היה את הדברים האלו.... ברוב המשפטים...
עם באה לך לישלוח לי את הפתגמים או השירים שאת עושה אני באסקיו שלי: 334006101 קוראים לי נטלי .... תודההההההה
ותמשיכי ליכתוב דברים כאלו.. יש לך את זה
זה פעם ראשונה שאני קוראת דברים כאלו מרגשים ויפיםם
מתוקה תמשיכי ככה וחסר לך אם את לא תעדכני אותנו בפתגמים החדשים שלך :):) מתה עליךךך! הפתגמים הכי יפים שקראתי פה..
תמשיכי ככה!
כל הכבוד על המקוריות ורק רציתי להגיד שישבתי וקראתי את כל המשפטים אחד אחד...ממש פצצתיים!!!!!
אבל באמת שהכל יפהה ו=מ=ה=מ=ם תמשיכי עודדד חח שיהיה לי מה לכתוב בפרטים באיסיקיו חח הכל יפה בנדררר
תמשיכי לכתוב..יש לך את זה :)
בייוש
תמשיכי לכתוב..יש לך את זה :)
בייוש
תמשיכי לכתוב..יש לך את זה :)
בייוש
איזה פ33ה..זה מזה מתאים לי עכשיו!!!!
טנקס נשמתי...רואים שהשקעת...מואהה
כפרות!!!
~!2ננה 2פ*ג'מה!~
אהבתי את האחרון עם הפרפר..
ירוק בעיניים גל
אהבתי את האחרון עם הפרפר..
ירוק בעיניים גל
אחלה שירים פתגמים משפטים...ומה שזה לא יהיה
מומלץ לכולם לקרוא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אחלה שירים פתגמים משפטים...ומה שזה לא יהיה
מומלץ לכולם לקרוא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ם יהיו לי חדשים אתם יכולים לפנות אליי באייסי
;)
:-*
יאללה תמשיכו ככה חולה עליכם רויתוששששש
מאוד נהנתי לקרוא אותם ותמשיכי להשים עוד ועוד פתגמים כאלה יפיפים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי ככה...
קיצר מוכשרת..
~*+ת!'ש +*~
איזה שירים יפים ומרגשים את פשוט גהונההה יפה מאוד מצידךךך לכתוב את הזה האמת אני לא יודעת עם את המאצת אבל השירים מתקתקים מואדדד
משפט*ם יפים..
תמשיכי לכתו2...
רוצה להגיב? התחבר לחשבון שלך
התחברות